Testaa sukupuolesi
Kuvauksesi
Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
HS: 68% nainen ja 32% mies
Naisellisuuspisteesi: 18
Miehekkyyspisteesi: 18
ja hesarin sivult tuli:
74% mies ja 26% nainen.
jepjep.
Jaahas, mä olin hesarin testin mukaan 72% mies ja 28% nainen, eli mitä lie se sitten minusta mahtaa kertoakaan...
oooeki, aika pelottavaa.. samalla siis myös päivän O_o
92% Mies ja 8% Nainen
joo-o, one of the gays..
edit: tää ei oikeesti voi pitää paikkasa :/ ma olla oikeesti heeno leidi
Naisellisuuspisteesi: -14
Miehekkyyspisteesi: 4
53% mies 47% nainen. Aika tasaista *hymy*. Oli niin äijiä vaihtoehtoja mitkä ei sovi mun elämäntyyliin xD
Ohnoes!
Hesarin testi: Olet 57 % mies ja 43 % nainen.. Ilmankos aina dissaan noita neitejä
naisellisuuspisteet: 8
miehekkyyspisteet: -12
ja
60%:sesti nainen
40%:sesti mies
Okei.... 51% nainen ja 49% mies...
Hah, oon tän threadin The Äijä. Olet 96%:sti mies :D.
69% nainen ja 31% mies...oisin kanssa kuvitellut olevani enempi äijä, mut onneks voi trenaa avata bissen hampailla jos haluu balanssiin*tirsk*
Hemmetti sentään, 51% mies ja 49% nainen.
81% mies 19% nainen
Luulin et mun lällypuoli tulis tässä esiin, mut ei!!
Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -22
HS:
53% nainen, 47% mies
Voi
Noloa. En tohdi kertoa tuloksista ennen
kuin saan jonkinlaisen kuvan profiiliini.
72% nainen
90% äijä
Naisellisuuspisteesi: -30
Miehekkyyspisteesi: 14
OMG*nauru*HS:n mukaan olen 56% nainen ja 44% mies*ding*eli melkein puoliks menny*whaat*
ja toi ei oo paljoo parempi*igor*
Sinussa on hyvin paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.
Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyyttä. Sinulla on paljon naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Joo, nyt voi virallisesti ruveta huolestumaan..
"Olet 59-prosenttisesti nainen ja 41 prosenttisesti mies"
[q]Ana-5000, 30.7.2007 11:00:
70/30
lunastinko nyt penikseni?
[/q]
Eihän sinun siitä tarvitse
huolehtia:
Bender-avatara tekee
kenestä tahansa munakkaan.
Testaa oletko pupu vai possu:
nyt omaa sukupuolta voi aprikoida
jo Hesarinkin verkkosivuilla.