päivän :)

Back to häröily O

viileet syyskesän illat

Uudestaan uudestaan:

Hyvä päivä! Hommat rullaa ja kaikki on jees.

Mä haluan polkkaamaan! :)

Kotiin saapuessani tovi sitten oli luukusta kopsahtanut postia Suomesta.
Ihana aitipuoleni oli lahettanyt kasan erilaisia Fazerin pikkupatukoita (Jim, Patkis, Suffeli, Da-Capo etc.), pari MeNaiset-lehtea, Jenkki-purukumia, maisemapostikortteja Suomesta ja mika hauskinta, vaaleanpunaisen t-paidan missa edessa lukee isolla Suomi.

Ettei vaan kotimaa unohtuisi. *sydän*

Saatiin tänään akvario taloon joka olikin hienompi kun mitä ajattelin. Kaiken lisäksi koko altaan ja tavaroiden haku operaatio sujui viellä ihan super nopeesti ja helposti, vaikka piti valssaa 4 paikan väliä.

Päättelin myös että voisin sittenkin hankkia sellaisia kaloja joista oon aina ollut kiinnostunut, mutta en oo uskaltanut kokeilla. Ilmeisesti on kokeilemisen arvoisia eikä niin vaikeita kun olin aikasemmin kirjoista lukenut.

[q]anniharha, 20.8.2007 21:51:
Saan perheenlisäystä kahden ja puolen kuukauden kuluttua!
[/q]

Mä ennustan että me saadaan karvaiset kolmoset, muruseni

Kesän lusmuilun ja reissailun jälkeen oon taas alottanut reenikauden, ja voi jukoliste kuin päheetä. :)

Ekan rääkkireenin jälkeen oli paikat tosi klesana (oon niin huono alottamaan iisisti ja tulee yleensä vedettyä liian piippuun), mut johan on alkanu jo rullaamaan edes astetta paremmin. Etenkin nyrkkeilyreeni menee aikast mukavasti, juokseminenkin ihan jees ja sulkis välillä jopa menettelee. :D Kiipeilemään en oo vielä päässyt loman jälkeen kiipeilyparin kanssa, mutta boulderointia oon päässy vetelemään. Sormet ilmotti, että ei oo vähään aikaan tullu rasitettua niveliä kunnolla, mut kyl ne taas tottuu.

Aijai. Nannaa. Ja niin terapeuttista. Örinäheviä taustalla ja viimeseen puserrukseen asti kaikki mehut irti. <3 Tulee tää vaan pirun kalliiksi, nimittäin ruokien osalta. Pohjaton vatsa ja koko ajan nälkä. :P

Tilattu kirja on lähtenyt Jenkeistä kohti Suomea.

+ eilen oli kiva päivä vaikka en oikeastaan tehnyt mitään niistä asioista, joita suunnittelin etukäteen tekeväni.

Viime pe Kuopiossa Niko Kivelän ja Sami Hedbergin pystyläppäyhteiskeikka. Nauroin 1,5h vedet silmissä ja mahaan sattu vielä lauantainakin. Pe-ma Tahkolla skimbaamassa ja pelaamassa Aliasta (*pökr* *nauru*) ihanien Kluppariystisten kanssa. *sydän*

Kotimatkalla parhaassa seurassa Nilsiästä etelään tuli koukattua Kiuruveden kautta (ku se oli niinkö "samalla suunnalla" - ei tullu ku joku reilu 200km ylimäärästä) ja moikattua ihanaa ystävää sekä ex-hoitohevosta. Tiistain kilometrit 717.

Tällä vk:lla ma-pe hevosen selässä yhteensä noin 6 tuntia, joista 5 valmennuksen kera. Rankkaa ja vammaolkapää ei oikein digannut, mutta silti niin kivaa.
Varsinkin tänään oli hienoa, kun tehtiin alkukäynnit metsässä hangessa ja sen jälkeen tunti meni ihan super hyvin. Iskä meni sellasella herkällä jännittäjähepalla ja mua jännitti ihan hirveesti iskän puolesta, mutta sekin meni tosi hyvin! :)

Seiskan kerrassaa loistava mainos FB:ssa:
"10 Seiskaa 1,99e/vko
7päivää -lehti nyt niin halvalla, että voi tilata sen vaikka vessalehdeksi naapurillesi." (=pyyhi vaikka takapuolesi siihen?!) Ja mainoskuvassa Tuksu! Öööö. Ei kiitos. :'D

Ja tietty tää järjetön lumimäärä ja pakkanen! PARASTA TALVEA! ^___________________^

Jalat vähän jumissa, mut se on vaan hyvästä. Kyl se eilinen lenkkeily jaksaa vielä tänäänkin piristää.

tein jo vajaan viikon päästä eteen tulevaa matkaa varten check-list:n. Teen yleensä sen hyvissä ajoin, että voi a)fiilistellä tulevaa matkaa b) olla vakuuttunut, että kaikki tarpeellinen tulee varmasti mukaan lähdön hetkellä.

tunnin päästä työhaastis oon ihan hermona :D ihanaa ku o koko ilta onneks vapaata koulusta ..

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=akiro

[q]pimp of irc channels, usually found on a certain irc channel. Also, a Pirate. Usually found pwning fellow channel member's mothers and enjoys kicking assholes with his leet halfops, currently owns many slaves(ub0r, g0ne, knox, icy, batcave). Also, a pwnage member of ICY, the best club ever. And an oldschool leetnesses and a mad pimp.[/q]

poika.

*sydän*

pääsin opiskelemaan
maanantaina alkais sit sihteerin ammattitutkintoon valmistava koulutus
tosin se on vaan kahtena iltana viikossa, mut jotain tekemistä kuitenkin, ja just sitä mitä halusinkin

Käytiin kaverin kanssa heittelemässä korista monen vuoden tauon jälkeen. Ilma oli lämmin ja puolentunnin harjoittelun jälkeen alko heitotkin sujumaan. Huomenna uudestaan.

Ukkonen <3
joka valitettavasti meni jo ohi, mutta se piristi koko päivää :).
Iski muutaman tosi siistin salaman melkosen lähelle ^^

Syksy tuli ja harrastukset alkaa *sydän* tänään vedettiin letkua monta kertaa suoraksi ja kenttäsoija puski huolella läpi mut hauskaa oli tämä tyttö kiittää hyvistä treeneistä...toivottavasti viel uni tulis hyvin kun kaksi edellistä yötä on mennyt vähän miten sattuu

[q]tiiplis, 21.8.2007 20:14:
Tulee ylennys *joo**hymy*

Edit: siis töissä
[/q]

siis mitä hittoa!? onnittelut

Eilen illalla nähtiin keskustassa JazzBarin terassin nurkilla siili. Poimin sen ylös, ja käytiin viemässä se Tourujoen rantaan pusikkoon, iltakävelyllä kun oltiin. Alussa oli ihan peloissaan mun sylissä mutta vähitellen rupesi rullaamaan itseään auki <3

Taisi tajuta, että me tarkoitetaan sille hyvää (ihan VARMASTI tajus, siilit on antropomorfisia!) :D

O