Testaa sukupuolesi
tää nyt ei varmaan o monellekaan uutinen mut:
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI NAINEN
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti.
Olet nainen. Sinulla on hiukan naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on ripaus naisellisuutta mutta ei juurikaan mieheyttä.
Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: -10
:DD eikä kyl kaikki kauheen väärin ole tuossa tekstissä :)
hesari sit sano et oon 56% nainen ja 44% mies.
53% nainen
47% mies
Hesarin testi oli harvinaisen huono. Seitsemästä sivusta löysin 3-4 kohtaa johon pistin ruksin. Ei yksinkertaisesti ollut mitään sopivia vaihtoehtoja. Lopuksi oli pakko pistää ruksi edes joihinkin kohtiin jotta edes olisi saanut tuloksen ylipäätään.
Setan testin olen tehnyt vähän aikaa sitten ja tulos oli sukupuolineutraali.
86% mies 14% nainen
62% nainen 38% mies, mussahan on munaa :D.
heasarin mukaan olen 54% mies ja trasntukipiste sanoo näin:
"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton.
Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä."
ei mikään yllättävä tulos! :P
Auh... Hesarin testin mukaan 54% nainen, 46% mies...
edit:
Toisaalta...
Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: 8
[q]Itis, 30.7.2007 13:10:
[/q]
Sä oot Itis ihan neiti!
Mä puolestani olen 81% nainen.
Jeesus mikä testi, "hakkaan mielelläni halkoja" :D
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: 10
Hesarin testi oli aika hauska, 52% mies ja 48% nainen. Aika rajoilla siis mennään! :)
edit: Testien mukaan oon silti vielä talon
[q]Zandy, 30.7.2007 13:13:
---
Itis, 30.7.2007 13:10:
---
Sä oot Itis ihan neiti!
Mä puolestani olen 81% nainen.
[/q]
Joo, mun mielestä erityisesti se tykkäänkö pöytälätkästä ja ajanko autoa vaikuttaa olennaisesti juurikin mun naisellisuuteen
Hesarin testin mukaan 58% mies ja 48% nainen.
Seta: miehekkyyspisteet: -8
naisellisuuspisteet: -8
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen- jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestlemän olemassaolon ja otat siihen mielelläsi etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa. Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien -miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa-, koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.
HS:n mukaan:
84 % mies
16 % nainen
ja trasntukipisteen mukaan: ANDROGYYNI
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.
Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä
Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: 2
Hesarin mukaan 59%nainen ja 41% mies.
Ja setan testin tulos:
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.
64% nainen, 32% mies.
Setan testin olen tehnyt pari kertaa vuosien mittaan ja mies olen ollut kummallakin kerralla, tosin lähellä neutria. Kundikaverini, se viehkeä pikku hupakko, taas on setan testissä ollut aina nainen *sydän*
[q]SINÄ OLET ANDROGYYNI
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.
Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä[/q]
Naisellisuuspisteesi: 2
Miehekkyyspisteesi: 6
onhan tuossa yllättävän paljon totta kun tarkemmin ajattelee...
Hesarin testissä tuli sentään vähän miehekkäämmät pisteet:
78% mies - 22% nainen
Hesarin testin mukaan 74% nainen, 26% mies.
Setan testi on sitä mieltä, että olen nainen. Minull on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Osaan nauttia naisellisuudestani.
Mieheyteni ja naisellisuuteni ei ole täysin tasapainossa.
Tulen hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa.
naisellisuuspisteet: 6
miehekkyyspisteet: -8
SINÄ OLET MIES
Kuvauksesi
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.
Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.
Naisellisuuspisteesi: -22
Miehekkyyspisteesi: 14
meinas unohtuu....
hesarin testi : mies :75% ja nainen 25%
59% äijä ja 41% daami. jepjep.
Jahas, pitipäs nyt sitten "luovalla" tauolla käyttää aikaa tähänkin nerokkuuteen..:)
Hesari:
Olet 82% mies ja 18% nainen
Transtukipiste:
Naisellisuuspisteesi: -10
Miehekkyyspisteesi: 10
"Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.
Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi
Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä."
Että tällasta syväluotausta tällä kertaa.. :)
[q]Itis, 30.7.2007 13:10:
[/q]
Älä välitä Mulla meni juurikin toisinpäin noi prosentit!!
Testaa oletko pupu vai possu:
nyt omaa sukupuolta voi aprikoida
jo Hesarinkin verkkosivuilla.
Ensimmäisestä linkistä löytyy
"setan sikavirallinen sukupuolitesti".
http://www.transtukipiste.fi/
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/