Paul van Dyk tulee Suomeen

Back to tapahtumat O

oi pliis jos tulee nii mä lupaan olla kiltti koko ens vuoden.... tai ainaki tän kuukauden... oikeesti... pliis..

nyt se on sitten varmaa, ens ke viva:n narikassa pvd heittämässä oldskooltesnoelektro setti... be there or be babbaluaaah

eli nyt keskiviikkonakö?

jotenkin vaikee ustkoo että pvd olis siellä ihan itse...

Kauan on odotettu ja myös muitakin nimiä, joita olisi mukava nähdä, esim. Paul Oakenfold.
Tiesto ja Armin Van Buuren voisivat kanssa tulla uudestaan visiitille!!! KIKSUA KANSALLE!!!
*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo*

[muokattu 6.11.2002 12:50]

Katrina:[q]Uskon edelleen, että pauli-poika varmasti haluaa vierailla täällä ihan hyväntekeväisyysmielessä. Soitetaan vaikka ja kysytään![/q]
joo mul on sen matkapuhelinnumero!!

megaman:[q]Kauan on odotettu ja myös muitakin nimiä, joita olisi mukava nähdä, esim. Paul Oakenfold.
Tiesto [/q]

uudelleen?

yana4000:[q]megaman:Kauan on odotettu ja myös muitakin nimiä, joita olisi mukava nähdä, esim. Paul Oakenfold.
Tiesto

uudelleen?[/q]

Tiestohan oli Soapissa 2000.

Ja heitetään huhu ilmaan: On tulossa uudestaan Suomeen :)

jussi sun pitäis tietää silti paremmin että jätät noitten huhujen levittämisen. tiesto on ollut "tulossa" jo parikin kertaa mutta kummallakin kerralla homma kaatui. en usko että tää on yhtään sitä varmempi case, vaikka saattaisikin toteutua.

unohtu toi soap tosiaan kun olin tuon kesän muillamailla...

[muokattu 6.11.2002 16:48]

JussiS:[q]

Tiestohan oli Soapissa 2000.

[/q]

Siis SOAPIN missasin ja olen kuullut, että siel oli aivan uskomattoman mageet setit ja valot yms, jos vertaa esimerkiksi LSSS:in. Mut sehän tais johtua siitä ku RMJ oli sponssaamassa Soapia aika suurehkoilla rahoilla.
JA TAPPIOTA TULI!!!! MISSÄ OLIMMEKAAN!!!!*täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh*

megaman:[q]
JA TAPPIOTA TULI!!!! MISSÄ OLIMMEKAAN!!!!*täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh*[/q]

meizi oli Saarella niin ei paljoo harmita ;)

éi hän tänne tuu...ainakaan viel

Vince_Drache:[q]éi hän tänne tuu...ainakaan viel *ding*[/q]

kyl se viel tänne saadaan..*joo*

*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Pauli Suomessa....
Jumalamme...*uros*

yana4000:[q]yrittäkää jo ymmärtää ettei noihin huhuihin kannata alkaa uskomaan ennenkuin näkee flaban. säästyy monelta pettymykseltä.[/q]

Joop, eipä tuo flabakaan ole viime aikoin ollut 100% tae.. ;)

mitäh? siis tuleehan se koska kuulin luotettavasti mun kaverin serkun kummin kaimalta. fakta mikä fakta.*vink*

Lachesis:[q]Joop, eipä tuo flabakaan ole viime aikoin ollut 100% tae.. ;)[/q]
Onko se joskus ollut? Voi minä muistan silloinkin kun...

mä haluun nähä sen päivän kun PVD tulee Suomeen sottelemaan *piis**igor**piis*

Paul van Dyk tulee Suomeen...kai?

O