Paul van Dyk tulee Suomeen

Back to tapahtumat O

akir0:[q]Johan se on täällä käyny. Tuokaa ennemmi jotain uusia nimiä *heiii*[/q]

aivan :D

mä uskon että kunhan se tulee seuraavaks tänne niin liian monella on odotukset liian korkealla vaikka bileet ois miten hyvät. viimeaikojenkin starojen kohdalla on tuntunut suhteellisuuden taju hukkuneen jonnekkin

[muokattu 27.12.2002 01:41]

aivan :D

mä uskon että kunhan se tulee seuraavaks tänne niin liian monella on odotukset liian korkealla vaikka bileet ois miten hyvät. viimeaikojenkin starojen kohdalla on tuntunut suhteellisuuden taju hukkuneen jonnekkin

[muokattu 27.12.2002 01:41][/q]

niinpä :)))
kyllä sen jo screenissäkin huomaa että ei se nimi aina hyviä bileitä takaa.

joo ai huomenna everissä joo no kait sinne on pakko tulla

PvD ens viikonloppuna Premin alakerrassa lämppärinä..*piis*

pimp:[q]PvD ens viikonloppuna Premin alakerrassa lämppärinä..*piis*[/q]

onpas originaali läppä

yana4000:[q]pimp:PvD ens viikonloppuna Premin alakerrassa lämppärinä..*piis*

onpas originaali läppä
[/q]

pimp:[q]yana4000:pimp:PvD ens viikonloppuna Premin alakerrassa lämppärinä..*piis*

onpas originaali läppä

*justjoo*[/q]

Ja alkuillast se soittaa skittaa vanhalla....*piis*

Pvd on kyllä tietääkseni edelleen yksi trancedeejii muiden joukossa.

Toisaalta, pitäähän ihmisillä olla esikuvia.

Että ihan sama ketä kuuntelee*täh*

She:[q]Että ihan sama ketä kuuntelee*täh*[/q]

Ei nyt ihan, mutta maailmassa on noin n+40 täysin yliarvostettua deejiitä. Samoja biisejä ne soittaa kun suomenkin trancedeejiit. Jotkut biisit tulevat ehkä kuukautta aikaisemmin.

Ehkä se ero onkin siinä missä ne soittaa... hmmm.

[muokattu 12.1.2003 19:21]

Quu:[q]She:Ei nyt ihan, mutta maailmassa on noin n+40 täysin yliarvostettua deejiitä. Samoja biisejä ne soittaa kun suomenkin trancedeejiit. Jotkut biisit tulevat ehkä kuukautta aikaisemmin.

[/q]

sanotko että PVD on yliarvostettu dj??

alien:[q]

sanotko että PVD on yliarvostettu dj??[/q]

Ihmo, joo. Mielestäni PVD on slighly yliarvostettu. Onhan mies tehnyt pari hyvää raitaa elämänsä aikana, mutta silti.

no tää nyt menee makuasiatappeluks mut mun mielest Paulin seven ways levylläkin on jo muutama hyvä kipale...

no maku asia -väittelyhän tästäkin tulisi joten jätetäänpä suosiolla väliin ja siirrytään kuuntelemaan ihanaa konemusiikkia, missä ei huolia mukana kanneta!! *plur**plur**plur*

Jees. Lets keri oon *ökkö*

dahar:[q]vähäx siistii*purr*[/q]

Niinku ihan himmeet!

pvd live at innercity on ihan uskomattoman hieno setti!!! *plur**plur**plur*

No cheers vaan eikun hippaamaan, jos tulee tänne! PvD:n kuuden tunnin setti viime vuonna Sheffieldin GC:ssä olikin aika vtun wicked ja parhaat bileet ever!

-a-

Paul van Dyk tulee Suomeen...kai?

O