päivän :)

Back to häröily O

[q]sune, 30.12.2007 19:29:
Oli kiva olla "töissä" sunnuntai.
[/q]

Oot kyllä ihan ygönen!!*super* ..kiiiiitoooooos!!

Ihana kylpy pitkästä aikaa.

Rentouduin mukavasti. Ihanaa.

Vois syödä yhen satsuman.

[q]Mimir, ..olen silti niin onnellinen. Ihana tunne *sydän*
[/q]

hienoa :)

Kaikki on päin vittua, mut en viitsi pilata yleisfiilistä sillä, et alkaisin tehdä mitään niiden vituillaan olevien asioiden eteen. Kivempaa kun on kivaa :))

On itseasias yllättävän rentoja nää perjantai-illat kotona :p

-Kun lähin aamulla busilla töihin, niin bussikuski kysyi, että otanko lasten-vai aikuisten lipun*nauru**pepsodent*

-Enää 8h työpäivä edessä ja sitten 2pvää vapaata*super*

Mummi kävi ja toi itse tehdyt villasukat *sydän*.

Kulta antoi mulle läppärin lahjaksi, oi voi *sydän*

Kulta antoi mulle läppärin lahjaksi, oi voi *sydän*

Juhlakorsetti valmis.

Pääsin just kotiin töistä ja kulta oli laittanut mun herkkua: lasagne <3

Sain pöllitystä fillarista vakuutuksesta rahat (toisaalta en tiedä onko tämä, päivän =) vai =(...) ja tuli sitten otettua samalla siitä 450 € takkiin.

tänää eka peli kivaa kivaa kivaa.. ei voi odottaaaaaa ^__^ *täpitäpitäpitäpi*

Vahvistin ja sänky ostettu

[q]candyraver, 22.9.2007 08:49:
-Kun lähin aamulla busilla töihin, niin bussikuski kysyi, että otanko lasten-vai aikuisten lipun*nauru**pepsodent*

-Enää 8h työpäivä edessä ja sitten 2pvää vapaata*super*
[/q]

haha sisäinen ravechild tullut taas ulos ^_^

ystävien tanskandoggi pentu harmaa ja upeat siniset simmut! varsinainen sydäntensärkijä

Tai oikeastaan eilisen, oli firman saunailta ja mentiin sitten savusaunaan. Tuo savusauna systeemi yllätti itseni täysin, noin pehmeitä löylyjä ei ole kyllä tullut koettua koskaan ja se pienoinen savun tuoksu löylyjen ohella vielä kruunasi jutun. Tollaiseen on kyllä pakko päästä uudestaan *hihu*.

Pian Tampere-talolle saunomaan!

Mä alan herkistymään. Vaikkakin 3-vuotissankari hyppi mun päällä, kuristi narulla ja huusi metsästäneensä möhköfantin; tulin hyvälle fiilikselle kun sankari tuli lähtiessä ovelle sanomaan, että kiitos kun tulin leikkimään sen kanssa normaalin: Jussi pois!!-huudon sijasta.*hihu*

[q]Zenni, 21.9.2007 23:13:
On itseasias yllättävän rentoja nää perjantai-illat kotona :p
[/q]

Ensin kotiperjantai sit myös lauantaikin*whaat*

Kerrankin aikas rentoa meinikiä himassa :)

O