päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043
- 1,044
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ihanat valokuvat 90-luvulta *sydän*
Tajusin vihdoin korjaa duunissa ergonomiaa. oon istunu täsäs tuolilla ja pöydällä jonka on lyhyen naisen jäljiltä. Nyt on sitten näyttö 30cm korkeemmalla ja korkeemmallekin voisin melkene laittaa.. itteasiassa korjaanpa samantien
Pitää tilata miesten satulatuoli tähän kanssa. Tääl on vaan naistensatulatuoleja olemassa.
Tekis mieli kyl himaankin hankkii sellanen, mut varmaa maksaa ihan sikana
rennoksi alkaa mennä
kaks kuppii kahvii...
sain liput lentsikkaan oman kullan luo Lissaboniin...*iloinen* Joulu siel..iiihanaa!!!
mugava lounashetki joka katkas päivän kivasti
Muutenki mieli ja fiilis korkeella 
-M
ostin eilen Lissabonista 11kpl vinyyleitä...Maksoivat yhteensä 57...Halvimmat oli 3 ja kallein 9...JEEE!!!
ei oo karpulaa!!!!!
Vaikka olin rehellisesti sanottuna päissäni ja horjuen, mutta ei siltikää!!!
brand new läppäri
kaikki hymyilyttää, jotenki ignooraa huonon ilman, stressin ja kiireen ja on vaa tosi hyvä ja innostunu fiilis 
nii ja ihan hirvee matkakuume..!
opinnäytetyö esitetty...
Tuli aika hyviä numeroita kokeista, joiden oletin menneen erityisen huonosti
Varsinkin toi historian tulos yllätti. En ollut lukenut yhtään, en osaa alunperinkään mitään historiasta, enkä tajunnu kurssista yhtään mitään. Ilmeisesti olen vaan ihan pirun hyvä suoltamaan paskaa aiheista, joista ei ole harmaintakaan hajua
pitkä kuuma suihku <3
Tää distro + Wine + Fallout 2. *sydän*
[q]mayah, 28.6.2007 14:39:
Jopas helpottaa, kun talous alkaa hiljalleen tasaantumaan ^_^
[/q]
Voi KYLLÄ.
Pystyin eilen jo ostamaan vähän "parempaa" shampoota ja hoitoainetta, eikä enää niitä markettitököttei (kyllä, oli vähä persaukine olo), kaikki laskut on ajallaan (ja pari jopa etuajassa :o) maksettuna, ja kaiken lisäks nyt voi pikkuhiljaa alkaa katteleen jo digibokseja, ne kun on pian ajankohtaisiakin.
Aika hemmetin mukava olo muuten.
Vappu!
*sydän*
oli oikeestaan jo maanantainen, mutten kerenny postaa.
Vihdoin oma ämppäri taskussa. Outoo pystyy kuunnella omaa musaa ja nauttia siitä 2 gigasta, kovalla voluumilla, kun on pitänyt käyttää sellasta, missä on 239 megaa, josta on hajonu näppäimet mill vaihetaan biisiä ja näppäin millä saa musaa kovemmalle(eli jokainen vahingossa painettu hiljennys on pysyvä) ja josta kosketushäiriön takia vaan toisesta korvasta kuuluu mitään.
Luulin et oon vain lusmuillu töissä mut kun pomo soitti niin suurimman osan hommista mitä sillä oli mulle olinkin jo tehny. Kylläpäs mä oonkin tehokas
[q]sapeli, 1.3.2008 19:14:
Mä kans vähän sorruin
Mut kyl toimii! 
[/q]
Mä sorruin vähä enemmänki :D Mutta kyllä, toimii
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,040
- 1,041
- 1,042
- 1,043