päivän :)

Back to häröily O

kaksyksvee ilman karvoja jee

Tänään oli eri mielenkiintoinen päivä ja jännityksiä täynnä.. =) Tyttöni aloitti tänä syksynä
1 luokan ja meillä oli tänään ensimmäinen vanheimpain ilta Siellä kerrottiin paljon mielen kiintoista asiaa ja muutenkin oli tosi mukavaa porukkaa =) Nyt alkaa sitten tytön seuraavat 9 vuotta opiskelua ja äitikin pääsee opiskelemaan ja kertaamaan asioita(tekemään läksyjä) uudestaan sen rinnalla*hih* *sydän**plur*

Nyt poistettu parit viisurit.
Ainoa vain ettei rauhoittavat vaikuttaneet lainkaan. 7 puudutuspiikkiä tungettiin sit suuhun:S
Erittäin paska maku suussa:S

[q]WiljamiDzay, 2.7.2008 17:10:
---
Janisa, 1.7.2008 20:17:
9 PAIVAA!!!

Ihanaa! Mahan rupeen kohta jo pakkaa laukkuja kuulkaas!

---

Ootko millon ollu viimeeks Suomessa?
[/q]

Sillai etta oon nahny ystavia ja viettanyt aikaa Suomessa, niin pari vuotta sitten, ja toissajouluna kavin moikkaa vanhempiani ohimennen. Jo on aikakin!

Viikon Tunisian reissun jälkeinen semineekeritila ja päivän bileet *sydän**jiihaa**sydän*

[q]aapee, 29.8.2007 18:24:
Eräs testitulos oli juuri sellainen niinkuin sen odotinkin olevan...
[/q]

Onneksi olkoon tulevalle äidille *sydän*

Asiaa!
Ulkona +6 astetta, fillarilla töissä, shortsit ja t-paita ajovarusteena kun lähden täsät yövuoron päätteeksi ajamaan sänkyä kohti!

se hyvä juttu kipeenä olemisessa on se, että pitkään nukkuminen on täysin hyväksyttyä, jopa suotavaa. 12 tunnin yöunet takana.. alkaa ne paristot pikkuhiljaa latautua

HalluT

Chris Cornell ROKKAS

Nyt kun olisi saanut taas nukkua niin eipä nukuttanut ja ponkasin ylös jo puole seiska. Noh, super pirteenä tein yhden rästiin jääneen koulutehtävän ja aloitin siivouksen tekemistä. Hyvä fiilis kun on saanut jopa jotain tehtyä. Olokin alkaa vihdoin monen viikon sairastelun jälkeen hiukan paremmalta. Antibiottikuurikin loppuu jo huomenna, toivottavasti ei nyt ihan heti tarttis taas uutta kuuria popsia. :)

Joku hullu osti multa tänään hameen 129 eurolla

Huomasin asian ekan kerran pari viikkoa sitten, mutta olin näköjään hetkeksi unohtanut. Karhupuiston kioskista saa Maazaa! Kävin äsken ostaa pari tölkkii varastoonki Mmmmm.. mangoa.. mmm.

Tiistaina puhelin-neuvottelu dubliniin ibm:lle.

Pois lähtö ei oo enää kaukana \o/

[q]mayah, 30.8.2007 10:08:
Ihana aamu :) Tuli nukuttua vähän normaalia pidempään, aurinko paistaa ja muutenkin on ihan -olo
[/q]

[q]KooKie, 30.8.2007 11:24:
Pistävä viileys, aurinko, syksy... Mä haistan muistot menneiltä vuosilta. Rakastan!
[/q]

Plus yx.. tekis mieli juosta metsään

tää kuuluis ehkä päivän äkxdee osioon mut... =DD

http://www.microsoft.com/finland/pkinfo/themes/winxp/article5.mspx

otteita
"Erään tietokonenörtin mukaan toimimattoman kiintolevyn voi laittaa pussissa pakastimeen yöksi. Pakastimessa kiintolevyllä olevat tiedostot kutistuvat, jolloin levytilaa vapautuu. Olen kokeillut tätä keinoa muutaman kerran, ja minusta se on kokeilemisen arvoinen, mikäli muut keinot eivät tepsi."

näin siis mikrosoftin pk-yritykselle suunnatulta tukisivustolta.

Ahhh rento koulupäivä takana ja tänää joutuu vähä lähtee ryybishkelee frendien kans <3

[q]KooKie, 30.8.2007 11:24:
Pistävä viileys, aurinko, syksy... Mä haistan muistot menneiltä vuosilta. Rakastan!

*sydän* Chicane - Autumn Tactics *sydän*
[/q]

sama ja toi biisi vielä kaupan päälle :)

oon niin syksyihminen!
(tänä vuonna tosin en haluis sen vielä alkavan,
kun en o kerenny kesäileen yhtään)

nimim. talviturkki kastamatta :D

Ostin juuri törkeen makeet pinkit siivet Non niin hienot että pitääpä ihan laittaa sovitellen

O