päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,087
- 1,088
- 1,089
- 1,090
- 1,091
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain niin maireen asiakaspalautteen, et ihan punastuttaa
Mun pitäis ihan oikeesti siirtyy myyntipuolelle ni näist asiakasvaihdoksista maksettaiski jotain
[q]mayah, 2.10.2007 18:58:
Uus saliohjelma 
[/q]
Määki haluun saliohjelman. :(
[q]mayah, 18.9.2007 09:02:
Olo on paljon parempi ja pääsin jo töihin :) Muutenkin on vaan kaikki niin hyvin 
[/q]
Jee! :)
Olen rakastunut mun hammaslääkäriin.*sydän*
Jos useamman reiän poraaminen oli noin taivaallinen kokemus verrattuna aikaisempaan, niin tuskin maltan odottaa viisaudenhampaiden poistoa.*jiihaa*
Päivän toinen :) on kun.. krhm.. istunnolla aloin selata kännykän muistiota ja löysin kolmen vuoden takaisen roadtripin päiväkirjan, kivoja muistoja ^_^
Vaatteetvaatteetvaatteet!!!11 *plur**pihkassa**jiihaa**tanssittel**jiihaa**joo**hihu**uros**piis**pepsodent**iloinen*
S-a-u-n-a *sydän*, jotenkin vaikuttaa vaan ettei ketään käytä tuota ilmaista saunavuoroa hyväkseen kun taasen sai melkeistään 1h verran siellä yksikseen. Toisaalta on se ihan kiva yssikseenkin saunoa ja istua hiljaisuudessa, miettien syntyjä syviä.
täs on ollut jalat aivan lukossa oikeastaan siitä asti, ku viimeks käytiin kiipeilemässä, mutta eilen venyttelin (seuraten erään ihmisen esimerkkiä ;P) oikein helvetisti, ja nyt tänään onkin ollut alaruumis aivan toisenlaisessa vetreystilassa:)
TJ 90*aplodit*
Puolet ohi. Puolet jäljellä.
Poikaystävä tuli just suihkusta: "Sul on jotai saippuaa, mis on kivii :D"
Pienen ihmettelyn jälkeen kävi ilmi, että kyseessä oli vartalonkuorintasaippua.
Askel kohti metroseksuaalisuutta o/
Kotona=)...iltapalaa ja vähän viihdettä teeveestä..
hassua, mut eipä oo koskaan ollut näin kivaa fiilistä laskujen maksun jälkeen 
ja en oo koskaan niitä näin innolla maksanutkaan 
haha veronpalautukset *sydän*
mahtavuutta!! Mun tosi hyvä rakas ystävä _karkas_ eilen englannista takas suomeen ja helsinkiin!! oujee! ja tänään jo illalla nähdään! *tanssittel**aplodit**plur*
sain uuden digiboxin
Kaveri (M39) löytyi kuukausi sitten keskellä yötä tajuttomana puistosta koomassa, aivoverenvuodon saaneena. Koskaan ei tulla saamaan tietoa, oliko hakattu vai kaatuillut itsekseen, tosi pahasti.
Tänään saapui häneltä sähköposti, että kotona on
Aluksi, emergency aivoleikkauksen jälkeen, oli vaara että olis jäänyt vihannekseksi vuoteeseen...
Sain tänään lounarin kun siirsin yhden tädin tiedot vanhasta puhelimesta uuteen :).
Palkkapäivä!*iloinen* Ja palkkaakin tuli odotettua enemmän. Oltiin tossa muutama viikko sitten 8 päivää lakossa ja luulin, että olis tullu paljon pienempi palkka mut ei.
[q]pyhimys, 18.9.2007 15:33:
Sydney <3
[/q]
Oon ehkä semisti kade.
Oon ehkä vähän väsyny. Laukusta löyty taxikuitti "Pikapoka Oy" ja repesin ihan hysteeriseen nauruun..
Huomen Solid Goldiin, kunnon kasaridiskoiluu tiedossa!
Myös vuoden eka hänkkäreissu oulunkylän jäähallin viereen, jippii, pääsee leikkii suksilla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,087
- 1,088
- 1,089
- 1,090
- 1,091
- ...
- 2,345
- Seuraava »