Paul van Dyk tulee Suomeen

Back to tapahtumat O

no ens vuonna tietenki...*ding**justjoo*

Lucid Dream:[q]PVD on maineensa veroinen, jospa ei ihan hysterian*eiei*
Mut kyl mä hyppisin vähintään näin *ökkö* jos näkisin itse ilmiön....
*super**super**super*[/q]
onhan sen ihan hyvä, tai no siis vitun loistava, yks parhaista. mutta ihan yhtähyvää kiksiä on ollut aina noilla digweedien fontaineitten deepdishien etc bileseteissä seteissä siinä vaiheessa kun on törkeissä fiiliksissä hyvässä paikassa bilettämässä.
mut ei se o niin jumalallinen muihin huippuihin verrattuna.

tietysti tässäkin pitää muistaa että fiilis bileissä on kokonaisuus kaikista jutuista mitkä vaikuttaa tilanteeseen. dj, setti, tekniikka, tila, ihmiset.

perinteiset columbiahallenin perjantaibileet lp aikaan pvd tahtiin ovat lähellä mun sydäntä mutta siltikin on monta bilettä joita voi sanoa vähintään yhtä hyviksi ellei paremmiksi vain sen takia että kokonaisuus on mätsännyt täydellisemmin vaikka itse dj on ollut nihkeempi

mun mielestä on kummallista että ihmiset jotka ei edes ikinä ole kertaakaan pvdtä kuulleet hehkuttavat sen taivaaseen ja pitävät mua kerettiläisenä kun en oo samaa mieltä. ehkä se on liian peruskauraa kun on kuullut tyyppiä livenä 10+ kertaa mut silti...

[muokattu 19.10.2002 18:02]

hmm..oishan siitä valmis maksamaan jos se tulis mutta...en oikeen usko....että herra tänne saapuu..ellei suomesta tuu uus ibiza...let see...

have faith in Finland!

jeps mikäs tää viimex oli joku iso nimi ketä lähti soittaa vivan juhliin yhden piitin ja jätti suomen keikan väliin. Se on raha mikä ratkaisee.

mut mix ei ratkaisis*joo*

mut kyl sitä pitää tietty toivoo

jaa-a... hmm.... pitäisköhän uskoo....*justjoo*

Hiljaa hyvä tulee

Älkää edes elätelkö toivoa! Ei se tänne tule!

No tuleeko PVD suomeen vai ei?

Roger Roger:[q]No tuleeko PVD suomeen vai ei?[/q]

Ei tule!

Toki tulee.

yrittäkää jo ymmärtää ettei noihin huhuihin kannata alkaa uskomaan ennenkuin näkee flaban. säästyy monelta pettymykseltä.

Avernian:[q]
Hih, ei tarvi olla niin tosissaan hei. :D

Me voidaan unelmoida vaikkei ikipäivänä nähtäs yhtään flaikkua tai kuultais tornareitakaan ;)[/q]

ja just näistä alkaa huhut kun kaikki ei sitä tajua varsinkaan muutamien ylläolevien kommenttien johdosta..

mut ihan miten vaan

[muokattu 30.10.2002 00:28]

mitä? koska? missä? mitä maksaa?*plur*

Avernian:[q]
*shrug* vaikea mun mielen ajatella että joku tommoista mitenkään helposti nielisi. Ehkäpä sitten oon vähän vajaa.*uuh*[/q]

tietäisitkin miten helposti ihmiset uskovat huhuja ja jatkavat niitä eteenpäin.

No mua ei voi ainakaan syyttää liiasta innostumisesta, kun en ole koskaan uskonutkaan, että se tulisi!

jos voitan lotos tuon pvdn ug bileitte chillii ^_______^

[muokattu 31.10.2002 20:07]

Tästä on oikeesti tullu jo legenda tästä läpästä
*ökkö* mut kyl mul vois maistuu,, jos ja jos ;)

sais joo tulla kun kerran PVD:n esim. Nova969sydney(Amnesia Ibiza) antaa liian meheviä kiksejä.. ja sit viel joku alkaa heittää jotain ilkeetä läppää ett "se" tulee... ilkeetä:(

Paul van Dyk tulee Suomeen...kai?

O