Olen huomannut
[q]astaroth, 28.4.2007 17:58:
---
KooKie, 26.4.2007 19:02:
Että kaikkien odotusten vastaisesti mä olen ehkä sittenkin ihan mukiinmenevä tyttöystävä. :)
---
enkö joskus sanonut, että "katellaan ajatusmaailmaa uudestaan 2-3v päästä"? ja tarvitsiko odottaa edes puolta vuotta, että sulla on ukko?
ironia <3
mutta hei, onnea vaan :)
[/q]
Kuuntele vanhempia ja viisaampia, sanoivat. Tietenkin mun oli purnattava vastaan. ;)
Lähinnä mun ajatusmaailmaan ei mahtunut se, että on pakko seurustella, ollakseen onnellinen. Enkä todellakaan näe, että olisin onneton nytkään sinkkuna, jos en olisi tuota ukkoa tavannut. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Senkin olen huomannut!
[q]Zenni, 19.8.2007 11:59:
---
-Milian-, 19.8.2007 10:46:
On mahdotonta vetää lärvit ja selvitä siitä ilman ruhjeita tai venähdyksiä.
---
Komppaan!
Nimim. 20cm asfaltti-ihottumaa sääressä.
[/q]
Oonkohan mä lyönyt pääni, kun jomottaa niin maan perkeleesti. :DDD
että varmin tapa saada asiakas myymälään on istua pöydällä ja varmin tapa saada kassalle kun lähtee sieltä itse pois.
..että lomalla oleminen on joskus vähän rankkaa.
..jälleen sen miten hauras ihmiselo voi olla: perhetuttu poistui keskuudestamme tänä aamuna puoli kymmenen aikaan...
HÄNEN MUISTOAAN KUNNIOITTAEN.
......Luoja, että tunnen itseni vanhaksi.
... että en viime aikoina ole hengittänyt tarpeeksi.
että huuton vastataan! ja lujaa!!!
Etten ole kaivannut mitään Etelä-Suomesta.
Olen huomannut että osaan oikeesti olla kunnon mulkku!!
Ja en haluis riidellä itteni kanssa*eiei* En oikeen osaa sensuroida mun sanoja. Varsinki jos on huono päivä (nyt), nii saan kyllä kaikki huonolle tuulelle jos haluun.
Niin että *anteeksanteeks*
[q]Dacey, 19.10.2006 21:43:
että joulu on taas kohta
[/q]
..ja mä en taaskaa saa mitää kivoi lahjoja..
Olen huomannut että yleensä kun tutustuu naisiin, on kannattanut kohdella fiinejä leidejä kuin tavallisia mimmejä ja näitä tavis mimmejä vähän kuin fiinejä leidejä - siis jos haluan heidät kiinnostumaan minusta ;)
[q]Pelimies, 20.10.2006 16:42:
mä oon huomannut, että on eria asia, että väsyttää, kun että nukuttaa. Eli pitää väsymyksen lisäksi myös nukuttaa, että saa unta! [/q]
Indeed vois muistaa jatkossa aina sanoa et "nyt nukuttaa" kun nukkumatti koputtelee ovella, eikä "nyt väskää"
[q]
Lisäksi olen huomannut, että naiset muistavat kaiken, mitä niille sanoo. Ihan oikeesti! Ja sitten niitä kaivellaan aina myöhemmin...Eli parempi olla ihan vaan hiljaa välillä! =)
[/q]
Mut tää on yksilöllistä miehil ja naisilla. Trust me :D
:DD vai että pimppareista tääl.
Viime kesäl ku wowasin nakuna ja oltiin siinä raidaa tietty Teamspeak auki niin et kaikki eurooppalaiset kaverit kuuli puheet ja kuorsaukset yms ni siin sit tunsin et jotain kiipee selkää pitkin mitä yllättäen sit säikähdin aivan luonnottomalla tavalla ja huusin kaikkien korvaan kuin pieni tyttö! voe elämä sitä sai kuulla et "on siinä meilläkin tankki" yms paskaa! Mut en sentään aiheuttanut wipeä! xD
..että ilmeisesti kolme viikkoa on mulle aivan liian pitkä aika olla olematta oikeastaan hetkeäkään ihan rauhassa itsekseni..
Vaikka toki tämä ei ole mikään yllätys; yllätys on ennemminkin se, etten ollut tajunnut, etten ole tullut tehneeksi aikaa itselleni koko hiijen helmikuun aikana Ei näin!
---
Jännä sinänsä että just tällä viikolla ihmettelit sitä kuinka olitkin onnistunut saamaan kalenterin täyteen kaikkea kivaa tekemistä. Näin se on näkökulmasta kiinni...
- Sapeli
Voi kuule rakas, I know how you feel, kokeile päälle puolta vuotta *pökr* ..no eii, ehkä hieman dramatiikkaa ilmassa :P
...mut tulipa juuri mieleen, että kun sä oot tässä samassa asiassa yhtä vammanen kuin minä, et pitäiskö meidän yhdessä suunnitella jonkinlainen update/muutos tähän hieman huonosti toimivaan sosiaalisuuteen liittyvään toimintamalliimme mitä toteutamme itsemme unohtaen? *sydän*
[q]KooKie, 26.4.2007 19:02:
Että kaikkien odotusten vastaisesti mä olen ehkä sittenkin ihan mukiinmenevä tyttöystävä. :)
[/q]
you're made of pure win <3
...etten enää yski ja kröhi jatkuvasti! Jännää kun sitä tässä onkin monet vuodet tullut kröhistyä :D Tervemenoa tupakkayskä!
[q]VaLa, 14.3.2009 22:33:
---
sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?
---
Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*
[/q]
no, mutta eihän trildardi tyhmää amerikkalaista voi olla väärässä.. eihän?
[q]VaLa, 14.3.2009 23:14:
---
jukebox, 14.3.2009 22:39:
---
VaLa, 14.3.2009 22:33:
---
sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?
---
Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*
---
no, mutta eihän trildardi tyhmää amerikkalaista voi olla väärässä.. eihän?
---
Pelottavaa on ollut havaita joskus klubi-tapahtumissa sitä panemiselta näyttävää hinkkausta, jota myös tanssimiseksi kutsutaan. Onkohan tämä sitten niitä uuden porukan mukanaan tuomia lieve-ilmiöitä?
[/q]
"joskus?" ei nyt toki sillä, että ks. joka "pasifiqúeissa" törmäisi mutta onhan tuota tyrkkypyrkyriyyttä tarjolla jo suht joka heilujaisissa, vaikka tietty aika marginaaliryhmien julkituomana. muutamissa muthafuckagangstajou perseenpyörittäjäisissä käyneenä voin sanoa, etten ainakaan henk.koht. pistä pahakseni jo mainittua hinkkailua. irtoo hyvät etkot kiimalle ennen yön aktia.
olevani täällä pirteämpi kuin etelässä...
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan