päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,080
- 1,081
- 1,082
- 1,083
- 1,084
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mukava työpäivä terveyskeskuksen vuodeosastolla.
Sain vihdoin nukuttua univelat poies ja ny on pirtee ku peippone...plus pari biisiä!
"In light of our upcoming 11th birthday, we thought to post a
short review of 2007. Here it is: Mycket roligt!
The strawberries at Unity The Island, the foaminess of
Sun Mini Festival, and the shortness of One Minute Raves were
the absolute highlights of the year for us. Speaking of which,
rumour has it our world domination is spreading over the oceans,
and not only to Sweden where One Minute Rave made the evening
news. The ideas has crossed the wide Atlantic and in a few weeks
the very first all American One Minute Rave will be held in
Washington, DC."
By Unity Crew 
-M
Patikointi metsassa. *sydän*
Lisää äitihehkutusta eiliseltä, oli kyllä niin ihanaa viettää pitkästä aikaa sen kanssa päivää.
HSE kutsuu syksyllä.
NRRGGHHRRHHRH *uros**uros**uros**uros**uros*
JEE! Ylihuomenna tulee pikkumies hoitoon*plur*
Tänään Helsinki city runille juoksee puolikas :)
Pääsinkö jo tänään loman viettoon*jiihaa* Neljä viikkoo putkeen vapaata töistä, nyt kelpaa jo hymyillä*nauru*
tää on ollu kiva päivä.. + illan reeneis reenasin hypäreit ja ne meni ihan jees
taidanki vaihtaa syöttötyylii NYT
Tänään on mun rakkaan äidin 44-vuotis syntymäpäivä!*sydän* Tää päivä tuntuu oikein erityisen hyvältä sen takia, että viikonloppuna oli lähellä ettei olis näitä synttäreitä enää voitu juhlia. Ihanaa, ettei niin käynyt ja toivottavasti voidaan juhlia näitä syntymäpäiviä vielä vuosia tästä eteenpäinkin!*hihu*
Nyt on ihan
-fiilis
[q]SyndroDome, 25.9.2007 11:10:
---
MiMoSa, 25.9.2007 10:16:
Tänään on mun rakkaan äidin 44-vuotis syntymäpäivä!*sydän* Tää päivä tuntuu oikein erityisen hyvältä sen takia, että viikonloppuna oli lähellä ettei olis näitä synttäreitä enää voitu juhlia. Ihanaa, ettei niin käynyt ja toivottavasti voidaan juhlia näitä syntymäpäiviä vielä vuosia tästä eteenpäinkin!*hihu*
---
*sydän* ÄITIT *sydän*
[/q]
No todellakin!*plur**hihu*
vietin laatuaikaa itteni kanssa. shoppailua ja sushilounas <3
Tästä harjottelun jatkamisesta sen aikaa että saan paremman duunin on ollut se hyöty, että nyt saan lisättyä cvhen kassakoneen käytön osaamisen*hymy*
Siitä on hyötyä kun kuitenkin haen mieluiten johonkin liikkeeseen töihin. Ja ennen sitä joudun varmaan olemaan normikaupoissa duunissa että saan siltä alalta enemmän kokemusta. Siinäkin kassatyöskentelykokemuksesta tulee olemaan reilusti hyötyä...
Eli oon nnnyt tosi tyytyväinen että oon kestänyt tätä, vaikka en tästä rahallisesti olekkaan yhtään hyötynyt...asiakas tulee
[q]eugina, 13.6.2009 14:34:
laitteet valmiita illan settiä varten...jees...!! 
[/q]
Pienten teknisten ongelmien jälkee...*hikoil**hmph**nauru*
[q]Jago, 25.9.2007 12:31:
Eli oon nnnyt tosi tyytyväinen että oon kestänyt tätä
[/q]
Mä olin just tulossa postaamaan samaa asiaa - tääl töissä tuntuu olevan joko liian kiireistä tai liian hiljaista, eikä muutenkaan mikään lempipaikka, mutta alko hymyilyttämään kun muisti että tästä netissä surffailusta maksetaan kuitenki ihan käypää palkkaa
perjaatepäätös vähentää alkoholin kulutusta huomattavasti nykytahtiin verrattuna.
[q]sapeli, 25.9.2007 12:33:
---
Jago, 25.9.2007 12:31:
Eli oon nnnyt tosi tyytyväinen että oon kestänyt tätä
---
Mä olin just tulossa postaamaan samaa asiaa - tääl töissä tuntuu olevan joko liian kiireistä tai liian hiljaista, eikä muutenkaan mikään lempipaikka, mutta alko hymyilyttämään kun muisti että tästä netissä surffailusta maksetaan kuitenki ihan käypää palkkaa 
[/q]
Joo no onhan se tässäkin etuna, että enhän mä kokoaikaa joudu tässä ahertamaan ja työajatkin on ihan mukavat, joten ne toimii etuina jotka saan siitä, että en saa sellaista palkkaa minkä haluisin*joo*
On kuitenkin kiva huomata, että tämäkin duuni oli askel oikeeseen suuntaan, vaikka viimeaikoina onkin ollut vähän sellainen käsitys, että tää on vaan hukattua aikaa
Ihana sää
Töitten jälkeen piknikille
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,080
- 1,081
- 1,082
- 1,083
- 1,084
- ...
- 2,345