päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,083
- 1,084
- 1,085
- 1,086
- 1,087
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]zaler, 27.9.2007 17:24:
duunihaastattelu huomenna
[/q]
sain duunin :)
B-ruotsin kirjotukset. Toiveet C:stä elää. Tai jopa M:stä.
Tää oli kyllä eilisen :) mutta pakko mainostaa herramiesmäistä käytöstä:
koulussa tunnin alussa nuorimies ponkaisi ulos luokasta ja riensi avaamaan ovia tyypille joka roudasi ovea tmv isoa juttua. Siis wau, herrasmiehiäkin on vielä
[q]kiiki, 28.9.2007 15:35:
Tää oli kyllä eilisen :) mutta pakko mainostaa herramiesmäistä käytöstä:
koulussa tunnin alussa nuorimies ponkaisi ulos luokasta ja riensi avaamaan ovia tyypille joka roudasi ovea tmv isoa juttua. Siis wau, herrasmiehiäkin on vielä 
[/q]
Kuulostaa tekosyyltä lähteä tunnilta pois
Tunnit peruttu!
Tänään illal salille ja saunaan kiireisen päivärupeaman jälkeen. Sit himaan ja katon vaan töllöä. Ihanaa, että saa aamul nukkua niin pitkään kuin huvittaa. En mä kuitenkaan pitkään nuku, mut mukava heräillä ilman kelloa. Ja yksin kaikki tämä IHANAA!*sydän*.
Ma olin eilen humalassa. 
On se kiva etta sukulaisia eksyy valilla tannekin. 
Nyt viela kun tan paivan sais jotenkin kayntiin. 
Niin ja siis, tanaan tulee viela lisaa suomalaisia. 
Niin ja se maailman pienuus.
Kylla toi Fazerin sininen on monien, monien, monien kuukauksien erossa olon jalkeen vaan niin hyvaa. 
Eno toi mulle myos salmiakkia ja uusimman seiskan Suomesta! (josta en kylla puoliakaan niista naamoista enaa edes tuntenut...) Noh, onpahan Suomen juorut taas hetkeksi hanskassa.
palkankorotus*iloinen*
Koko tämänkin viikon :) on mun supertytöt. Ilman niitä oisin ottanut jo hatkat koulusta ja liftannut viikonlopuks niin vitun kauas täältä kuin mahdollista. Nyt ei tarvi, en ees haluu. *sydän*
[q]Annakins, 28.9.2007 22:20:
The Producers, eli kevät koittaa Hitlerille. Aivan sairaan hauska musikaali =D
[/q]
Mä en tiedä miks, mut mua kammottaa siinä niiden mainoksessa (ainakin ratikoissa) se vasemman laidan vanhemmanpuoleinen kaveri. Sillä on jotenkin sellanen outo irvistys naamalla ja sen silmät on jotenkin ilkeän näköiset.
eiliset mummon siskon 100-vuotisjuhlat
[q]SyndroDome, 28.9.2007 22:12:
Höpinää tötteröön! Ganes kyl rokkas =) Just oltiin ensi illassa ja hyvin toimi kyl lehva. Toki tosta saa huomattavasti enempi irti jos tietää ko bändin ja remun taustat. Rupesin vaan kelamaan kun siinä takarivissi istu joku sata 10v jäbää, et mitä ne tosta tajus :D No joo, ei sillä. Miks ei leffa vois toimii noin "kylmiltäänkin" ja sen enempää taustoja tutkimatta.
Mut hyvä pätkä ja kiva fiilis jäi 
[/q]
Äijälläki on sen verran ikää et tamppasit ganesia eturivissä sillon kultasella 60-70 luvulla
Valmistun vihdoin!*jiihaa*
Eilen illalla noin klo 23 löytyi vahva todiste, että mun loppuvuotta silmälläpitävä säästökuuri on ruvennut onnistumaan!
Kävelin Aleksilla ja huomasin, että Kämpin Nilson oli avattu remontin jälkeen ihan erinäköisenä kuin ennen ja että siitä vähän keskustaan päin, missä luulin että olisi Wedins, olikin Rizzo. Ikinä ennen en ole ollu noin pihalla kenkäkauppojen sijainnista
eli varmaankaan en sit oikeasti ole shoppaillut yhtä paljon kuin ennen.
[q]sapeli, 28.9.2007 17:26:
Kuulostaa tekosyyltä lähteä tunnilta pois 
[/q]
Älä pilaa mun vilpitöntä ilonaihetta!
(*tirsk*)
Viikonloput on kyllä niiiiiiiiiin kivoja.*hihu*
[q]miGGi, 29.9.2007 16:47:
---
*jasmine*, 29.9.2007 16:31:
työpäivä takana,illalla ystävän kanssa bilettää ja huomenna vapaa 
---
lonkkuu*joo*