Testaa sukupuolesi

Back to tv, radio, leffat, web O

Ööö...56% nainen, 44% mies...

70% Miäs

Mä olen 54 prosenttisesti nainen ja 46 prosenttisesti mies voi elämä!

SINÄ OLET NAINEN
Kuvauksesi
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 6
Miehekkyyspisteesi: -4

Hesarin testin mukaan 81% nainen ja näin jäljelle jää 19% mies..

Oon 90% mies

70/30

lunastinko nyt penikseni?

80% äijä - 20% mimmi

HS: 73% mies, 27% nainen

Transtukipiste.fi:

Naisellisuuspisteesi: -4
Miehekkyyspisteesi: 8

"Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä."

Hesarin testistä 64 mies 36 nainen

Ja tuosta toisesta tuli, että olen Androgyyni.

Niinpa niin Metrot ja toyboyt kunniaan XD.

Niin ja tosiaan olen kyllä ihan hetero jos jotain mietityttää =P

Hesarin testistä 74% MIES ja loput sit naista...

55% nainen ja 45% mies

Toisen ytestin mukaan tuli sitten näin:

Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: -24

Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

[q]Trixie, 30.7.2007 11:41:
55% nainen ja 45% mies
[/q]
sama..

83% nainen, 17% mies. Ja toisen testin mukaan nainen. Ei varsinaisesti yllättänyt, kai mä oon aika neiti

Hah! HS testi : 55% nainen ja 45% mies :D Apua :D

Ja toinen testi : sukupuolineutraali :

Naisellisuuspisteesi: -10
Miehekkyyspisteesi: -18

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.

Että sillä lailla :P

Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: -4

olenhan minä melko hento ja naisellinen.

edit: olen 67% nainen ja 33% mies. pitäisikö huolestua?

[q]Norb, 30.7.2007 11:49:
---
Trixie, 30.7.2007 11:41:
55% nainen ja 45% mies

---

sama..
[/q]

No perskeles, jollain muullakin äijä energiaa virtaa suonissa ja joo, puukkoja on kiva heitellä kun ne jää pystyyn ja grillimakkaras oltava palanut kuori*joo*

77%naista ja 23%miestä*tirsk*

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -2

Olet 70% nainen ja ylläri... 30% mies :)

76% nainen - 24% mies

eipä uskois

Testaa oletko pupu vai possu:

nyt omaa sukupuolta voi aprikoida
jo Hesarinkin verkkosivuilla.

Ensimmäisestä linkistä löytyy
"setan sikavirallinen sukupuolitesti".

http://www.transtukipiste.fi/

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/

O