päivän :)

Back to häröily O

Nyt on syksy syksy syksy.

Aamuinen sade: sai tallustella töihin punaiset kumpparit jalassa ja punaisessa sadepuvussa ison hopeanvärisen sateenvarjon alla

[q]mikke, 28.8.2007 06:21:
---
Amarie, 28.8.2007 06:21:

---

*komppail*
[/q]

mä kans syksy on just parhautta

Kesäloman jatko-osa alkaa kohta

[q]Amarie, 28.8.2007 06:21:
[/q]

Nyt on flunssa flunssa flunssa. :D

Ekan kerran kahteen vuoteen...

eilen oli eka kerta uimakoulussa ja olen kyllä todella ylpeä itsestäni kun sinne vuosien epäröinnin jälkeen sain mentyä*hihu*

jotenkin todella helpottavaa huomata ettei ole ainoa (ylläri*justjoo*), jonka uintitaito on vähän mitä sattuu ja jokaiselta löytyy ne omat heikot kohtansa. opettajakin on ihan loistava. tosin sen verta hyvä huumorintaju kyseisellä opettajalla on että jo eilen pariin otteeseen vedin nenään reilummin vettä opettajan jutuille nauraessani vaikka kuinka vain siihen uimiseen yritin keskittyä*nauru*

kiva kouluilta, opiskelu rulaa *sydän*

Tarto on aika siisti kaupunki :)

Vanha ystävä tulee käymään ens viikolla ^^ Olipas outo juonenkäänne. Viiden vuoden jutut juteltavana.

Helpottavaa, kaikki on ihan normaalia :)

Eilen alkoi loma ja kohta suunta kohti hki - vantaan kenttää.... kolme viikkoo espanjan lämmössä*plur**jiihaa*

Pitäs vissiin mennä työpaikkahaastatteluun

Neuvolassa oli ihana käydä, on se täti vaan niin mahtava
Ihasteli ääneen, oli kiva kuulla välillä et näytän nätiltä, eikä aina vaan kauhisteluja "jessus sä oot paisunu".
Sanoo varmaan kaikille ihan yhtä kivasti,mut kyl se kummasti piristi mieltä

päivän toinen :) , lontoon lennot varattu ja maksettu!

saamattomuus tässä asiassa oli eduksi ja saatiin kyseiset lennot lähes 100e halvemmalla mitä esim. viime viikolla oltaisiin saatu, toivotaan että sama tuuri jatkuu tänään hotellia varattaessa*nauru*

olisi jo pian lokakuu..

[q]mayah, 28.8.2007 19:19:
Elämä on ihanaa.
[/q]

Elämä on

Mietin just tänään, et mun loma on ollut oikeastaan melko täydellinen. Ja tuntuu että päivä päivältä vaan paranee. Sitten mikä parasta, vielä 2vkoa jäljellä ja vaikka mitä kivaa edessä! *plur**plur**plur*

Mä kyllä rakastan tätä kämppää
En oo missään koskaan enkä mitenkään nähnyt niin upeita taivasmaisemia kun mitä täältä näkee joka päivä. Tästä pystyy nähä itä-länsisuunnassa etelään päin koko taivaankannen ja sen värivaihtelut valtaisan pitkältä matkalta.
Tällähetkellä esim idästä saapuu sini-turkoosi-vihertävä aalto, joka jonka edessä menee oranssi-pinkki-keltainen aalto ja lännessä taas näkee iltapäivätaivasta ja miten auriinko maalaa erilailla kerrostuneisiin pilviin hienoja värejä ja kuvioita.

Sain viimeyönä paremmin unta, kun varmaan kuukauteen. Nyt tekis melkeen mieli mennä nukkumaan jos pääsis yhtä hyviin uniin taas*plur*

[q]Jago, 28.8.2007 20:43:
Mä kyllä rakastan tätä kämppää
En oo missään koskaan enkä mitenkään nähnyt niin upeita taivasmaisemia kun mitä täältä näkee joka päivä. Tästä pystyy nähä itä-länsisuunnassa etelään päin koko taivaankannen ja sen värivaihtelut valtaisan pitkältä matkalta.
Tällähetkellä esim idästä saapuu sini-turkoosi-vihertävä aalto, joka jonka edessä menee oranssi-pinkki-keltainen aalto ja lännessä taas näkee iltapäivätaivasta ja miten auriinko maalaa erilailla kerrostuneisiin pilviin hienoja värejä ja kuvioita.
[/q]

koulusta loppu viikko vapaa ihanaa ..

O