päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,005
- 1,006
- 1,007
- 1,008
- 1,009
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Suitsukkeet ja Chai Latte, mitäs muuta sunnuntaiseen talvipäivän fiilistelyyn tarviikaan :)
se ku näin miinan ja sen leveen hymyn *sydän*
ja ku sain halin ja rutistuksen ja pusuja *sydän*
ja se että mulla on niiin ihania ystäviä, jotka on mulle niiin tärkeitä 
en tiiä miten oisin taas selvinnyt ilman mushuja....
tiiätte ketä ootte, ja nakastan nakastan

ja sit sille yhelle kivalle todella ISO KIITOS eilisestä huolenpidosta!!
on kiva huomata että ihmiset välittää...

Just siks osa 42.
[q]Jone, 17.8.2007 08:14:
---
domi, 17.8.2007 08:11:
Mä olen tyhmä, mut kerro miten marmorikuulilla pelataan. Itelläki on niitä muutama kymmen jossain, mut en ikinä tajunnut niiden pointtia.
---
Pääsääntöisesti näin:
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/marmorikuulia
Tosta puuttuu osa säännöistä. Se on täysin aivotonta toimintaa ja sellaisena hyvin rentouttavaa. Pitäis vaan saada vielä muutama pelaaja lisää - toi kun olis kivempaa esim. neljällä tai viidellä henkilöllä kuin kahdella. Et tervetuloa pelaamaan vaan. Hiekkalaatikolla kohdataan.
[/q]
Mulla on noita kuulia kans! Missä sä pelaat, mä tuun mukaan!?
rocan livesetti. *nauru**jiihaa*
[q]Jone, 17.8.2007 08:14:
Pääsääntöisesti näin:
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/marmorikuulia
Tosta puuttuu osa säännöistä.
[/q]
Jos tiedätte tai keksitte tuohon lisää sääntöjä niin lisätkää ihmeessä ne tuohon wikiin, se on nimittäin yhden tutun aloittama ja ylläpitämä
Voitte jopa saada siitä pelikaverin
Laatuaikaa kotona, musiikkia suitsukkeita ja piirtämistä... Ihan jees loman alotus.
Sain editoitua viimeiset radiohaastatikset, eli huomenna kun annan kasetin eteenpäin, saan takaisin kauan kaivattua kovalevytilaa ja vedyttyä rastin yhden kesäproggiksen päälle.*jiihaa*
Ja huomenna alkaa viimeinen kokonainen kuvausviikko mun kohdalla, eli nyt täytyy yrittää skarpata parhaansa.*joo*
Ja enää 2 viikkoa siihen, että tämä "loma" viimeinkin loppuu.*aplodit*
[q]tanja, 19.8.2007 10:44:
Jessican ja Teemun häät! *sydän*
[/q]
aivan täydellistä *sydän*
[q]Jammailija, 17.8.2007 14:43:
Työnantaja oli ostanu survival-packit meille muutamille työntekijöille:
-burana
-muistitikku
-c-vitamiini
-finrexin
-nenäliinat
-elokuvalippu (vapaavalintainen)
-välipalapatukka
-punakynä
-mynthon
-skumppapullo
Sen lisäx, ku ottaa huomioon, että rakastan työtäni ja on viel perjantai, ni kyl mä aika fiiliksis oon*aplodit*!
[/q]
No höh... miks meidän työpaikalla ei tuollaisia anneta...?=)
mukava viikonloppu formula offroden parissa*jiihaa**aplodit**pepsodent**hymy**super*
Tör, viiden jälkeen baarista himaan nukkumaan. Ysiltä herätys ja lintsille kun Skanska ystävällisesti tarjos. Ekan kerran rupes oksennusfiilis tulemaan Spaceshotissa, seuraavan kerran Kirnussa. Hauskaa oli muuten :D
[q]Jammailija, 17.8.2007 14:43:
Työnantaja oli ostanu survival-packit meille muutamille työntekijöille:
[/q]
Mä haluan kan tollasen työnantajan...
Ohhoh, taas tuli himo kirjottaa kaikkea positiivista tästä alkaneesta päivästä. Tai oikeestaan koko viikko on ollut aivan mahtava. Intis ei oo tarvinnut tehdä juuri mitään ( mikä on ihme ). Toikin viikko päätty viel kivasti valaan, jossa aivan parhaaks yllätykseks rakas siskonikin oli paikalla *plur*. Niin ja kotosallakin oon nyt jo neljättä päivää. Tässä on ehtiny mukavasti chillailla ja käydä salilla, solkussa, yms.. Nyt ei muuta ku suihkuun ja käymään duuni paikalla moikkaamas näitäkin sankareita, ja sit illaks takas porttejen suljetulle puolelle :D
-Careen-
Kea <3
Ihana viikonloppu porukoiden luona takana... toivottavast pääsee pian takas uudestaan.. ettei menis taas kahta kuukautta niiku nyt viimeks meni..
Kylläpäs teki höpöö viikon loma tual pohjooooses
oli niin ihastuttavan ihanaa taas siälä, et vois sanoo, et toi meijän möksäpaikka on mulle ihan paratiiisi <3 aaaw Posio...tis is truuu laaav *sydän* Nyt on taas Rixun kuuppa-akut ladattu ja energiaa riittääpi vaiks muille jakaa hhhhhiiiiiiiiiii
*ökkö* x 100
[q]Miinapiina, 21.4.2008 13:42:
sain kämpän

muutto 1.6 
[/q]
*uuh**aplodit**igor**jiihaa*
Aamul olin ihan jumissa, mut töihin päästyäni oon vaan ollu taas ihan fiilikses loistavan ja reippaan asiakaskuntani takia. Sen lisäx tuli vuosisidonnainen palkankorotus ja VIEL sen lisäx mulle on ympätty vastuuta tälle vuodelle siihen malliin, että palkkakin nousee siit viel tuntuvasti. JES!*sydän*
pliis anna sen nyt tapahtua et pääsen tuolta heseltä pois.. huomen on nimittäin työhaastattelu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,005
- 1,006
- 1,007
- 1,008
- 1,009
- ...
- 2,345
- Seuraava »