päivän :)

Back to häröily O

Hammaslääkärissä käynti.

Ei sillä että mä hirveästi hammaslääkärissä käymisestä pitäisin, aina sattuu ainakin vähäsen, mutta nyt tiedän että purukaluston heikosta kunnosta huolimatta kuukauden päästä on kaikki hoidettuna.

Kuuntelen niin kaunista musiikkia ettei oikeesti voi vain olla hymyilemättä. :)

[q]Jocular, 10.3.2006 08:33:
Ja hyi että ku menin luulemaan niitä eräiksi toisiksi pastilleiksi ja ostin. Siis hyi hälv.. Yhen söin..
[/q]
Siis ei niit kyl maun takia syödä. Hyi vi**u. Niistä tulee vaan niin hassu olo.

Kesän eka pyörälenkki tullu tehtyy... matkaa ei ollu paljoo ja siitäkin suurinosa alamäkee, mut silti jalat ihan paskana.

Kohta kesän toka pyörälenkki, jossa matkaa ei ole paljoo ja siitäkin suurinosa on ylämäkee, joten jalat on vieläkin paskempana.

Uus pyörä tilattu!

Sen verran pilvetöntä taivasta pukkaa, että taidanpa siirtää työpisteeni pihalle loppupäiväks.

meillä oli töissä testattu meidän asiakaspalvelutaitoja mystery shoppingin avulla ja sain tosi hyvää palautetta! tuli niin hyvä fiilis :)(:

About ekaa kertaa ever ei tullut armoton vitutus tankkaamisen jälkeen. Tankki täyteen 5.05 Eur.

Vertailuksi edellinen kerta...80eur.

Mulla alkoi tänään n. 3-4 kuukauden loma, kai. Oon käsittääkseni (kesä)lomalla (pidempää kuin viikon) koulusta, töistä ja intistä ekaa kertaa sit vuoden 98. *pökr* Mun lomaan kyl sisältyy näennäinen opiskelu, mut ensisijaisesti valmistaudun loikoilemaan kesän savannilla heitellen välillä frispiitä mun sarvikselle. *sydän*

Hämeenlinna, äiti ja isi, aurinko, ulkoilu, poronkäristys. Ah

Frendit-sarjasta tulee elokuva JES!!!!

Ekaa kertaa pumpissa tänään olo on aika.. mielenkiintoiden :D yllätti rankkuudellaan kyllä.

Pöydällä lepää 1kg naudan sisäfilettä odottamassa paistoa!

Päätin tänään tehdä elämäntaparemontin itselleni.

Aloitin tupakka- ja viinalakon, kävin ostamaan uudet rullikset ja lenkkitossut ja vielä kuntosalikortin itselleni ja kaveri joka on personal trainerina tekee meitille uudet ruokavalio ym muut hässäkät jotta pääsee kuntoon taas.

Katsotaas miten onnistuu.. :)

Hyvä fiilis. :D

[q]Tombba, 2.7.2008 21:38:
Frendit-sarjasta tulee elokuva JES!!!!
[/q]

EI!!

[size=5]Siks ei, kun leffa ei voi olla yhtä hyvä kun sarja[/size]

Kiva olla duunis.

Yläkuvaan viel sen verran, et oli mul sentäs paremmat näkymät ku tolla thai-naisella kuvan oikees laidas :D

([size=5]Tai ainakin välillä, sen mies ku oli vähä voimakkaampi ja nosteli sitä välillä ilmaan et se näki jotain mut olihan siel screenit, ne oli mun pelastus :)[/size])

Movetron & Waldo's People.

[q]Tombba, 2.7.2008 21:38:
Frendit-sarjasta tulee elokuva
[/q]

Se on vihdoinkin mun! Toptenin alennuksista löytyi Notkean Rotan uusin ja budjettikin riitti! Mä en malta nukkuu koko yönä! Nussimisen uskonpuhdistus, perkele!

O