päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,085
- 1,086
- 1,087
- 1,088
- 1,089
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Lepoviikonloppu. *sydän*
Lähdin perjantaina kahen aikaan duunista ja sen jälkeen oon nukkunu lähemmäs 30h. Syöny nukkunu ja saunonu, ei sitä muuta kaipaa. (eipä*nauru*)
päivän Simpson jakso.
Ollu taas tosi kiva viikonloppu mussun kanssa, ehtiny lepäämään paljon, kävelemään luonnossa paljon, mässäilemään sopivasti, siivoilemaan kotona, saanut muutakin hyödyllistä tehtyä... Oikein hyvä mieli jää tästä viikonlopusta!
Totaaaa.
^__^
Muksa viikonloppu oli! Ihanat ilmat ja tuli jopa oltua ulkona aika paljon kävelemässä ja pyöräilemässä (vaikka suunnuntain kuvausretkeä varten unohdin ladata kameran akun *hmph*)
Syksy *sydän*
Autoveropäätös tuli!!!
Tää on kyl jo päivän XD:
Mun vyötärön(oletetaan et mul on sellanen)ympärys on 110cm
Posti toi hyvää musiikkia, mutta sen lisäksi aivan superiloinen yllätys kun cd olikin tehty "vinyyliksi", eli levyn kuvapuolelle on kaiverrettu urat ja koko lätty on läpimusta ^_^
sain perjantain vapaaksi*hihu*
tosin tulevan matkan vuoksi ei ole vara tehdä mitään ihmeellistä mutta vapaapäivä on kuitenkin aina vapaapäivä*hymy*
[q]Late, 30.9.2007 21:06:
Päässä ei liiku kun räkä ja koulujutut kärsii siitä aika huolella. 
Lopputyön eka seminaari ois tiistaina, enkä oo saanu kertakaikkiaan mitään järkevää paperille... Tästä ei hyvä seuraa... 
[/q]
Sainpas tuonkin väännettyä puoliväksiin... Toivottavasti ei tarvii kuunnella huomenna kauheeta huutoa mun heikosta seminaarista. No voin sentään olla tyytyväinen että sain tässä jumi-tilassa jotain aikaan. :D
-Kyllä se tästä
Musiikkia siirtymässä Walkmaniin, pari leiskaa kesken ja kun ne valmistuvat, niin hyppään laudan päälle ja lähden takuulla rullaamaan tunniksi. Ei tätä päivää voi kokonaan duuneihin tuhlata kaiken sateen jälkeen.
[q]Super-Kerttu, 8.4.2009 19:50:
Kevätsiivous tehty! 7,5 tuntia meni, mutta nyt paikat kiiltää ja siivosin jopa kaikki laatikot ja kaapit tästä kämpästä!
Ikkunat jäi vielä pesemättä, mut se tehdään kyllä murun kanssa yhdessä muutaman viikon päästä. Nyt sitten lomapäivän/illan viettoon!

[/q]
Tai jos tulisit ensin tännekin siivoomaan? 
Ihanaa, kevät. Kimalainen yritti ovesta sisään tänään!
Sain inspiraation kouluprojektiin jolla oon vaivannu päätäni monta päivää.
koko päivän ollu ihan omissa maailmoissa *plur**pihkassa**tanssittel**pepsodent*
"uudet tuulet puhaltaa"
oon vähinääntkin todella innoissani *adhd-hymiö*
[q]ezzy, 29.9.2007 23:43:
---
Janisa, 29.9.2007 23:27:
Ma en edes ollut tiennyt etta Fazerin Patkiksia saa nykyaan pusseissa!
Multa on pimitetty tarkeaa infoa!
Noh, asian korjaamiseksi olenkin niita sitten vedellyt eilisesta lahtien oikein kaksin kasin. 
---
Tervetuloa kerhoon. MUMPS! HYVÄÄ!
[/q]
Mulla on viela yksi pussi jaljella. YRITAN saastaa sen pahan paivan varalle. Huom. Yritan...
[q]Freja, 13.11.2008 18:23:
A. :)
[/q]
A?
Löysin juuri Facebookista erään ihmisen, jota olen kaivannut vuosikaudet <3
tänään vanhempien luokse pariksi päiväksi
pääsee tekee pikkuveljen kanssa kaikkee kivaa :) ja muutenkin tosi hyvä mieli heti aamusta*hymy*
Tänään pääsee lähtee kyläileen veikan luonna! Thaimaaseen! *sydän*
tänään koulussa viimenen oikea kurssi pv... nyt enää perjantaina final tentti ja sitten yksi englannin kurssi (non credit, non grade = eli iisi) ja gradu... helemee..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,085
- 1,086
- 1,087
- 1,088
- 1,089
- ...
- 2,345
- Seuraava »