päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,058
- 1,059
- 1,060
- 1,061
- 1,062
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]UnityF, 13.1.2007 18:36:
---
MaaKoz, 13.1.2007 16:53:
siskolla alkoi tänään synnytys :)
---
uih

[/q]
ja tyttöhän sieltä tuli jälleen :) molemmat siskoni saaneet pelkkiä tyttöjä(yht.3kpl) aikamoista! *sydän*
Vesisade ja Portishead *sydän*
Ja illalla ulos uuden tuttavuuden kaa, puolikuntosena tosin mut ehkä se olut seivaa
eilinen ruokavalioni:
Päivällä mäkissä kunnon ateriat, jälkiruuaksi makuunin mässypussi, illalla hain pitsan, siihen vie makuunin mättöpussi + iso pullo limua, sit leffaa katsellassa tuli otettua pari olutta kylkiäiseksi..
hyvästi rantakuntoon 2015 projekti :(
Tä "kenestä seuraava pussucatdolssi"-tvohjelma on kyllä mahti!!
*sydän*
synttärit :)
[q]Zapa, huuh! Aurinko paistaa +10C ja alpit näkyy aamiaspöydästä, LOOOOOOOOOOvely!
[/q]
toi on niiin hienoa :)
Löysinpä aamulla sinappituubin kylpyhuoneen kaapista :D ..aikahyvin erottu joukosta..eivaan pysty käsittään koska mä oon sen sinne pistäny :D
Heräsin 8 maissa ilman herätyskelloa, olo on pirteä ja silleesti. Tässä vähän aamukahvia ja datailua (vaikka vois niit etätehtäviäkin tehdä)
12 maissa puntille..14 jälkee karmaan syömään.. 19 reenit..
Whiih, söpö tyttö soitti ja pyys treffeille. Mut ei hätää, sanoni et ei kerkee *hih*.
[q]onni3mk, 28.5.2008 14:22:
IrcQuotes. Täs töis aina välil luen ja on naurus pitelemistä :D toi vastapäinen kaveri varmaan kohta jo huomaa ja ihmettelee mitä kiherrän :D
[/q]
Toi on niin parasta! Sain viime vuonna kulutettua melkein puolen vuoden ajan kaikki taksitolpalla odottelut kun kävin kaikki quotet läpi :D
Huh mitkä fiilikset, voiskohan nää purkittaa jotenkin? ^________^
[q]Late, 19.5.2009 21:18:
Huh mitkä fiilikset, voiskohan nää purkittaa jotenkin? ^________^
[/q]
Voi.
Kirjota blogi äkkiä et mitä on käyny ja miltä tuntuu, sitä on oikeasti kiva lukea jälkikäteen kun on mieli maassa.
[q]kimono, 3.7.2008 09:01:
selvisin taas kuin itsestään talouskriisistä :)
+ lol @ Facebookin testi:
"Kimmo completed the quiz "Ketä julkkista muistutat
humalassa?" and the result is Oprah"
[/q]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
Pistin hieman pennosia Kodittomille Kissoille. Tuli hyvä olo.
vapaapäivä viikolla, tänään saa vaikka mitä aikaiseksi ja ihana ilma vielä kaiken lisäksi!
Oon yhtä askelta lähempänä mun unelmia
Tyttöystävä pilkko himassa makkaraa makkarakeittoa varten ja makkarassa oli kolo...sydämenmuotoinen
Tänään katusoittajat (vai miksikä muuksi heitä voisi kutsua, tuo nimitys kun kalskahtaa halvennukselta hieman tässä tapauksessa) saivat pysähtymään ja melkein aukes kukkarokin. Heitä oli kolmen hengen joukko; yhdellä muhkeaäänien sello ellei siis jopa kontrabasso, toisella varmastikin alttoviulu ja kolmannella joku muu viulu. Olivat valinneet asemakongista mitä parhaimman paikan akustiikan kannalta, soittivat täydellisesti yhteen ja vieläpä kaunista klassista kappaletta. Eipä ois tälle päivälle voinu parempaa :) sattua!
Vapaapäivä. Ihanaa
Tosin pitäis vähän hoidella asioita.
Työkamu kävi äsken kaupassa ja toi mulle tuliaisiks suklaakalenterin!*iloinen* Jes, saa heti kerralla avata 7 luukkua.*slurps* Ja joulukuussa maanantaitkin on himpun verran mukavimpia kun saa avata aina viikonlopunkin luukut.*hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,058
- 1,059
- 1,060
- 1,061
- 1,062
- ...
- 2,345
- Seuraava »