päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,051
- 1,052
- 1,053
- 1,054
- 1,055
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pe saunailta eksän kanssa, joka venähti ja se lähti joskus iltapäivällä sunnuntaina.
Mä pelkäsin, että ottaisin hirveesti takapakkia sen takia. Kuitenkin nyt mul on hyvä ja rauhallinen fiilis kaikesta. En tiiä. ehkä se ylianalysointi ja ahdistus iskee sitten parin päivän päästä vasta.
Tehtiin, puhuttiin ja käyttäydyttiin kuitenkin kaikella sillä tavalla mikä alunperin ne tunteet on sitä kohtaan alunperin synnyttänytkin.
En tiiä miten tästä mennään eteenpäin, mutta ainakaan ei mennä taaksepäin(eli ei mitään yhteen palaamisia yms). Sen oon kyllä päättänyt.
Oli hyviä jutteluita viikonloppuna, erityisesti toisen kämppiksen kanssa päästiin kivasti eteenpäin.
Puolessaväliä kuuta erääntyvät laskut maksettu jo nyt 
Stockan luotto pian nollilla, ja masterikin siedettävissä lukemissa 
Viikon joutuu tosin nyt kiduttamaan, mutta ehkä kestän.
Jee :)
Paras treeni pitkään aikaan!
Kiitos Esport tästä lämpimästä (hikisestä) jälleennäkemisestä 
Plus pikkuvessan ovi ei enää natise: So Much Win!
tosi jeez taas uus keikka Hollantiin*pahis**tanssittel*
Taa loobailu.
[q]temazz:
lyni.......... *känni**heiii**heiii**pelle**lmao*
[/q]
Naakkojen parvekkeen valtaus :))
Eilinen kurssi olikin oikein positiivinen yllätys, nyt oon oikein tyytyväinen et tulin ilmoittautuneeksi siihen mukaan!
Lääkärireissu + uudet tujummat tropit. Johan lähtee räkä liikkeelle!
Itte troppaillu pari päivää Arrackilla alkavaa lensua.
---
---
Finrexin + Leijona = win
---
---
---
---
Finrexin + Leijona = win
Pakko kysästä, mutta mistä lähtien Finrexin on tujumpi troppi? Vai onks se jellona se tuju mitä lääkäri määräs? Oo
Kyllä tulee taas pienen paikkakunnan parhaat puolet esiin. Ikkunan eteen käveli äsken ~10 hengen jätkäporukka lätkävarusteet päällä, munasuojat korvissa ja suomenliput kypärissä, kantaen kaljakeissejä, grilliä, puutarhatuoleja, maaleja ja spottivaloja. Jätkät pisti sitten katulätkämatsin pystyyn mun ikkunan eteen, keskelle autotietä. Osa istuu "katsomossa" hurraamassa, spottivalot kohti kenttää ja grilli kuumenemaan, meno on aika hyvä jo pelkästään näin ikkunasta katsottuna! Kyllä pojat piristi päivää kummasti 
Pelottavinta tässä on ehkä se, että tunnen noista lähes jokaisen.
Viikko palkkapäivästä ja mulla on edelleen yli 600 euroa tilillä. Enpä muista millon viimeksi.
Helsinkiin matka. Myös mun työkaveri otti koirani hoitoon *sydän*
---
---
---
---
---
Finrexin + Leijona = win
---
Pakko kysästä, mutta mistä lähtien Finrexin on tujumpi troppi? Vai onks se jellona se tuju mitä lääkäri määräs? Oo
Ei se oo se tujumpi. Cocillanan etyylimorfiinipohjainen yskänlääke ja antibiootit on tymäkämpiä.
Toi finrexin+hörppy on tollainen kotikonsti vaan =D
Tajusin just, että mä olen oikeestaan aika helvetin onnellinen...
Mökkeily. Syksy ja metsä ja järvi ja sienet ja kohta sauna. Ja kun nyt alkaa olla jo pimeä ja kylmä, voi lämmittää takkaa ja olla sisällä lämpimässä ja kokata ja kuunnella musiikkia. Hii.
Aurinko ja ystävät *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,051
- 1,052
- 1,053
- 1,054
- 1,055
- ...
- 2,345
- Seuraava »