Olen huomannut
kauppaan menny liikaa rahaa..aika alkaa ruokkimaan lamaa ja säästämään*eikä*
Olen huomannut, että ikä kasvattaa uskottavuutta.
(TÄÄ ON NIIN VÄÄRIN, että Ammattitaito jää tämmöselle kakkoseksi)
[q]`´, 7.5.2008 12:00:
...että olet homo.
http://thelarge.pp.fi/olet_homo
[/q]*nauru*Että kameramieskin on homo.
[q]Miinapiina, 17.4.2007 20:21:
(varmaan aatteli et oon ihan kaheli) ahahahah
[/q]
Sähän OOT ihan kaheli!
[q]Verano, 19.10.2006 13:14:
---
Annakins, 19.10.2006 12:38:
Olen huomannut, että jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on.
---
Totta vai liian hyvää
[/q]
[hups] Liian hyvää :D
[q]ALIEN, 27.3.2007 02:40:
[/q]
sul on kans boree!*joo*
[q]ALIEN, 28.3.2007 03:24:
---
Fuzzy, 27.3.2007 04:38:
sul on kans boree!*joo*
---
AI KUIS NI?
http://pictureserver.funnyjunk.com/pics2/best_cat_ever.jpg
[/q]
hhaahah... mitvit?!?! Onks toi olevinaa joku kissa??
että Bryssein keskustassa on joka päivä joku mielenosoitus, joka pistää liikenteen ihan sekaisin
[q]jokke32, 29.7.2009 21:40:
Olen huomannut, että 2 vapaapäivää ei riitä viikon töissä painamisen jälkeen...
[/q]
no shit sherlock
[q]Lyylikki, 21.5.2008 15:41:
...että jos jokin asia on viksallaan, niin se pitää korjata.
...että jos jotakin asiaa ei voi korjata, niin valittamalla se ei ainakaan tule muuttumaan.
[/q]
mulle tuli tähän mieleen yks todella hyvä sanonta joka on mua ainakin auttanu ku tän muistanu:
Asiat joihin voit vaikuttaa,
vaikuta,
jos et,
unohda.
Todella yksinkertaista mut myös hyvä neuvo.
Että City lehden peilikuva saa karvat pystyyn.
Esim. vaan_matias (lol)
On varmasti joku 'lätkäpelaaja' jonka kanssa menis ristiin 10 sekunnissa kun ei sen hoidot/sarjat oikeesti kiinnosta.
Tanija on varmasti sen luokan primadonna että vaan kuuluisat herrat ovat mieleen.
Jos musta tulis kuuluisa, toivoisin että musta tulis samalla homo. No, kumpaakaan en halua. Tosin ehkä pakosta joskus pappana joutuu pyörähtää tv:ssä...
Mikä helvetti tossa on pointtina tyrkyttää hanurii julkisesti kaikkien ihailtavaksi?
Jos on lahjakas vain käsipainojen kanssa, ymmärrän kyllä tilanteen.
[q]Zeratul, 16.9.2008 15:03:
---
REivaaja, 16.9.2008 14:57:
Kuka Sami :D
---
Sami on yks niitä harvoja skenessä jotka on lisänny sut kaverikseen. Onks loputki niistä noin hyviä kavereita ettet ees oikeita nimiä tiiä? :D
[/q]Kato tän kaiken sivutuotteena mä tiedän kuka on mun kaveri ;) Kyllä mä nimet tiedän. Sunkin jos haluan. Tai vaikka puhelinnumeron ja osoitteenki. Älkööt pelästy. Mun bätmän boxerit on pesussa.
Ja tiedän. niitä on niin monia. En tajunnut että tarkoitit jotain mun listasta...
[q]sapeli, 16.9.2008 15:07:
Mielenkiintoista kyllä, jos on lisännyt jonkin ignoreen, hän näkyy tuolla kaverina. Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.
