päivän :)

Back to häröily O

Sain tänään hyviä uutisia opinnäytetyöhön liittyen

positiivisen muutoksen tunne*sydän*

SpinBody. Vitsi tykkään kyl spinningistä.

Ihanan kirpeässä syksyillassa ukkelin kanssa tehty koiranulkoilutuslenkki :) Käytiin omenavarkaissakin*tirsk*
Ja huomenna tulee äityli ja iskä kylään :)

Koulukaveri yllätti positiivisesti :)

+

Illalla piiitkästä aikaa halluihin :)

HItto mä rakastan tät mun Maccii Eipä taida enää olla paluuta aikaan ilman tätä..

"Joanna, mun oli pakko tulla sua kiittämään.. melkein pyörryin aamulla kun menin työpisteelleni. Mä oon ollut tässä firmassa kolmetoista vuotta töissä, enkä ole kertaakaan nähnyt noin hyvin tehtyä työtä."

Pistikö vähän vaikeaksi. *sydän*

aurinko paistaa

Ei pitäis olla onnellinen siitä et äippä oli täysin sydän syrjällään kun en vastannut puhelimeen muutamaan otteeseen (se oli äänettömällä, joten en huomannut). Skidi "ei saa huolestuttaa vanhaa ihmistä"-saarna kuitenkin lämmitti kovin.

Äippä tykkää musta.

*sydän**pihkassa**plur*

Ja sit et kaikki hyvät telkkaohjelmat alkaa taas syksyn myötä!

Tapasin eilen uuden mukavan tuttavuuden ja nyt jaksaa hymyilyttää! Aurinko paistaa, lähden parin tunnin päästä katsoo avataren 3d.nä, sit nään ihan loistavan frendin ja ilta täysin avoin, ei suunnitelmia!*nauru*

MOON ONNELLINEN JA VAPAA KUIN TAIVAAN LINTU!*jiihaa**aplodit*

[q]Jone, 29.8.2007 12:39:
Ei pitäis olla onnellinen siitä et äippä oli täysin sydän syrjällään kun en vastannut puhelimeen muutamaan otteeseen (se oli äänettömällä, joten en huomannut). Skidi "ei saa huolestuttaa vanhaa ihmistä"-saarna kuitenkin lämmitti kovin.

Äippä tykkää musta.
[/q]

Mutsi harrastaa samaa huolehtimista kans :) On se vaan niin hellyyttävää.

Tykkään mun uusista kynsistä sikapaljon!! kannatti satsaa 40e rakennekynsii..

No, sieltä tupsahti työpaikka Vähän tää tuli äkkiä, ja nyt vähän mietityttää et oisko lopuista kolmesta haastattelusta mitä ois viikon sisällä tullu parempaa työtä, mut toi oli ennakkotietojen mukaan kiinnostavin paikka, työmatka on ovelta ovelle vaan 30 minuuttia ja sen sai kun otti. Muistahan ei ois ollu varmuuttakaan. Mut on se vähän jotenki ikävää että mulla ei tuu nyt olemaan mahdollisuutta mennä ees muihin haastatteluihin jollei niitä erikseen sovi työajan ulkopuolelle... Kyl silmät on auki parempaa paikkaa varten

Muuten vaan mukavapäivä.

Mellun keskiviikko.. tää alkaa olee jo surkuhupasaa "karvisen maanantai"-sarjisten tasoa.Tää alkaa tuntuu jo murphyn lailta..vai mikä se ny oli et mikä ikinä vaa voi mennä huonosti niin se menee todella päin persettä.. *pökr*

Eräs testitulos oli juuri sellainen niinkuin sen odotinkin olevan...

Koira heiluttaa häntää unissaan *sydän* Ihana luna!

Yhdelle kaverille kuuluu hyvää.

uus tukka

[q]sapeli, 29.8.2007 16:07:
No, sieltä tupsahti työpaikka Vähän tää tuli äkkiä, ja nyt vähän mietityttää et oisko lopuista kolmesta haastattelusta mitä ois viikon sisällä tullu parempaa työtä, mut toi oli ennakkotietojen mukaan kiinnostavin paikka, työmatka on ovelta ovelle vaan 30 minuuttia ja sen sai kun otti. Muistahan ei ois ollu varmuuttakaan. Mut on se vähän jotenki ikävää että mulla ei tuu nyt olemaan mahdollisuutta mennä ees muihin haastatteluihin jollei niitä erikseen sovi työajan ulkopuolelle... Kyl silmät on auki parempaa paikkaa varten
[/q]

Onnittelut ja tsemppiä!

O