päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,045
- 1,046
- 1,047
- 1,048
- 1,049
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain kolmannen etunimen. Virallisesti tosin vasta huomenna, kun pääsen maistraattiin allekirjoittamaan hakemuksen. 
edit: typo
Niiiiin, huomenna työhaastattelu! Sit mä en oo enää työtön juoppo.
Fuuuuuuck. ^^
*plur**plur*! Good things happen to good people, my friend!
Ite kans haaveilen Tallinnan (tai Tukholman :D) reissusta, mutta kun kumpaakaan ei oo vielä varattuna niin totean omasta puolestani tähän vaan ettäku mä oon niin onnellinen! *sydän*
indeed! Ihku olet! *sydän* ^_____^
Vaihteeksi ei sada
Eka päivä uudessa duunissa meni oikein mallikkaasti ja just palasin kevään ekalta pyörälenkiltä <3
Vaikka pyörä vinkuu ja kitisee ja takavanne ei oo ihan pyöree tuli sitä kuitenkin 1,5h poljettuu pitkin maita ja mantuja :)
Kummasti herää henkiin ja saa taas kaikkee aikaan kun valon määrä lisääntyy.
Mutis lupas sponssaa aikuiskoulutuksen, että pääsen opiskelee audiovisuaalista viestintää, eli mainontaa, graafista suunnittelua ja kuvankäsittelyä.
Tää on tavallaan päivän :), Mä haluuuuuun... ja o.O. Ja vaikka mitä.
Antti pyysi mua elokuun puolessa välissä Nykiin, matkakin maksettais valmiiks. Ja asuminen ilmasta. Arvatkaas houkuttelisko. Ainoa mutka matkassa 4 päivää vapaata töistä(ei luullakseni mahdollista) sekä se, että ostin just Flowhun lauantaiksi lipun.
Iso keikka Hollantii joulukuuks*pahis*
Sain koodattua A*-härpättimen toimivaksi omaan projektiin. ^^
Ihana vkl takana tai oikeastaan jo viikon verran on ollu todella hauska "syndeviikko". 
-Mummon luona käyminen ja huomata että oli pirteempi kuin moneen viikkoon. 
-Toisen pikkubroidin tapaaminen perjantaina stadis ja käytiin shoppailee ja syömässä ja sain tän uuden läppärin mesiin.
-Ada, Kian isosisko oli vkl täällä joten vilinää riittii koko vkl ajaksi. *hikoil**nauru*
-Iskäpäivänä annettiin iskälle farcry 2 xb360 peli, lippis ja omatekoinen kortti *sydän*
-Minä puolestani sain kullalta Lanvin Eclat dArpege EdP 30 ml *super**sydän*
Olin toivonnu tota tuoksua jo ikuisuuden 
Kia ja Ada oli piirtäny hienot kortit ja toinen mummi tuli käymään toi aivan ihanan leppäkerttuhiiren
ja mässättiin kinuskikakkuu 
-Eilen sit puolestaan taloyhtiön tilaamana putkimies tuli
ja saatiin ihka uus wc-pytty mikä oltiin tilattu rikkoutuneen tilalle.*jiihaa* Eka valitus vanhasta pytystä olin jättäny jo v.97 ja siitä tasaisin väliajoin muistuttanu niitä mut mitään ei ollu tapahtunu ennen kuin nyt, et nopeeta toimintaa.. 
Tänään sit viellä uusien verhojen silittely ja laittamista niin sitten alkaa olla joulun isoimmat siivoukset takanapäin. Pakastinki on sulatettu jouluherkkuja varten & uuni pesty kinkkua ja pipareiden tuoksua varten.Ikkunatkin tuli avattuu ja pestyy joten tällä kertaa oon ajoissa liikenteessä et tarvii vain nauttia talven tulosta ja kynttiläilloista.*iloinen*
Fuusiokeittiö: Dijon-sinappia ja HK:n Sinistä
Vaikka viime viikot on olleet todella stressaavia ja ahdistavia duunissa, niin silti nyt kun istun tässä ja kirjotan muistiota asiasta X tajuan, kuinka paljon oikeastaan työstäni pidän. Ja että oon aika hyvä siinä. Kirjottaminen sujuu kuin tanssi [size=7](ihmiseltä joka osaa tanssia)[/size] kun tuntee asian hyvin.
Eiliset bileet
Kyl se on niin että mistään en saa näin paljoa täntyyppistä energiaa ku siitä että pääsee tanssimaan kunnolla
Siinä unohtaa täysin itsensä, puskee kehonsa äärirajoille ja elää sitä musiikkia sen hetken
Uusi ihana polkupyörä *sydän*
[q]Kolera, 23.7.2008 19:11:
njoo kämpänsaantiressi loppu sit siihe. ei sitä kauas oo porukoista päässy ku 50m matka oman rapun ovelta porukoiden rapun ovelle =P
[/q]
No siinä on kuitenkin se 50 metriä ettet asu vaikka samassa rapussa. Jos porukat tulee kylään niin sano että tulevat bussilla niin tuntuu etäisyyskin jotain
Afrojumppa =) Sikakivaa!
[q]domi, 31.3.2008 20:53:
---
nomic, 31.3.2008 20:51:
Sain koodattua A*-härpättimen toimivaksi omaan projektiin. ^^
---
Laita seuraavaksi B*-härpätin!
[/q]
Laitan sua! /rn. Domi* 4,4->10,10
: Domi* not found. :(
Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi varattua hammaslääkäriin ajan. Perjantaina saan sitten kuulla tuomion noista mun leegoista
[q]domi, 31.3.2008 20:59:
---
rebuild database.
[/q]
Botit eivät komentele. :I
Mutta minä rakensin sinut! Sinä olet minun poikani, Tom!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,045
- 1,046
- 1,047
- 1,048
- 1,049
- ...
- 2,345
- Seuraava »