päivän :)

Back to häröily O

Vanha koira oppii uusia temppuja. Suoravetonen monopyörä tottelee vihdoin

Messenger on ihana keksintö. Systeri *sydän*

Vielä pitäis si saada se Skype jotenkin. Hmm.

Kaks ihanaa ihmistä pelasti mun päivän tänään*plur*

Vihdoinkin kone kotona ja netti päällä! Nyt vaan tarvis saada kannettavalle parempi pöytä kun olkkarin pöytä on niin pirun matala, että tulee selkä kipiäksi.

Huomenna Osloon!!

IIIIIIK! uusin kuva meiän tulevasta perheenlisäyksestä kyllä se kasvaa hirmusta vauhtia*hih*
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=14003&s=images&img=18297538

vapaat alko taas työrupeaman jälkeen "JEES" ja siivosin kämpän oikeen kunnol ja nyt hyvä olo. parit koffit naamaan ja rentoutumaan.

Ei kestä :D

Hyvät aamunaurut.. Jo aamusta :D

selvisinpä hullun pitkästä duunipäivästä ja sain vielä kouluhommatki tehtyä. nyt voiki mennä hyvillä mielillä nukkuu..

tää o samalla kyllä päivän O_o ja :) ja :( ... tää ennakkotehtävä! Kivaa ku keksin mistä teen ja matskuuki o jonku verran mut ei silti liikaa mut silti liian vähän :D Ja _minä_ oon nii innoissani _koulusta_ ja sen sellasesta nyt että oksat pois :D Saas nähä pysyyks yhen sivun mittasena toi ennakko :F oon vähä huono pysyy rajoissa :PP ÄÄÄÄP!

Aurinko paistelee nätisti, bileet tiedossa illalla ja mikä parasta: Kultsi tulee kotiin työreissulta

Voi ne aukioloajat toki näinkin ilmaista:

Öppnar dom flesta dagar vid 9 eller 10.
Då och då så tidigt som 7, men vissa dagar så sent som 11 eller 12.
Vi stänger ungefär 17.30 eller 18.
Ibland vid 16, men ibland inte förrän 21 eller 24.
Vissa dagar, eller eftermiddagar är vi inte här överhuvudtaget.
Men på sistone har jag varit här nästan jämt.
Utom när jag är nån annanstans men jag borde vara här då också.

Päivän :) oli kyllä se kun pääsee ens sunnuntaina kahville erään mieluisan henkilön kanssa :)

vapaapäivä eikä mitään erityistä tekemistä*sydän*

[q]mayah, 5.10.2007 08:14:
Perjantai
Turku *sydän*

[/q]

Et tuu tänne!!

Murmeli tulee tänään kotiin ja veikka tarjoaa köyhälle siskolleen sapuskat kaupungissa

Enpä olisi eilen uskonut että tämän laittaisin tänne ja varmaan muutkin ihmettelee, mutta tänään hymyilyttää eilinen krapula... 32-vuotta kesti kokea eka krapula, taas ollaan yhtä kokemusta viisaampi, vaikka ei kovin positiivinen kokemus ollutkaan.*blush*

Pakko se on kavereita uskoa, "kyl se tulee kun tuut vanhemmaksi"... -Onpas mulla fiksuja frendejä!

Hyvin nukuttu yö, edessä junamatka maalle ja illalla dokailua lapsuudenystävien kanssa *sydän*
I <3 Kerimäki.

On tosiaankin tänään :)

1) asunto meni kaupaksi, pian saapi muuttaa uuteen
2) puhelin tuli huollosta, tervemenoa lainapuhelimen s40 paluu ja tervetuloa takaisin s60 <3
3) macbook lähti kohti suomea, ei enää rouvakkeen lainapc:n käyttöä

Pitäiskö viel lotota?? :)

Illalla Disko Ihanien Ystävien kanssa!! *plur**känni**tanssittel*
I *sydän* Kepu

O