päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,043
- 1,044
- 1,045
- 1,046
- 1,047
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uneton yö, mutta hyvästä syystä!
10 viikkonen mopsinpentu nukahti mun rinnan päälle illalla, joten siinä sitten varovasti itte koitin nukkua häirittemättä toista. Kyllähän siinä unta sai mutta heikosti kun varoi ettei herätä tai satuta toista.
JEEE vihdoinki sai ihan bränikät sukset mallia SA - INT !!! :D
ei mitkää hammastikut prkl!
On hyvä fiilis. Vaikka heräilin paljon yöllä lumen ja tuulen hakatessa ikkunoita, kattoja ja räystäitä, on mieli ihan virkeä koska painajaisia en nähnyt.
Tänään Hämyilemään ja sunnuntaina ristiäisiin ^^
Eilinen HämeenLinnan reissu :)
Seuraavaks vuorossa vanajanLinna.
On Helsingissäkin ihan kiva olla, mutta kylläpä helpotti olla Vaasassa viikonloppu. Kaikista parasta viel oli, et näin monta ihanaa ihmistä, juuri ne ketkä halusinkin nähdä ja vielä sellaisia kivoja ylläreitä :)
Onneks tänään on vapaapäivä =)
tosi at peace olo kaikesta. Ainut vaan, että tuntuu taas siltä, että elämä jäi ulkomaille ja tulin tänne keräämään lisää massii, että pääsen takasin.. Mut silti tosi at peace sen kanssa, että tuntuu taas siltä, että oon sillä trackillä millä haluan elämäni olevan.
Loma alko :) 11.8 seuraavan kerran duuniin.
Sain vuokraemännältä parit vapaaliput laskettelukeskukseen.
Haetaan tänään kissanpentu! Se on ihan mielettömän söpö, pieni kilpikonnakuvioinen otus. *sydän* Nyt on sitten akkavalta asunnossa, 2 tyttökissaa ja meitsi. Onneksi Jesse tykkää tytöistä.
LUNTA 
(huomiseks&etiäppäin luvattu hirmupakkanen kyllä vähän latistaa fiilistä)
Hymy aamuyöstä. Tänne täytyy tulla takasin. :D
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
Joskus aiemminkin todennut olevani helkkarin kade, kun tiedät noista aika ajoin tuuletella. Tais olla voimakkain maahan osunut aurinkomyrsky kuuteen vuoteen, joten kyllähän tuota kelpaakin ihastella... prkl "etuoikeutetut".
Mukavan työpaivän kruunasi kauniin vihiriät revontulet työmatkalla *sydän*
Yksi aika iso oivallus tuli eilen yhdestä mun negatiivisesta käytösmallista (NLP-kielellä käsittääkseni strategia kyseessä). Voi olla että pääsen siitä nyt eroon, tai ainakin saatan pystyä muokkaamaan sitä vähemmän haitalliseksi.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=57916
Tämä yleensä tietää hauskoja hetkiä klubituksessa
maanantaihin vapaata töistä + kohta kaapista kylmät oluset messiin ja kaverille grillaan <3
eikä toi kelikään tosiaan hassummalta vaikuta :)
Mun kiukkuisuus ja vitutus katosi jonnekin taivaan tuuliin ku sai puhua ihan muita juttuja muutaman tunnin yhen ihanan hahmon kanssa*sydän*
Kaverin kolmekymppiset on nyt sitten juhlittu ja sankari saatettu krapulaisena Suomen lennolle. Katsellaan just manna vkolopun kuvia ja videoita eika naama kesta tata nauramista enaa!!!
Sain uutta musaa koneelle*hymy*. Ja tänään vasta yöks duuniin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,043
- 1,044
- 1,045
- 1,046
- 1,047
- ...
- 2,345
- Seuraava »