päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,081
- 1,082
- 1,083
- 1,084
- 1,085
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]UnityF, 25.9.2007 17:35:
Kohta se juoksee ympäriämpäri ja mä toivon joululahjaksi joulupukilta silmät takaraivoonkin 
[/q]
Entä se Kaija Koo? :D
Hihihih, suunnistustaito 
..tai sen puute
[q]laite, 25.9.2007 14:11:
...
Subject: Nigerian Astronaut Wants To Come Home
Dr. Bakare Tunde
Astronautics Project Manager
[/q]
Buahaha, parasta ikinä.
Kävin pistämässä äsken akun kiinni prätkään ja sehän surahti oikeen ilosena käyntiin
It's alive! *sydän* Ja ajamaan heti ku keksin miten saan sen tuolta autojen välistä ujutettua pois...
olipas hauska räkätyspuhelu =^.^=
kolmas työpäivä takana, päiväl omal ajal kävi hoitaa veroasiat ja ajokortti asiat kuntoo, sit sitä oltiiki ylitöissä pari tuntii tekemäs poissaolot sisää. Aamulla oli sellanen fiilis et tänää taas, ja se fiilis jatkuki siihen asti et se fiilis piti ku pitiki paikkasa ihan ku aina ennenki, outoo tietää et jotai tapahtuu ja sit niin käy, "on se jännä juttu"...
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne.
Kiikka <3
[q]Annakins, 26.9.2007 19:55:
Kiikka <3
[/q]
Koska olen vanhempi, viisaampi ja kokeneempi, mulla on hyviä elämänohjeita jaeltavana ^^
Huomasin että palkka tuleekin jo perjantaina, joten se tietää sitä ettei tarvitsekkaan kituuttaa ensi viikkoon *hikoil*.
Pääsin kotiin
Olin koulutuksessa pääkaupunkiseudulla ja sain kyydin Tikkurilan asemalle. No siellä sitten huomasin että olen unohtanut lompakon kotiin *toktok* Soitin kotiin kullalle joka ensihätään lupasi tullla hakemaan mut Tikkurilasta mut sit tajuttiin et jos hän maksaa junalipun Lahes niin saan sen tulostettua Tikkurilassa. Ja näin teimme
Nyt oon kotona ja on viikonloppu eikä tartte tehdä yhts mitään jos ei napostele
Kiitos kulta *plur**sydän**sydän**sydän*
Huolestuttavaa on toi unohtelu, taitaa olla mulla vähän stressiä kun alkaa hommat lipsua käsistä
työjuttuja ja sidua
Työhaastattelu Otaniemessä, meni erittäin hyvin darrasta huolimatta :) Tai ehkä just siks...
Bussiin ei ollu rahaa kun yhteen suuntaan joten minähän näppäränä poikana kävelin Otaniemen perukoilta Lauttasaareen vittu et oli paras ratkasu ikinä!!
Ulkoilu tekee kummia ja ah et oon kävelly yli 10 km tänään <3
NYT PIZZAA :D
[q]zaler, 27.9.2007 17:24:
duunihaastattelu huomenna
[/q]
Ai sinne Finnairille? :D:D
Systeri oli yöllä saanu terveen poikalapsen. Must tuli täti. *sydän*
Työsopimus kirjoitettu uudessa työpaikassa! Nyt viel kun löytys ihq kämppä, niin vois antaa omalle tänhetkiselle elämälleen arvosanaks 10+
[q]Loopy, 27.9.2007 13:23:
---
Janisa, 26.9.2007 19:20:
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne. 
---
Kyl ne varmaan viimeistään lentokentällä New Yorkin koneen jonossa sen tajuaa.
Vai meinaako äippä kuskata ne kolkattuna ruumassa? 

[/q]
Toivottavasti ei tarvii kolkattuna tuoda... 
Tosin aiti on aikoinaan mut vieny matkalle yllarina -pakkas matkalaukut ja kaikki multa salaa ja kiikutti terminaaliin asti silmat sidottuna.
Mun aiti on kylla paras aiti. *sydän*
Intiaanikesä
[q]zaler, 27.9.2007 17:24:
duunihaastattelu huomenna
[/q]
Minne muka?! :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,081
- 1,082
- 1,083