päivän :)

Back to häröily O

Mita hiivattua ma teen perjantai-iltana kymmenen jalkeen himassa ja internetissa...?!?!? Missa on mun elama...?

No taalla koneella, tietysti.

Saatana.

P.S. Mutta mulla on kivaa...

ehtä teki hyvää käydä fillaroimassa kaverilla kattoo 3 leffaa ja takas, on tuo syys yö aika upee... ja yks emäntä rupes huutelee valoissa et "hei pitää painaa sitä nappii jos haluu et vihreet syttyy" "-eiku sattu just pahasti vaa maija auto olee kohilla nii ei viittiny ajaa päin punasia"

ja eiköhän heti ku lähtee menee nii vastaa painaa farkku poliisi auto, mut ei se sentää lähteny sakottaa

oli muuten tänää autokoulun 2-vaiheen loput osat, ja siellä niitä valojaki käytii ja jotai opittii

Lieksa! <3 Siis se leffa. Se on epäuskottava ja hassu, mutta niiin liikuttava. Kokemus. Välillä ajattelin, että ihan tyhmä - ja sitten taas, että aika vetoava, vetoavasti leikattu: paljon lähikuvaa. Tykkäsin, tai sitten en, mutta suosittelen.

Äiti tulee tänään käymään ja tottakai laitan sit ruokaakin, "karjalanpaistia" hieman modifioidusti eli haudutettu punaviinissä *pepsodent*. Ja mistä itseni yllätin onkin sitten hieman erikoisempaa (omasta mielestäni), ostin ensimmäistä kertaa viiniä ihan sellaisenaan juotavaksi. Nyt vain tarvitsee katsoa, tuleeko itsestä viinin maistelija ja uppooko tuollaiset hieman paremmat viinit itseen paremmin kuin nuo 5 potelit.

Duunis oli aika kivaa tänää :)

[q]Janisa, 15.9.2007 05:20:
Mita hiivattua ma teen perjantai-iltana kymmenen jalkeen himassa ja internetissa...?!?!? Missa on mun elama...?

No taalla koneella, tietysti.

Saatana.

P.S. Mutta mulla on kivaa...
[/q]

No nyt se kello on vahan yli seitseman lauantai-aamuna (kun sais nukkuakin!) ja ma oon taas taalla!!!

Hieronta ja nikamien lukkojen naksauttelut - parasta viikkoihin!

Sain pitkästa aikaa otettua itteeni sen verta niskasta kii et aloin kuntoileen vähän turhan kauan tullukkin taas oltua sohvaperunana.

Pian lenkille.

Todistettiin myös eilen ihanaa kosintaa töissä, kun nuoripari otti ja meni kihloihin Ja voi se sormus oli niiiiin ihana... Duunikaveril oli iho kananlihalla ja mä tihrustin Iiiih kuinka romanttista *sydän* *sydän*

[q]Miinapiina, 15.9.2007 19:16:
sisustusprojekti on valmis
muutama juttu viel, mut huonekalut on kasassa
[/q]

*lmao**nauru* sori et nauran, duunihuumoria toi huonekalujen kasaus Onnea uudelle sisustukselle

Mulla on itseasiassa useita päivän :):

- eilen junassa mun vieressä istui suloisen hyväkäytöksinen nuori mies, se sai kyllä hymyn mun naamalle

- sain duunissa pykättyä yhden ihan helvetin hienon jutun johon en luullut kykeneväni (eikä se oikeastaan mun toimenkuvaan kuulukaan eikä mulla siihen ole koulutusta eikä kokemusta).

- hotellihuone oli hieno

- hommat onnistuivat tänään aika täydelleen

- näin tänään ihan sikaihqn vauvan joka ihastui mun hiuksiin *plur**plur*

- parasta kaikessa: olen nyt kotona reissusta eikä huomenna tarvitse tehdä mitään

9,5km lenkki, sali ja koppa bisseä odottamassa palkinnoksi. lauantai!

[q]tiiplis, 15.9.2007 20:13:

*lmao**nauru* sori et nauran, duunihuumoria toi huonekalujen kasaus Onnea uudelle sisustukselle
[/q]

pöh
juu kuules uleeta on nyt

ja kiva et sullakin on paljon :) juttui

Se oli sellanen sinkkuristeily. Tahkolla
Mahtis viikonloppu! Joko saa olla väsynyt mutta onnellinen

mahtavat revontulet; ihan kuin valtava ketunhäntä olisi peittänyt taivaan *sydän*

ARSKA Kevät tulee tulee tulee!!

Tää on kyllä eilisen aamun :DD, olin yöllä saanu tekstarin äitiltä:
"Heipsna. Ootkos joskus lisänny min puhelimeen numeroita? Dani väitti et se oot ollu sinä. Oli isomulkku ja pirtunmyyjä."

Broidilla taas välähtäny, joutu ihan ääneen nauraan kun kuvittelin mutsin ilmeen selatessa numeroita ja löytää jotain isomulkkuja sieltä

Aikasempi loistokas vitutus, sai käänteen näin iltaa kohden *hihu*, ihana kun on ihanii ihmisii!!!

Kevätfiilis, sellanen kevyt ja energinen. Se aika vuodesta kun ulkona kävelemisestä ei vaan saa tarpeekseen

[q]Decion, 14.4.2009 17:07:
---
Aztee, 14.4.2009 16:19:
---
Decion, 12.4.2009 22:13:

PÄIVÄN :) PART 5: kivekseni on vieressäni

---

I say whaat? :D

---

rasku on mun toinen kives
[/q]

Roger that.. over and out

Oon ollu tosi tunteellisena koko viikon. Se on oikeestaan edellisen 5 päivän suurin :(, mutta on siinä hyväkin puolensa.
Siis voi helvetti tätä musiikkia*sydän*
Pompin tuolillani ja melkeen itken, kun hymy ulottuu korvasta toiseen ja on vaan niin hyvä olo*plur*

O