päivän :)

Back to häröily O

[q]Tuutte miulle kalliiks *nauru*[/q]

niihän sitä luulis*justjoo*

Löysin aivan ihanan pöydän keittiöön Vielä kun sais sen jollain haettua..

[q]MiLindiNi, 4.9.2007 01:18:
---
alphamagic, 3.9.2007 21:34:
Koti saatu sisustettuu valmiiks, nyt lasi punaviinii pastaa ja kynttilöitä <3
Aa ja uusia suitsukkeita palamaan :)
Oma mielenrauhan mekka tehty taas <3

---

tuun tässä lähipäivinä krääsää sun kämpälles... muistatkos sitten muutaman olusen ostaa sinne... niin tosiaan elinan oluet..mutta muille kanssa*iloinen**nauru**jiihaa*
[/q]

Tuutte miulle kalliiks

[q]crissy, 4.9.2007 09:51:

hahaha! laitetaan uudet koneet sit heti tulille!
[/q]

tiätty!! hetihetiheti!!!

CV:tä täytellessä tuli huomattua että käyttävät Seattlen koulussa yhä mun tekemää sivustoa Eihän se siitä näteimmästä päästä ole mutta sai aikanaan kehua toimivuudestaan, ja se onkin se mulle tärkein juttu

Kävin opintoneuvojalla, ja selvisi, että minulta puuttuukin paljon vähemmän kursseja kuin olin ajatellut. Kummasti sitä ruvetaan joustamaan, kun opiskelija on valmistumiskynnyksellä. Realistisia tsäänssejä valmistua joulukuuhun mennessä. Fuckin' A! \o/

no kahvittelu hyvän ystävän luona
ja sit se viel tuunas mun tukan

tosi *plur*päivä

Mut päästettiin vahingossa lähtee duunista 2 tuntii liian aikaseen.
Ei kumpikaan tajunnu että mun piti olla 6 asti eikä 4*nauru*
Ihan kiva, koska mun mielestä se mitä ne laitto mut tekee ei oo se mihin mut palkattiin tonne.

Uusimman Voima-lehden Laserpoint-tylytys

oli kiva päivä. tosi pitkä tosin.. nyt nukkumaan

Sain tekniseltä isäinnöitsijältä siunauksen kiinnittää oman nyrkkeilysäkin asunnon kattoon. Kohta mulla on oma reenihuone! <3

uus tiede-lehti tullu tänään:)

Ihana päivä takana ja rauhallinen ilta edessä
Kian peppu on ihan mustelmilla kun se on kaatunu niin monta kertaa kun tänään hän on harjoitellu seisomista ilman tukea ja ottanu jo 2 askelta ennen kun tipahti jälleen. *super**plur*
Ei enää pitkä aika kun tää otus jo menee täyttä päätä.
Mä otan lahjoituksena vastaan silmät takaraivoon

Super Salmiakki tikkari

faija muutti takas ausseist :)

Päästään tänään viimein katsomaan kämppää. Onhan se ollutki jo kuukauden täs hakuses.

Noni, tulihan tähän työhön jotain järkeä. Tänään ollu jopa hyödyllinen olo eikä oo vielä pää räjähtäny kertaakaan.

on se kumma juttu, soitti eräs firman omistaja ja pyys töihin, ja jopa 5e kovemmalla tuntipalkalla mitä mistää aikasemmin saanu

INTERNET viimeinkin kotona :D

O