päivän :)

Back to häröily O

[q]kindertin, 6.2.2009 13:02:
Vitsi,mä oon saanu niin paljon hyviä uutisia viimesen viikon aikana et pakko hymyillä itekseen täällä
2 kaveria saa kesällä vauvan, yks menee naimisiin, yks sai ostettua unelmiensa asunnon, Miinis sai viran, mun poitsulle myönnettiin vihdoinkin se vammaistuki, saadaa kivasti asumistukea niin voin vielä jatkaa lasten kanssa kotona, ja huomenna nään mahdollisesti erään ihanan naisen, ja huomenna satavarmasti näen monta ihanaa furyissä.

Niin ja mä olen aikamoisen onnellinen *sydän*
[/q]

oi että, todella hyvältä kuulostaa

Meiän karvanen "vauva" tuli kotiin oltuaan viikon mummolassa hoidossa!

[q]KooKie, 22.4.2008 12:10:
Kaveri, joka missasi varman panon eilen pitääkseen mulle seuraa. *sydän*
[/q]

Tää on nyt tärkee kysymys: Oliko se kaveri mies vai nainen? Koska naisille on aina varmat panot tiedossa, miehille ei Eli arvosta kaveriis sit sen mukaan :P

-M

lahtireissu hymyilyttää kamuij näkees ja muutamal olusel oldin terassilla ny koton murmelin kanssa *sydän* mie oon niin onnellinen

Alan näemmä hiljalleen oppia löytämään viinistä eri makuja ja valkkari tuntuu jo juomakelpoiselta. Punkkuihin en ole niin syvästi perehtynyt, maut ovat vielä hieman liian vahvoja omaan suuhuni joten odottakoon se sitä oikeaa hetkeään.

whii.. näyttää juhlavalta kotonaa. Tästä tulee hauska viikonloppu

[q]mayah, 31.7.2008 07:26:
Voi mieletön, mikä keli siel on

Päivän ohjelmassa:
- Aamusali
- Auringonottoa
- Auringonottoa
- Mölkkyä auringossa
- Auringonottoa
[/q]

Kunnetsää ota aurinkoo?

ai joo, päivän :) on vappu! ja 2 päivän loma :P

Ehdoton paivan hymy on kunnallinen hammashuolto.
Oon niin innokas kavija etta olin siella tanaankin kahdesti.

Ostin iiiiison tuulettimen, ja nyt voi taas nukkua koko yön hikoilematta :p

Uudet verhot.

- Massi koira *sydän*
- yksi kuva

Tuli kutsu työhaastatteluun

Niin, loma alkoikin jo tänään ku oon huomenna saikulla. Just tulin lenkiltä ja mun jalka pitkästä aikaa sallii juoksemisen vanhan rasitusvamman jäljiltä. Mikä euforia tosta juoksemisesta tuleekin! Ja huomiseks luvattu hellettä Konemetsä-liput taskussa (can't wait!) ja viikonloppuna aikamoiset bileet/bileitä tiedossa.. Tossa oli kyllä aika monta jo yhdelle päivällä

eläimet

Ihana iltapäivä alppipuistossa Kesä ON alkanut!

Oma "päivän :)" on keikat, joita tässä nyt on tippunut viime aikoina varsin mukavasti.

hieno homma!

ite voi vaan haaveilla vaan unissaan tommosesta.. :D

vapaa päivä & aurinko *sydän*

3kk ilman tupakkaa !! En muista koska viimeksi olisi näin kauan pysynyt ilman :)

Yli kahden vuoden odotus ohi.. me win!!1!

O