päivän :)

Back to häröily O

kesäinen olo

kohta on vappu!

Vastaleikatun ruohon tuoksu

Aamulenkki *sydän*

Koin äsken mahtavan aikamatkan kun lueskelin yhdeltä forumilta animesarjojen arvosteluja, ja tuli mieleen vuodet 2004 ja 2005 kun asuin veljeni luona ja katsottiin paljon animea. Se oli mahtavan vapaata ja valoisaa aikaa. *sydän* Sain aika hyvin tuotua sen ajan fiiliksen tähän hetkeen, ja ajattelinkin että nyt voisi ladata animea kotikoneelle katsottavaksi kevään valoisina päivinä.

Kaikki vaan onnistu tänään :) Ihana kesä ja kaverit!

Onni on uusi imuri.

Ostin markkinoiden hiljaisimmaksi mainostetun pölynimurin, ja kerrankin voin todeta, että joskus ne markkinamiehet/naiset/neutritkin puhuvat totta. Minun oli imuroidessa vaikea uskoa, että sellaisella hartaalla hyminällä tulee siistiä jälkeä yhtään mistään, mutta niin vain katosivat pölyt ja männynkävyt. Shaablari, johtokin on niin pitkä, ettei minun tarvitse vaihtaa töpselistä toiseen kesken jokaviikkoisen pakkopullani.

Kertoisin mielelläni mikä merkki ja myyjä on kyseessä, mutta en kuitenkaan hyödy niiden mainostamisesta sentin hyörylää, joten jääköön minulta moinen höveliys eritoten näinä markkinatalouden kulta-aikoina.

Kävin ostaa salkun karhua. vielä kun olut on vähäsen halvempaa.

Näin tänään yhtä yläasteen aikojen ystävää. Kadotettiin yhteydet moneks vuodeks mut sitte käytiin vähän aikaa sitte kahvilla ja tänään kävin sen luona, ja oli ihan älyttömän mukavaa. Oon tosi onnellinen, että näiden vuosien jälkeen oon saanu sen takaisin elämääni, ihana ihminen *sydän*

Lisäksi yksi ihminen kävi äsken kattomassa meidän asuntoa ja tykkäsi kovasti, me mennään sitte huomenna sen luo. Oon sillai varovasti optimistinen, mutten vielä intoile. Eihän sitä koskaan tiedä.

Pittsburgh! Huh, hieno peli.. nyt vihdoinki nukkumaa

"Rinne kuitenkin rauhoittelee kevään ja lämpimän ystäviä: sään kylmeneminen kesken keväisen lämpenemisen on jokavuotinen ilmiö.

- Kyllä se ensi viikon puolella on taas lämpenemään päin. Kevät on tulossa joka tapauksessa, meteorologi lupaa."

-iltalehti.fi

http://www.hs.fi/kotimaa/Takatalvi+iskee+viikonloppuna/a1305558743954

*ökkö*

---
http://www.hs.fi/kotimaa/Takatalvi+iskee+viikonloppuna/a1305558743954

*ökkö*
---

"Rinne kuitenkin rauhoittelee kevään ja lämpimän ystäviä: sään kylmeneminen kesken keväisen lämpenemisen on jokavuotinen ilmiö.

- Kyllä se ensi viikon puolella on taas lämpenemään päin. Kevät on tulossa joka tapauksessa, meteorologi lupaa."

-iltalehti.fi

Ja tuollako oletit fiilikseni pierevän?

Loysin kampan ja saan hankkia kalusteetkin itse :) Ikean nettikauppa vaan on kirjaimellisesti hepreaa...

Ystävät *sydän*

Vapaapäivä :)
meron Horny- kuvat :D

Sää! Saa nauttia raikkaasta ilmasta, ja talven viimeisistä lumihiutaleista. Katupölystä ei tietoakaan, ja mikä parasta, ei tartte hikoilla desiäkään. Sisäilmakin yhtä juhlaa, kun tuulettaa. Ihanaa, ihanaa...

Jaa... meinasin vaan, kun kerran ^quottasit.

Kiva kirje Norjasta. Saan 1500€ veronpalautuksia, ehkä jo ens kuussa. Uuuuuh!!

Tourettes Karaoke

Sain tänään vinkin tämän kaverin hengentuotteisiin nrgm.fi:stä, ja olen renkuttanut niitä YuubiTuubista koko aamupäivän.

Touretten syndrooman kanssa ei varmaan ole helppo elää, ja tällä hemmolla oireyhtymä tuntuu olevan vieläpä sitä tuskallisinta, mutta tavallaan mediaseksikkäintä sorttia, jossa kontrolloimattomia kiroilu- ja solvauspurkauksia tulvii suusta solkenaan. Hänellä on kuitenkin tunteen paloa laulamiseen ja ilmiselvästi kykyä siihen, mutta ei hän ihan mihin tahansa idolsiin tai karaokebaariin voi mennä laulamaan Elvistä niin, että jokaisessa taukokohdassa suusta purkautuu ryöppynä fuckfuckfuckia ja assassass:iä, ja nyrkki takoo pipoa. Niinpä homma on parempi hoitaa YouTubessa.

Tsemppiä vaan hienolle tulkitsijalle. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle hänen taitojensa ja rohkeutensa ansiosta.

O