Olen huomannut

Back to häröily O

mm. sen ilmeisen f_a_k_t_a_n miten vinyyliprässit toisensa perään pistävät ns. lapun luukulle. hyviä lafkoja lopettaa tuon tuosta ja isoimpien (esim. amato) "esimerkit" viitoittavat vielä platan painamis haluja omaavien aloitusaikeita. hemmetin sääli vaan minkäs sitä "1 pieni dj" kaltaiselle kykenee/mahtaa? suht kannattamatontahan koko kiekon kaiverrus toki jo on ollut hyvän tovin, mikä ainakaan kolleegoilta tuskin on ohi suun ennättänyt valumaan..
viimeajat ovatkin tuoneet muossaan täten myös yhden selvän piirteen: lp:t joita tulee ostaneeksi, ovatkin sitten niitä vähemmän uudehkoja. *pökr*

[q]sapeli, 7.11.2006 19:09:
Olen huomannut että useita asioita ei osaa arvostaa ennenkuin niiden edestä - tai niiden takia - on joutunut kärsimään.
[/q]
Roger thät! *toktok*

Että tärkeimpiä asioita joita olen oppinut, on kyky nauraa omalle typeryydelleni. Sitä on huomannut miten ilman sitä kykyä ihmiset on ankaria myös muiden virheille, eivätkä osaa nauttia kuin optimoiduista hetkistä.

[q]Anselmi, 22.7.2008 09:54:
---
REivaaja, 22.7.2008 08:22:
---
Anselmi, 9.7.2008 10:19:
Että ei ole kesää hirveästi näkynyt. Thank god ei mitään lomia tullut
otettua alkukesälle. Toivottavasti se vielä sieltä tulee.

---
Se on kato se ilmastonmuutos :D Siellähän se on koko ajan. Menee ohi tolla asenteella*hih*

---

Joo kyllä se nyt on mutta eipä ollut hirveästi tuota kirjoittaessa. Mut sä voit asenteella ottaa vaik kesälomas (jos nyt ylipäänsä käyt töissä, vähän epäilen) vaik marraskuulle ja nauttia ilmastonmuutoksesta*hymy*
[/q]Jep! Ja vietän sen Japanissa. Ja en käy töissä. Ei jaksanu enää radio Rockia ja jotain Proteuksen urpoa kaveria...

[q]Sunflower, 19.10.2006 12:13:
Olen huomannut, ettei miehille kannata vihjailla mitään. Rautalanka kunniaan.:)
[/q]

Mä oon huomannu ihan saman asian! Mikään vinkki vitonen ei auta ikinä

..Ja että pikkukoirasta tulee mielettömästi kakkaa

.. Että työpaikalla pystyy nukkuu vain 10min jaksoissa.. Sit herää taas jonkun kävelyyn ja pelästyy :(

[q]Inferno@Tre, 5.12.2006 23:37:
---
Enkeli, 5.12.2006 18:11:
..Ja että pikkukoirasta tulee mielettömästi kakkaa

---

Paskooko oman painonsa verran?
[/q]

Ei nyt ihan mut paljon tulee...*tirsk*

säikähdän joka kerta etlarin jakajaa vaikka kuulen kyllä että ulko-ovi käy ja voin kellonajasta päätellä asian *toktok*

että olen kusipäämagneetti

[q]Fuzzy, 27.3.2007 04:38:
sul on kans boree!*joo*
[/q]

AI KUIS NI?

http://pictureserver.funnyjunk.com/pics2/best_cat_ever.jpg

Olen huomannut, että huomaan huomaanneeni huomauksen huomauksesta, kun oli tarvetta huomata jotain.

[q]nomic, 18.4.2007 12:05:
..Ettei ihmiset ymmärrä sarkasmia, ovat helposti provosoitavissa ja yhdys sana virheet tulevat monesti esille. OPETELKAA STNA KRIJOITTAA JA TAJUUMAANN!!!
[/q]

se on yhdyssana ;)

[q]KooKie, 18.4.2007 11:57:
---
ALIEN, 18.4.2007 01:38:
[neiteil]

---

On siinä mulla mies! Jos mun huoneeseen iskee joku ökkömönkiäinen, niin meidän on varmaan yhdessä kiljuttava mun 14-vuotias pikkuveli apuun! :DDD
[/q]

hei stfu, on meil tankeillakin herkät kohtamme! mieti nyt sitä tilannetta, kun tappelen mahtavan lohikäärmeen kanssa, mikä ounaa koko maailman ilman tätä urheaa ritaria niin tuskin sinne haarniskan sisään mitään pimpparia halutaan !!! :((((

... että en viime aikoina ole hengittänyt tarpeeksi.

pyörryitkö?*ding*

tää on vanha mutta laitetaan se tännekkin, kun on vaan niin hauska ja nolo*viheltel*

Monissa vaatteissa oli rasvaläikän kaltasia läiskiä jotka ei lähteny millään pois. Ihmettelin tätä aikani, kunnes erinäisistä syistä johtuen tajusin että niiden aiheuttaja oli silikonipohjanen liukkari.

Thank juu and good night*pepsodent*

olen huomannut, että väsyneenä pitäisi laittaa netti kiinni

olen huomannut, että väsyneenä pitäisi laittaa netti kiinni

[q]Anselmi, 9.7.2008 10:19:
Että ei ole kesää hirveästi näkynyt. Thank god ei mitään lomia tullut
otettua alkukesälle. Toivottavasti se vielä sieltä tulee.
[/q]Se on kato se ilmastonmuutos :D Siellähän se on koko ajan. Menee ohi tolla asenteella*hih*

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O