[/q]
Vitsi sä oot vikkelä. Mutta mäpä oonki näkymätön
[q]Zeratul, 16.9.2008 13:31:
Et REivaaja on ehkä ärsyttävin tyyppi ikinä. Mut koska ilmeisesti ärsyttäminen on herran ainoo tavote nii joutuu nostaa hattuu, hyvin se tuntuu menevän!
[/q]Kiitos. toinen tavoitteistani on toteutunut.
Toisesta en voi ikinä ottaa kunniaa, koska sen toteutumista ei voi suoraan todeta. Sen toteutuminen tarkoittaa toteamattomuutta.
[q]Zeratul, 16.9.2008 14:45:
---
REivaaja, 16.9.2008 14:34:
Ja on mulla... Mä hei niiku tunnen skenestäki jengii ja jos et käyttäydy, käytän valtaani. :D
---
Nyt rupes kyl pelottaa ettet vaa lähetä esim. Kidee tai Samii hakkaa mua.
Pitiks toi muuten lukee nii et ei oo tunnelmallisia kahvihetkiä tiedossa? Surullista :`(
[/q] Kuka Sami :D
Äläs nyt vedä tätä fyysiselle tasolle.
Kyllä me voidaan joku päivä kaljalle lähtee. Nyt oon kipee.
Sä oot nyt ymmärtäny väärin. En mä näit ketjuja lue itseäni etsien vaan vääryyttä ja kohtuuttomuutta etsien. Mä oon niiku piuhojen Bätmän.
[q]Zeratul, 16.9.2008 19:16:
Oliko noin vaikeeta esittää asiallisesti kantas kysymykseen sen sijaan et rupeet heittää henkilökohtasuuksiin menevää läppää joka ei mitenkään liity asiaan? Kaiken lisäks toi oli tosi surkee yritys solvata, varmaan yks jos toinen on mun kanssa yhtä mieltä siitä et miehet sais oppia näyttämään tunteensa useemmin.
Miks sun mielestä tunteellisuus tai tunteiden näyttäminen ois huono asia?
[/q]Jos tunteet menee järjen edelle, on ne turhia. Ne estää ajattelun objektiivisella tasolla.
Ja jos sä hyväksyt vittuilun toiseen suuntaan, et voi kieltää sitä toiseen suuntaan.
Ei toi ollu kysymys...
[q]Zeratul, 16.9.2008 19:38:
---
REivaaja, 16.9.2008 19:32:
Se oli retorinen kysymys... JA kannattaa varmaan lukea uudestaan jos et vittuilua erota...
---
Miten nii en erota? Kielsinkö erottavani? :D
Mut sä heitit jotain mikä ei enää millään tapaa liittyny asiaan, heikkoa sanailua on tuo. Nii! Senki vitun narkki! :D
[/q]Joo ei täs oo mitään järkee ainakaan sivistyssaanoja käyttää...
[q]Zeratul, 18.9.2008 14:24:
---
REivaaja, 18.9.2008 14:07:
Muita juttuja mä en edes viitti noteerata, mutta et oo sattunu huomaamaan että ne mua fiksummat on hiljaa?
---
Tottakai fiksummat osaa olla hiljaa. Miten tää seikka tekee selväks ne syyt miks sul ei oo enempää frendei?
Ja loput jutuista piti jättää noteeraamatta? Etkö oikeesti keksiny enää mitään ees omassa mielessäs fiksun kuulosta vastattava? Ja äsken vielä väitit olevas hyvä. Koita nyt olla sanas mittanen mies.
[/q]Se oli retorinen kysymys... Sä nyt vedät ihan sokkona noit viivoja sinne sun tänne.
Lopetetaanko? (Sekin oli retorinen kysymys)
[q]Zeratul, 18.9.2008 15:24:
Aika jännä väite ottaen huomioon et sä oot se joka jättää vastaamatta asoihin ku taitos/tietos ei riitä.
[/q]No joo. On tää kivaa, myönnetään. Mut samalla levelillä ku possujuna.
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan