päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,059
- 1,060
- 1,061
- 1,062
- 1,063
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ai että, meijän postipoika on leikannu irokeesin, meinas lähtee jalat alta kun se pamautti tuolta ovestä sisään *pökr*
[q]thomas, 1.4.2008 10:30:
---
drifter, 1.4.2008 10:25:
Whiih, söpö tyttö soitti ja pyys treffeille. Mut ei hätää, sanoni et ei kerkee *hih*.
---
juu fuul !
[/q]Eiku kato oon nyt oppinu jo tän jutun: Naiset = pahasta. Jotenka ei naisia = hyvästä, eli 'no woman, no cry'.
hyvin alkoi vapunjuhliinta :D
ostin 4 sidukkaa ja kotona sit huomasin et niistä 2 oli alkoholittomia :D
Tänään meni kyllä niin pahasti pokka yhessä yksilökeskustelussa asiakkaan kanssa *lmao*. Sanoinkin että ei mulle yleensä tämmöstä tapahdu eikä ole kovin ammatillista varmaan mutta nyt mun on pakko nauraa :D Taidan olla vähän väsynytki viikonlopun jäljiltä...
Ensi viikon odotus: uusi akku ja rattaat ostettu ja prätkä alkaa olla ajokunnossa talviunilta
- Lihapullat uunissa
- Olo alkaa olee parempi
Kolme päivää täs jo jossain sikaflunssassa himassa maannutkin =P
- Mukavat kahvittelut tänään
- Huomenna toiv pääsee jo treenaa ja sit illal vois mixxed jälleen kutsua, jihuu!
Jee! Meillä on nyt ainakin viikon maailman paras kisu vieraana! *Hihu* *hellokitty* *sydän*
oon intoa ja jänskää täynnä. Oikeestaan pää tuntuu olevan aika ihmesekasin, kun niin monta juttua tuntuu olevan suomessa kesken ja pitäis saada asioita tehtyä, mutta tää on just tätä perus viimehetken matkapaniikkia
Ei mennyt huoltajuus ja ositussopimus on taskussa
Perjantai lähenee. Eindhoven kutsuu :)
Mun isä ja äiti sekä helkutin hyvä autokauppias :)
Duunisoppari kirjotettu 5.5 alkaa hommat barcelonassa
and i'm off.. to new adventures o/
jepuli jee alko talviloma tänään.............. ja kaveri toi kaljaa laivalta... hyvältä näyttää......
tänään alkaa viikonloppu ainakin omalla kohalla*jiihaa*
Kohta tulee veronpalautukset.*plur*
vippilippu huomisiin bileisiin*plur*
siisti ilma ja rannalla lekoteltu.*nukkuu*
vapaapäivä, loistava leffa, hyvää ruokaa ja sauna. :)
Tänään Lahteen juhlimaan Sasha F:n synttäreitä! : ) Harmi kun huomenna on duunia.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,059
- 1,060
- 1,061
- 1,062
- 1,063
- ...
- 2,345
- Seuraava »