Penni ajatuksistasi
Viimeviikkoisen kiristelyn johdosta päätin lopettaa kahvin juonnin testimielessä, jos vaikka liiallinen kofeiinin nauttiminen vaikuttaisi kiristävästi hermoihin.
Nyt kun kiristelyä sitten ei ole havaittavissa en voi kuitenkaan olla varma johtuuko se kahvittomuudesta vai siitä, että viikonloppu oli henkisesti niin rentouttava ja kerrassaan mainio. Mutta väliäkö sillä, kun fiilis kerran on hyvä
Two can be as bad as one;
it's the loneliest number since the number one.
On se jännittävää seurailla kuinka paljon luumut tai porkkana turvottaa :D
Järkevä ihminen on järkevä, it is not me.
*antihali**justjoo*
*antihali**justjoo*
Voisko olla osuvampaa?
OLEN INNOISSANI JIPPIII JEJEJEEEE WUHUUU!
Känniset ihmiset on idiootteja.
Niin oonki!
Känniset ihmiset on idiootteja.
Hyi ku laittaa vatsan kiertää ja stressaamaan nää sunnuntait kun ei voi ku laskea tunteja koska täytyy lähteä takas kassulle
Pysty keskittyy mihinkää ja levoton olo. Sais olla sillä lailla, että takaisinpaluut ois aina aikasin aamulla nii tartteis turhia miettiä ja ressaa.
Mitä vittua tää kansanedustajien oman palkan nostaminen taas on olevinaan, vittu
AAAAAAAAAAARRRRGGHH ???????
*eikä* *toktok* *täh* *pökr* *toktok* *eikä*
Eiliset letkeilyt ihanien ihmisten kanssa auttoi suunnattomasti halivajareihin ja muutenkin separaatioahdistukseen :) Vaikka kämppä onkin aika kaaoksessa niin on hyvin seesteinen olo, tällä fiiliksellä on hyvä lähteä alkavaan työviikkoon =)
.....TJ5<3
Rakkaus ei lopu jakaessa kesken; Rakkaus on kuin tuli kynttilässä, sitä voi jakaa yhdestä tuikusta sadoille, eikä sen liekki siitä ikinä ehdy.
Huomasinpa juuri että tässä on tullu aika vahingossa parin kuukauden biletauko
Mutta ihan parhaaseen olen aikaani vaihtanut, etten tässä todellakaan sitä harmittele
... tilanne tulee muuttumaan kyllä kun on taas syksy tulossa x) Nimittäin jos menneiden vuosien kaavaa seuraan niin alkavaa pimeyttä ja kylmyyttä paetaan strobon valaisemiin eskapismiluoliin basson jytisten ja melodian varastaen huomion. Not bad ^__^
Rachel's Song -> Viime joulu -> Paras joululahjani ikinä.
Jos sunnuntai on viikon eka tyopaiva niin sillon sunnuntai = maanantai. Jos perjantai on pyhapaiva niin silloin perjantai = sunnuntai. Kaikista sekavinta on kuitenkin se, etta keskiviikko ei ole enaa keskella viikkoa.
Ei keskiviikko meilläkään ole keskellä viikkoa, torstai on.
Super blondia fiilisajattelua.
Viimeaikoina oon ollu onnellisempi, kun pitkään aikaan ja se tekee mut vähän surulliseksi.*nauru*
Se johtuu siitä, että pidän sitä jollainlailla haukkumana edelliselle suhteelleni, vaikka mun pitäisi ajattella sitä enemmänkin meriitinä sille miten hyvin meillä on mennyt ystävinä eroamisen jälkeen. Ollaan edelleen parhaat ystävät ja siihen mun pitäisi keskittyä(*1)
Mä olen maailman rakastunein nainen *plur*.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D