päivän :)

Back to häröily O

---

---
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
---

TJoskus aiemminkin todennut olevani helkkarin kade, kun tiedät noista aika ajoin tuuletella. Tais olla voimakkain maahan osunut aurinkomyrsky kuuteen vuoteen, joten kyllähän tuota kelpaakin ihastella... prkl "etuoikeutetut".

---

Heh, toteutin vain unelmani. Ja nyt oon täällä :))

Jepa, noin asian tulin taannoin rivien välistä oikolukeneeksi. Hienoa, että rohkeutta riitti ja pääsit paikkaan jonne tahdoitkin. Näinhän sen kaiken järjen mukaan kuuluukin mennä. :-)

Tahaton komiikka

---
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
---

TJoskus aiemminkin todennut olevani helkkarin kade, kun tiedät noista aika ajoin tuuletella. Tais olla voimakkain maahan osunut aurinkomyrsky kuuteen vuoteen, joten kyllähän tuota kelpaakin ihastella... prkl "etuoikeutetut".

Heh, toteutin vain unelmani. Ja nyt oon täällä :))

Perjantai ja mun synttärit

Kaverit *sydän*

Moottoripyörä.. ..oi kuinka ikävä mulla sua olikaan.

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Espoo

:)

ihan loistava päivä *hali**plur*

Oon Saballa, aivan kasittamattoman kauniilla saarella

Höhhöö, kiva päivä töissä. Loppu projektin teamista aloitti työt ja päivä hurahti nopeasti tutustuessa uusiin ihmisiin. Vähän outo fiilis, kun itse on työryhmän projektikoordinaattori ja "alaisina" on ohjattavana pari itseä huomattavasti vanhempaa setää, joille pitäisi kovasti yrittää luoda mahdollisimman uskottava kuva osaamisesta.

Ei helvata miten voiki tämmönen naurattaa ku on hemmetin väsyny

vihdoinkin on ympärillä ihmisiä jotka oikeesti osaa ja tekee töitä. Eka aamu uudessa toimistossa ja johan piristi mieltä.

[q]SyndroDome, 24.9.2009 11:05:
Tää nyt ei oo varsinaisesti tän päivän, mut anyway..

Here we go..

Viime viikonloppuna oltiin taas frendiporukalla mökkeilemässä ja oli ihan mahti reissu! Sen lisäksi nää oli kehittäny mun kolmannelle nimelle (jota siis ei ole) nimipäivän. Nimipäivälahjaksi kamut oli porukalla hommannu mulle lahjakortin, että saan fillarikypärän! On ollu toi homma työn alla jo pitkään, mutta en oo vaan koskaan saanut aikaan. Ihan mahtavaa, että ihmiset ympärillä välittää ja huolehtii mun turvallisuudesta, kun ite ei näköjään tajuu. Love u all *sydän* Olin tosta kyllä tosi otettu ja menin aika hämilleni :) Hämilleni? Minä? Kyllä vain :D Enää pitäs vaan käydä hakemassa se potta, niin voi hurjastella vähän turvallisemmin mielin ja saa frenditki mielenrauhan :)

Sen lisäksi tänään pääsee kullan kainaloon Ja huomenna alkaa viikonloppu
[/q]

Mä jo luulin ettet sä tykänny siitä, ku ei hetkeen tullu sanan sanaa suusta :D Mut hyvä noin :) Torborg vois ostaa sen kypärän sit viikonloppuna

JA todellakin viikonloppu! *sydän* Vaikka meneeki muuttohommissa, niin tarpeeseen tulee silti. Ja ah niitä viikonloppuja kun uusi sänky ja sohva tulee kotiin, niitä odotellessa *haaveil*

Mulla oli ihan huippukiva päivä tänään Ja sain pitkästä aikaa semmosia ahaa-elämyksiä mitä ei oo hetkeen kokenu.

Tänään jatkuu akupunktiokoulutus. Sain eilen niit neuloja+näytepakkauksen korvakuulia ja teetä joka auttaa vieroitusoireisiin. Tänään voisin antaa yhelle miekkoselle akupunktiota kun se nyt vaikuttais olevan sen tarpeessa =P

Musta tulee täti toistamiseen lokakuussa

tyttöystävältä oli työaikana tullu viesti (puhelin pukukaapissa) et nähtäs heti ku pääsen töistä ja niinhän siinä kävi.. Parasta päivässä ehdottomasti..

Tällä viikolla vähän vähemmän töitä ja vähän enemmän kivaa

Parvekelasit tuli eilen, ja nyt ne ja olkkarin ikkuna pesty... ja myös iso kasa pyykkiä pesty pyykkituvalla. Nyt sidukkaa ja mökille grillailemaa ja saunomaa :)

Tuntuu maanantailta mutta huomenna onkin lauantai*hih*.

O