Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Juu, täysin uusi elämä. Kaikki tuntuu puhtaalta... Kent soi, ja kylmät väreet väreilee iholla.

mitä paskaa tää viikko on ollutkin, niin nyt kun oli eilinen ja tää päivä vapaata niin kyllä hymyilyttää taas kaikki :)
vaikka oonkin nyt peeaa, mutta koska oon ilonen tatuoinneista joihin rahat meni niin ei haittaa! eikä haittaa vaikka oon tosi kipee koko ajan ja töissä on mälsää ja syön liikaa suklaata ja ja.
huomenna on varmaan taas sitte paska päivä ku nyt meen hehkuttamaan hyvää yleisfiilistä.
uu ja mulla on maailman ihanin pikkusisko joka on mun idoli (14,5v) joka alko seurustelemaan toisen nuoren neidin kanssa ja alotti nuorisoteatterin ja kaikkee kivaa.

ehkä sitä on vaan itekki ilosempi jos on ilonen toisten puolesta :O ei jaksa miettiä omia murheitaan koko aikaa?
ihme hulivilivooviesti. :D

TJ 2 - Jännästi ikävä muttei surua :)

Should I stay or should I go?? Vaikeaa päättää.

Jännittää, odottavan aika on pitkä! Ja mikä karsea himo niitä Australialaisia kohtaan..

".. my mind is too deep inside my heart to know what is real.."

jännittää, jännittää!

Jee, pileet.

[q]Freja, 24.3.2010 18:36:
Hmm, s-marketeissa maksaa muovikassi nykyään yhtä paljon kuin paperinen. biokassi myös samanhintainen. Saiskohan tää ihmisiä vaihtaan parempiin vaihtoehtoihin? :)
[/q]

Viime vuonna julkaistiin tutkimus, jossa todettiin muovikassin olevan kuitenkin se ympäristöystävällisin vaihtoehto (googleen optikassi-tutkimus niin löytää tietoa).

"Jospa olenkin sellainen, joka on perillä vain ollessaan matkalla.."

Päivän riennot ja kaksi keikkaa jännittävät tällä hetkellä aika hitosti.

Lomat loppu ja töissä taas. Ensi lauantaina keikalle E-Savoon.

Tänään mieleen on pompannut 20v takaisia menneisyyden mukavia tapahtumia. Ja siitä vielä vanhempia juttuja. En vaan voi uskoa täyttäväni 40v. En kai menetä itsestäni mitään sen takia. Jospa vain 3 muuttuu 4. Ehkäpä ikä merkitsee aivan jotain muuta kuin lukua. Niinkuin se tähänkin asti on ollut.*hihu*

Vielä 23 päivää

Päässä liikkuu.. .. .. EI MITÄÄääÄÄääÄÄNN EI MITÄÄääÄÄääÄÄNN EI MITÄÄääÄÄääÄÄNN..

14 päivää Lappiin lähtöön *sydän*

Päivän mantra: "Pidä sitä seikkailuna"

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O