päivän :)

Back to häröily O

Mulla on ollu kaikinpuolin ihana paiva!

Heti aamusta lahdin sateeseen lenkille ja tuli ihan kotimaa mieleen...
Iltapaivasta sain yllattavan puhelun kolmelta parhaalta tyttokaveriltani Suomesta ja ne pisti mut kaiuttimeen ja siinahan sitten toristiin reilu puolitoista tuntia niinkuin ennen vanhaan viinipullon aaressa (poikkeuksena etta ne oli jo viineissa ja lahdossa ulos ja ma istuskelin siina vaiheessa rannalla taysin selvinpain...)
ja sitten het peraan paasin puhumaan ja toivottamaan aidilleni oikein mahtavaa syntymapaivaa ja niinkuin arvasin, meni ihan vollotuksen puolelle. Niin ja Mummunkin kanssa toristiin siina samalla.

Ja jottei mun Suomi-mania olis siihen paattynyt, niin ajoin nyt illalla Connecticutiin tapaamaan kahta uutta juuri tanne muuttanutta suomalaista! Olipas meilla illallinen kerrakseen!

Nyt on hyva mieli.

*sydän*Suomi, Aiti, Mummu, Ystavat (uudet ja vanhat)*sydän*

Vihdoinkin jouluostokset on tehty (helvetti sentään mikä ruuhka) ja löysin pitkän etsimisen jälkeen alkoholillista after shavea.

Sain just tiedon et saan rahaa perjantaina, takautuvat työkyvyttömyyseläkkeet. Sit kyl pitää mennä bileisiin... Nyt kalenteria katsomaan.

Eilen oli kiva päivä. En vaan näköjään sanonu sitä vielä.

Mä oon 99% varma, et mun työsopparia jatketaan
[size=8](Työkaveri kertoi että mua ruvetaan kouluttamaan vähän
erityyppisiin hommiin ja et saan silti tehdä vanhojakin
hommia ja et ei musta ainakaan eroon haluta päästä.)
[/size]

Nyt täytyy vaan toivoo, et sopimus ois jatkossa vakituinen ja
palkka parempi...

Ihanat kissat

-Regio-kortti päivitetty
-hyvää ruokaa
-olkapäässä vaan lihastulehdus (thank godd!!)
-herkkuja ja vois taas kattoo härry potteria :D
-hassu lääkäri :D

jeah, vihdoin sain sovittua haastatteluajan apteekkiin! kovin kiireisiä nuo apteekkarit...*justjoo**hymy*

Ih.

TJ0.

Aika jees.

[q]Anata, 16.9.2007 22:04:
Sisko sai vauvan.*sydän**sydän*
[/q]

kas, minkä värisen?

no ei... vitsivitsinä.com, kivaahan tuo varmasti on :)

aivan ihana päivä*plur*

Sisko sai vauvan.*sydän**sydän*

samalla myös Päivän o_O :

Menin eilen ystäväni kanssa, hänen koulukaverinsa synttärikemuihin erääseen suureen klubiin São Paulossa. Ja mikä on ensimmäinen asia jonka näen.. yhdelle seinälle tulee videotykistä kuvaa (musiikkivideoita jne.) ja mikäs se siellä pyöriikään.. Daruden "Sandstorme".
Tuomiokirkko ja Helsingin kadut *sydän* oli aika hauska fiilis..

Keskeytin tylysti kaikien keskustelut ja pyysin heitä katsomaan mistä Minä olen kotoisin hehe..

suklaajäätelöö,suklaata,sohva....NAM!!!!!

mulla on sellai ystävä, kenet oon nähnyt viimeks vuonna 2005...
tutustuttiin joskus 6 vuotta sitten, mut sit tää muutti pois lahdesta samana vuonna ja ollaan nähty ehkä kymmenen kertaa about sen jälkeen. aina välillä soitellaan useesti, väillä saattaa mennä kuukausia ettei soitella olleenkaan.
silti tuo ihminen on mulle tosi tärkee ja ollaan tosi hyviä ystäviä, ja tiedetään ja tunnetaan toisemme tosi hyvin. voidaan jutella vaikka kuinka kauan ja hänelle voin puhuu ihan kaikesta ja samoin hän myös mulle.

tän päivän =) on se et puhuttiin taas puhelimessa vaikka kuinka kauan, sovittiin et nyt sit treffataan taas pitkästä aikaa tosi ihanaa!!

ja toinen päivän =) on se et puhuin puhelimessa uleuden kanssa, olikii jo kitkut *sydän*

Todelliset Ystävät *sydän*

(miks mun hymynaamat on aina jotain puhelinkeskusteluita? *tirsk*)

hyvät treenit salilla & fillarilla ja aivan tajuttoman hyvä mieli

-M

Mennyt viikonloppu*plur**pihkassa*

Illalla saksaan hakemaan auto.

[q]MiLindiNi, 17.9.2007 09:24:
Mä sain sen duunipaikan*jiihaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen**pepsodent**hihu**plur**pihkassa*
[/q]

Mä oon ihan yhtä ilonen!! ehkä enenmmänki viel!! meinas jo usko mennä et ei sit dunii ikinä tuu mut kannatti luottaa ja uskoo..

Kokonaisuudessaan Todella Onnistunut viikonloppu Piiitkään Aikaan!!
Kiitooos!!
ps: tiedätte kyllä ketkä

O