päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,039
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- ...
- 2,345
- Seuraava »
oon metroNomia AMK:ssa ja tänään saatiin INNOVAATIOPROJEKTI
täydellisen finaaliin, esitys ja raportti. enää arviointi huomenna ja esitys torstaina. HUH.
Kesän esikasvatuksessa olevat rehut itää!I!I!I!1*jiihaa*
Kohta mulla on partsilla puutaha ja toivottavasti tänä vuonna saan satoakin.
Viime vuonna jäi tomaatit vähän raaoiks ja heitin niitä kännissä partsilta ja yritin osuu koivuun.
laivallelaivalleLAIVALLE!!!*jiihaa*
Ilma on kaanis!*hihu*
Rahaa tulee loppupalkkaan enemmän ku luulin*super*
Ja muutenkin on hyvä olo*pihkassa*
Estyneiden ihmisten elämä voi olla todellisuudessa hyvinkin kurjaa, mutta minun on pakko myöntää, että Metro-lehden pillityspalsta saa minut aina hyvälle tuulelle aamubussissa. Varmaan niistä purkauksista osa on trolleja, mutta minä suhtaudun kaikkiin niihin tekstareihin niin kuin niiden lähettäjät olisivat 100-tosissaan. Varmaan ne ovat oikein juntanneet sitä lähetysnappia, että siinäs nyt kuulette päättäjät/VR/Itäkeskuksen uimahalli/te jotka myytte kaikki rantatontit venäläisille/koiran paskottajat/terveysterroristit jne, jne. Vahingossakaan ne eivät lähetä niitä valituksiaan niiden oikeille kohteille, vaan johonkin ilmaisjakelulehteen.
Olenko minä vähän ylimielinen? No ehkä minä vähän olen, mutta se palsta on niin väärällään pelkkää negatiivista ja joutavaa pikkuasioista rutkuttamista, että se kääntyy jo komediaksi, ja ainahan komedialle saa nauraa. Ei kai kukaan voi oikeasti valittaa, että miksei Lotossa ole nollaa kun ruletissakin on? Tai että parvekkeiden lasittaminen johtaa väistämättä miljoonien parvekkeiden täyttymiseen romuvuorilla? Tai uskoa, että Barack Obama lukee Metro-lehden tekstareita?
Tai pahaa pelkään, että voi. "Päättäjät, herätkää jo!"
Viime vuonna jäi tomaatit vähän raaoiks ja heitin niitä kännissä partsilta ja yritin osuu koivuun.
Ah, se fiilis kun saa selvitettyä kimurantin jutun jolla on iso merkitys firman rahaliikenteelle, ja tietää ettei kukaan muu firman kirjoilla oleva olisi siihen pystynyt.
Takasin suomessa ja uus auto pihassa. <3 Tosi hyvin onnistunu reissu ei ollu mitään ongelmia missään minkään suhteen.
[q]innae, 3.5.2006 23:48:
Tuossa olisi mahdollisesti pari kämppää, toinen Tölikäs ja toinen Alppila/Kallio. Toivottavasti saisin toisen :)
[/q]
Kelaa kui päheet ois jos saisit molemmat! 

[size=8]Mä tiedän, mun pitäs mennä jo nukkumaan.[/size]
Kavin asken polkee jarven ympari ja nautin niin leveista jalkakaytavista seka kellon rimpauttamisen aanesta! Yei! Elaman pienet ilot!
Lomautukset loppu ja samalla tuli pieni palkan korotus.. 
Viel ku sais vakkari paikan ni kaikki olis hyvin.
Pakuritee maustettuna vihdoin ja viimein lakritsijuurella, buenooooooo!!!
Tajusin vihdoin korjaa duunissa ergonomiaa. oon istunu täsäs tuolilla ja pöydällä jonka on lyhyen naisen jäljiltä. Nyt on sitten näyttö 30cm korkeemmalla ja korkeemmallekin voisin melkene laittaa.. itteasiassa korjaanpa samantien
Nuha on menny pois
Palkkasopimus labralla ois loppunu 30. päivä ja tänää sain siit meilii... mut ilmeisesti osaan jotain niin ne jatkaa ihq
Aamulla lähes itketti ja vitutti nii paljo et veri ei meinannu kiertää ku ruokalassa ei viel edes ollu kasvisruokaa. Nyyh... nyt kaikki on paremmin ja poika voi taas hyvin...
Eka kerta moneen viikkoon kun ei ole edellispäivältä selvittämättä jääneitä juttuja töissä, nyt voi hyvin omintunnoin chillaa kunnes puhelin soi.
Nyt on sit sekä duuni että kämppä hankittu. Kämppä on tosi ihana ja viel halpa vuokrakin, uskomatonta tuuria et tollanen löyty vajaan viikon etsinnän jälkeen! *sydän*
Irrotin mun toisen munuaisen käsisahalla...
Oon tyytyväinen et kuuntelin itseäni (ja vieläpä itseni eri puolia) ja päätin jäädä eilen kotiin bileisiin lähdön sijaan. Sain nukuttua hyvin, oon huomenna yhdessä duunijutussa tarpeeksi skarppina, ja yllättäen tuli myös tilaisuus tehdä mun tatskaprojektin toinenkin puoli! En kyllä varmana olis jaksanut lähteä tekemään tätä jos olisin ollut eilen viihteellä... Ja sit tän tekeminen ois voinu taas lykkääntyä vaik kuinka paljon.
Nii joo ja sit sain alotettua uuden ajatuskirjan pitkästä aikaa.
Kaveri vaihto autoon kesänakit alle ja otti sen mukaansa, että saa vihdoin selville miksi se huutaa huomiota aina lähtiessä :) Nyt voi sit hyvillä mielin pistää prätkän tohon paikalle ja käydä huristelemassa ku on kivoja säitäki lupailtu ^^
Ei kyl viel tänää tullu... lähen täst uimaa ni katotaaa viel... night is young.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,039
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- ...
- 2,345
- Seuraava »