päivän :)

Back to häröily O

se että on vapaa-päivä ja si harjottelee rullaluisteluu*nauraa*

Oli kyl kiva nukkua hoitokisun vieressä, kun se köllöilee lämmittävästi samalla tyynyllä ja pitää tassua kaulalla tyyliin "et mee mihinkään nyt siitä". Ja alkoi herättelemään korvaa näykkimällä vasta sitten kun herätyskello oli soinut.

Teknarini toimivat :)

työpäivä ohi ja illalla työpaikka bileet ja ilmasta viinaa ja poreammeen rentouttavaa hierontaa*pahis*

ny vois alkaa laiskottelee ku työpäivä takana ja urheilut urheiltu tälle päivälle*slurps*

Ei mennyt huoltajuus ja ositussopimus on taskussa

Hyvä, hyvä :))

Eurosportin curling-selostajat. Mahtavia äijiä *sydän**nauru*

On vaa tosi onnistunu fiilis viime vkl:sta.
Torstaina huomasin et lippujen hinnat oli pudonnu, joten lensin pe berliiniin. siellä sitten kunnon biletykset. En oikeestaan poistunu panoramasta kun hetkeks hakee gearia snaxxeihin ja nukkumaan.
Löysinki tooosi siistit kuteet.
:/ puolena se, että nukuin yli snaxxien lipunmyyntiajan, joten jouduin menee sitte panoramaan sunnuntainaki, mutta kivaa sielläkin oli.

Oli vähän epätodellista, kun ei ollu kerenny hypettää matkaa ollenkaan vaan olin jo luovuttanu ajatuksesta päätyy sinne.
Noh nyt sitte pitää pitää pää selvänä ja urheilla kunnolla, että ois sitte köningensdaggina kondiksessa. sitte uusiks damissa o/

rapula päivä ja vielä kesälomalla ni ei tarvi tehä mitään eli lokoilua vaan ja leffojen katselua.*possu*

auto meni katsastuksest läpi. ja toiseks, olin ihan varma et tulee tänä vuon mätkyi mut saanki satasen takas. :)

Katsoa kun Tanner Foust antaa autolle nk "rakastelua"

[color=darkgrey]PEL[/color]

Mutsin ilme kun hän näki mun uuden biletopin :D Jonkun aikaa katto ja sano että: "No on tuo ainakin erikoinen. Tuon kanssa jos menisit kaupungille niin..."

Hyvin män ajotunti, heti pääs liikenteeseen! :) Nyt sitte kesä autoo metskaamaan ;)

[q]Decion, 12.4.2009 22:13:
fiilistely
[/q]
i can has?

heräsimme aikaisin ja kävimme koiruuden kanssa tervehtimässä nousevaa aamuaurinkoa

mahtava päivä! =) viimisetkin tehtävät vietynä ja saa rentoutua. *kaljakorkinavaamisääni*

Nyt on kaikki lennot buukattu kesän Jenkkilomaa varten. Nyt vielä se auto, niin kaikki on plakkarissa ja voi ruveta jo pakkaamaan. Ihanaa! *sydän*

Elämä on näkemisen arvoinen, vai miten se meni

Tänään alkaa pitkä viikonloppu! Tulee kyllä ihan tarpeeseen :D

O