päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,064
- 1,065
- 1,066
- 1,067
- 1,068
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ystävät *sydän*
Komppaan! Rakas ystäväni kävi teellä ja se piristi kummasti
sade
Teinpäs soiton lukion kansliaan ja jos omat pisteet ei YTL:ässä laske ja piste rajat ei nouse paljoa korkeammalle, minusta voikin tulla ylioppilas jo tänä keväänä!
Olin jo unohtanut miltä ruoho tuoksuu. Nyt taas muistan sen.
Tein koko aamun raporttia, jonka tallensin jonnekin - kuka tietaa minne - ja eihan sita loytynyt enaa mistaan. Kunnes it-tukemme Walter kaivoi sen jostain koneeni syovereista. IHQUU WALTER! 
Talla kelpaa aloittaa perjantai.
ihan eri maailma ku nukkunu hyvin ja aurinkokin paisto heti aamusta <3 nii ja ehkä tieto huomisesta vapaapäivästä nostattaa fiiliksiä (sekä perjantain 'kevyestä' työpäivästä) :))))
[q]Sand3, 22.5.2010 08:10:
Mä kävin eilen katsomassa mitä Linda oli suunnitellut. Oli muuten niin pähee ettei mitään rajaa, ens viikon sunnuntaina se on sitten ihossa. IIK!
Ja tämän päivän :) EXTREME RUN!
[/q]
Linda osaa! :) Innolla ootan, että päästään suunnittelemaan tätä mun uutta, isoa kuvaa. 
Tsenppii tatskaukseen ja tänään extremeruniin! Oisin itsekin osallistunut, mutta polttarit vie tänään voiton, ylläripylläri. :P Have fun!
en tokii...
Oma "päivän :)" on keikat, joita tässä nyt on tippunut viime aikoina varsin mukavasti.
Ah, tullu ekan 2.5 tunnin aikana töissä 3 asiakaspuhelua joista 2 selvisi parissa minuutissa ja kolmas oli sellainen että asiakkaan on pakko palata uudelleen asiaan kunhan saa tietoa lisää.
Eli vaikka loppupäivä olisi hirveätä kiirettä niin aika rento päivä kaiken kaikkiaan. 
Mikä onkin tosi hyvä koska mä en viikonloppuna ehtinyt tekemään läheskään niin paljon roolipelisuunnitelmia kuin olis pitänyt, joten nyt saa hyvin tehtyä näitäkin kun on skarppina ja koneen ääreen sidottuna.
Kännykän nettiyhteys toimii taas kun poisti Nokian julkaseman java runtime alustan ^_^
[q]sapeli, 19.5.2009 21:26:
--
Voi.
Kirjota blogi äkkiä et mitä on käyny ja miltä tuntuu, sitä on oikeasti kiva lukea jälkikäteen kun on mieli maassa. 
[/q]
En ole oikeen blogi ihmisiä, eikö tuosta eilisestä nyt sinänsä ole kirjoittamistakaan. Pienet asiat sai vaan aivan tolkuttoman hyvälle tuulelle. :)
Ja hymy senkun vaan jatkuu tänäänkin.
Tissit tulee pian!
Mennyt viikonloppu *sydän*
[q]kindertin, 7.5.2009 21:55:
Selvishän että mun yöhulinoille on ihan oma nimityksensä, tosin mulla taitaa mennä valveuni ja unihalvaus samaan syssyyn.
Oikeesti tässä ei ole mitään positiivista.
[/q]
Mulla meni monta vuotta ennen kuin sain tietää että mitä mun öiset pelottavat kohtaukset oikein oli, hain apua lääkäristäkin mutta turhaan. Sitten kun vihdoin selvisi että noille kohtauksille oli nimikin oli helppo ruveta tutkimaan aihetta ja sen kautta myös hallitsemaan noita kohtauksia.
Onneks nykyään noita halvauksia tulee enää harvakseltaan :)
[q]KooKie, 20.5.2009 10:30:
Lukuvuoden viimeinen arvosana tipahti tilille ja näyttää vitoselta. Edelleen pelkkiä vitosia ja nelosia suoritusotteessa jakaumalla fifty-sixty. 
[/q]
Sussa on kyllä ihme ruutia, nainen. *joo**vink*
Eilinen Vammasten vauhtikerhon extempore reissu TURKUUN, katsomaan entwineä *sydän* reissu oli kaikinpuolin MAHTAVA ja keikka oli just niin hyvä ku pojilta osas odottaa
ja tän päiväset sekoilu-kirjottelut naamakirjaan pistää kans hymyilemään.. pienet asiat <3 tai sit suuret.. niiku miun ihanat ystävät *sydän*
Töissä oli tullu joku nami/karkki/mässy-kontti.. ni siit sai ottaa jostain syyst itelle *ding*.. nyt tääl työpaikal on iha sikanaa kaikkee hyvää namia :D 
Ai nii ja tietenki Wappu! *känni*
Kiva leffailuilta eilen pikkubroidin kanssa
meil on palkkapäivä joka kuun 15. pv ja luulin koko ajan et saan palkkaa viime kuulta yheltä viikolta ja sit tästä kuusta puolet... ni ei...
vaan, palkkakausi on 1.4-30.4 ja maksupäivä se 15.
eli saan siis yli kuukauden palkan, aikas kiva ylläri
Puhas koti ja sitte piknikille :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,064
- 1,065
- 1,066
- 1,067
- 1,068
- ...
- 2,345