päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,028
- 1,029
- 1,030
- 1,031
- 1,032
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Iskä toi mulle lautasen, missä on hodari, vihanneksia ja vuohenjuustoa
[q]WiljamiDzay, 2.7.2008 17:43:
---
Janisa, 2.7.2008 17:18:
---
WiljamiDzay, 2.7.2008 17:10:
---
Janisa, 1.7.2008 20:17:
9 PAIVAA!!!
Ihanaa! Mahan rupeen kohta jo pakkaa laukkuja kuulkaas!
---
Ootko millon ollu viimeeks Suomessa?
---
Sillai etta oon nahny ystavia ja viettanyt aikaa Suomessa, niin pari vuotta sitten, ja toissajouluna kavin moikkaa vanhempiani ohimennen. Jo on aikakin! 
---
Joo on tosiaan jo aika... Itse kävin viime jouluna (saunassa viimeeks jouluaattona... tahtooooooo). Tosin en oo asustellu vielä vuottakaan ulkosuomalaisena mut eniveis.. Hyvin menny aika kun oon lueksinu ton sun postaaman vidskan kommentteja.. mielenkiintoista etten sanois.. 
[/q]
Menitkin sanoo aaneen! En oo kayny saunassa yli kahteen vuoteen!!! On yksi ensimmaisista asioista mita Suomessa teen! Aaaah, sauna! *sydän*
Tänään pääsee tuhlaan rahaa
[q]kimmø, 6.9.2007 18:23:
sain tehtyä tuon käännöstestin! etuajassa vieläpä!
lopputulokseen olen kyllä suhteellisen tyytyväinen,
vaikka kyllä siinä nyt vielä vähän parannettavaa
olisi ollut.
nyt vain odotellaan vastausta onko se tarpeeksi hyvä
ko. lafkalle. uh, jännittää hiukan!
[/q]
mitäs sit jos ei kelpaakkaa?
päivän 
sain v.punasen ruusun tuolta paremmalta puoliskolta ku tuli töistä himaan..
Aika ihunaa!!
nonni.. lentolippu taitaa olla mailissa.. eli lontoo kutsuu parin viikon päästä*poks*
Mut tää on kuitenkin päivän :), eiks niin?
10h töissä ei tuntunu oikee missää. Tai siis, toki jaloissa, mut ei sillee väsyttävästi. On vaa jotenki hyvä olla, et ei ees ärsytä mikään.
Kumma juttu. Mut hyvä juttu.
Huomenna kans kohtuupitkä päivä, mut se on iha jees, ku saa taas matkakassaan lisää rahaa.
On vaa hyvä olla. :)
Oli hirmu huippu koulupäivä ^____^
ei pelkästään päivän vaan koko vuoden :). Eli tämmöistä tietoa löytyi sähköpostista tänään:
"This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417, on 06 September 2007."..."Applicant approved - you may now travel to Australia."... jne.
Eipä näköjään tarvitse nähdä Suomen talvea tänä vuonna. Harmi. Vähän on kyllä sekaisin nyt... Australiaan!!! ja vielä kerran: AUSTRALIAAN!!!!!!
Sittenkin! <3
[q]pyhimys, 7.9.2007 00:13:
ei pelkästään päivän vaan koko vuoden :). Eli tämmöistä tietoa löytyi sähköpostista tänään:
"This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417, on 06 September 2007."..."Applicant approved - you may now travel to Australia."... jne.
Eipä näköjään tarvitse nähdä Suomen talvea tänä vuonna. Harmi. Vähän on kyllä sekaisin nyt... Australiaan!!! ja vielä kerran: AUSTRALIAAN!!!!!!
[/q]
Huu!
Miten tuollaisen saa? On itsekin tullut harkittua että Ausseihin vois mennä töihin jossain vaiheessa
Siskolta tullut kirje, namut ja söpö kännykkäkoru
Kauhea ikävä sitä!
[q]sapeli, 7.9.2007 00:18:
---
pyhimys, 7.9.2007 00:13:
---
Huu!
Miten tuollaisen saa? On itsekin tullut harkittua että Ausseihin vois mennä töihin jossain vaiheessa 
[/q]
http://www.immi.gov.au/visitors/working-holiday/417/index.htm
reilu päivä meni hakemuksen jättämisestä päätöksen tuloon. Australiaan vaan koko Klubitus :)
Vaikka taivas oli synkkääkin synkempi, tulin rulliksilla töihin, enkä edes kastunut! Nyt on hyvä olo!
Oon tänään imuroinut koko talon, järjestänyt paikat, pyyhkinyt pölyt, täyttänyt ja tyhjentänyt astianpesukoneen, pessyt kolme lastia pyykkiä, vienyt roskat ja pessyt vessat. Saan elää kokonaisen päivän tiptop-kunnossa olevassa talossa, ennen kuin wanhukset palaavat pikkuveikan kanssa lomalta kotiin sotkemaan. No, vois vielä terästää mun "hyvä vaimoke" -imagoa leipomalla kakun tuoksun kotiin huomenissa...
*sydän* Siisteys. *sydän*
soitin äsken työkkäriin...
tuomio:
lautakunta on 5.9 tehnyt päätöksen että estettä työmarkkinatuen maksamiselle EI OLE!!!! 
"tätä pidettiin tällaisena unohduksena, jota ei nyt huomioida"
uuuuh, oon niin onnellinen!!!! 
mä en enää ikinä unoha perua sitä aikaa, jos tulee este!!!!!
[q]Freja, 7.9.2007 07:02:
Perjantai *sydän*
[/q]
pyykit on koneessa, samoin astiat, ja pesuaineet on sekotettu, kohta pääsee siivoilee 
illalla etkoilee ja hippailee
*känni*
on niin kiva et jo perjantai
[q]crissy, 7.9.2007 09:59:
---
Wautsi!! pidetään peukkuja et pääset! mullaki on ens keskiviikkona työhaastattelu=)
[/q]
joo, kiitti! noita peukkuja kyllä tarvitaan :P
minne uusiin töihin sä olet hakemassa?
Perjantai *sydän*
Aivan ihana sää ulkona, ja tässä toimistolla istuessa ihana katella ulos kun vastakkaiseen taloon paistaa nätin oranssi valo :)
Ja kaiken lisäks tänään pois Helsingistä
[q]kimmø, 7.9.2007 09:54:
---
crissy, 7.9.2007 09:48:
---
aaaaaaa! oot hakenu uutta duunia! en tiennykkää=) Millasta työtä?
---
pelien ja leffojen oikolukemista ja kääntämistä
englannista suomeen :)
toi olis paljon palkitsevampaa kuin tää nykyinen
"työ" ja palkkakin olisi melkein nelinkertainen nyt
saamaani nähden... JA voisin tehdä työtä etänä
kotoa.
olis melkein jo unelmien täyttymys jos saisin ton!
mutta ei uskalla vielä juhlia, koska noi lafkat on
kuulemma todella tarkkoja ja nirsoja!
[/q]
Wautsi!! pidetään peukkuja et pääset! mullaki on ens keskiviikkona työhaastattelu=)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,028
- 1,029
- 1,030
- 1,031
- 1,032
- ...
- 2,345
- Seuraava »