Penni ajatuksistasi
---
---
Onko lasten edun mukaista vaihtaa toisen lapsen ja äidin sukunimi, kun ei toisen lapsen sukunimeä saa vaihdettua?!
---
Yleensäottaen nimenmuutos, jota ne ei oo itsehalunnut erotilanteessa, joka muutenkin on lapsille vaikee varmaan vaan pahentaa tilannetta, koska nimeen liittyy osa identiteetistä
---
Niinpä, eikä asiaa auta että kiitos lasten äidin, lapsilla on eri sukunimet. Ja tämä kuulemma on lapsen parasta ajatellen tehty ja olen syypää, kun en anna vaihtaa toisen sukunimeä. Ja nyt sit haukutaan ja kostetaan. Äly ohoi... toinen on 34v...
Miten lapsilla voi olla eri sukunimet jos molemmat vanhemmat on samat? Mulla on aika ollu sellanen kasitys etta jos lapsilla on samat vanhemmat joilla ei ole yhteista sukunimea niin kaikilla lapsilla pitaa kuitenkin olla sama sukunimi?
rupee olee jo pahimmat möhläykset ynnä muut selätettty täs elämäs*hymy*sekin mennyt kaaliin että ei pidä ihan joka ihmiseen luottaa
[q]-Equalizer-, 26.6.2010 11:29:
rupee olee jo pahimmat möhläykset ynnä muut selätettty täs elämäs*hymy*sekin mennyt kaaliin että ei pidä ihan joka ihmiseen luottaa
[/q]
Heh.. Joo vaikka mulla ikää reippaasti vähemmän onki ni tuntuu siltä, että ei ehkä niin naiivi kannata olla maailmalle mitä haluais olla. Paska juttu.
Jokseenkin haikea olo olla Ramallah'ssa näissä merkeissä vikaa kertaa hetkeen...
vielä viikko niin saa "taas" dj laitteet kotiin
rankan työviikon jälkeen tää viikonloppu on niiiin parasta.
Messi 23, Müller 20, Özil 22..
[q]Kolera, 25.12.2008 19:49:
missä
vitussa
se
passi
taas
on!?1+
[/q]
Mietin ihan samaa.
[q]Zeppis, 6.7.2010 08:10:
Tais unettomuuskausi taas alkaa...
[/q]
Mul ei oo oikeastaan koskaan unettomutta, mutta oon kyl tänään vähän cranky koska oli NIIN kuuma koko yön, vielä herätessäkin oli tyyny märkä.
Mihinköhän mä nuo ruusut lykkään parvekkeelta? Ja mihin lähen evakkoon???
Itseasiassa mukava mennä duuniin, kun siellä voi jättää henk. koht. ajatukset naulaan tänäänkin 4 tunniksi.
Im oh so bored but oh so soon Im oh so happy.
Yllättävän hyvä fiilis tästä päivästä siihen nähden, että tallustin just duuniin 20 min vesisateessa ilman sontsaa
There´s no twerk like Kraftwerk.
..Vaatteet on mun aatteet..Uusia ihania kenkiä, mekkoja, toppeja, laukkuja ym ym ym.. Aaah, shoppailu on oikeesti ihan parasta terapiaa ja raha on ihanaa *sydän* Olispa sitä vaan paaaljon enemmän käytössä :)
En muistanukaan miten kuulaan kaunis ja seesteinen keskusta voi olla kuudelta arkiaamuna
I need a dollar, dollar ...
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D