päivän :)

Back to häröily O

Siivoushulluus iski nyt on putipuhdasta

[q]Anunu, 6.10.2007 07:03:
TJ 90*aplodit*
Puolet ohi. Puolet jäljellä.
[/q]

Sama! Juna kääntyy kotiinpäin.

Mulle luvattiin (yrittää) valmistaa lasagnevuoka, jonka ulkopuoli ois pinkki ja sisäpohjassa ois pääkallo

[q]Mushi Mushi, 4.7.2008 10:30:
Pääsinkö jo tänään loman viettoon*jiihaa* Neljä viikkoo putkeen vapaata töistä, nyt kelpaa jo hymyillä*nauru*
[/q]

terveisin katkera -84 :D

[q]phear, 6.10.2007 18:30:
---
Anunu, 6.10.2007 07:03:
TJ 90*aplodit*
Puolet ohi. Puolet jäljellä.

---

Sama! Juna kääntyy kotiinpäin.
[/q]

TJ -274

Ja about 270 aamua itsellä enää siviilissä :D:D

Jeeeee peliin

Tää vois olla päivän :D ja Kodak-moment.
Oltiin menossa Lidliin, pihalla seisoo poliisiauto ja poliisisetä siinä ulostulo-ovien edessä vartiossa. Tehtiin ostokset ja mentiin kassalle.
Hetken kuluttua kassan ohi ohjataan poliisin toimesta kolmea romaninaista täysissä tällingeissä.

Näin niitä ennakkoluuloja hälvennetään :DD

viiniä ja hyvää seuraa + guitar hero

Sain viettää aikaa ehkä maailman makeimman tanskandoggin, Bonon, kanssa. *sydän*
Katti nimeltä Sinko on myös loistokas tapaus. Sillä on järjettömän kokoinen ego ja sen elämässä on paljon tiukkoja tilanteita, joista se selviytyy (enemmän tai vähemmän) tyylillä.
Talent-finaali oli ihan mieletön. *pökr*

Huomenna kampaaja :)

[q]Super-Kerttu, 8.4.2009 20:52:
---
wiwi, 8.4.2009 20:48:

Tai jos tulisit ensin tännekin siivoomaan?

---

No ei tänään..Mut joskus, jos hinnasta sovitaan!
[/q]
No jos nyt sit kun oot kerta noin tehokas ollu.

Ps. Muutin vuosi sitten ja mulla on edelleen kaapit täynnä purkamatonta skälää. :D

Tytöt ja sweet lovin´. Yaaar.

Ei saa nuolasta ennen ku tipahtaa mut nyt näyttäs lähes 100% varmalta että mä oon syksyllä kolme kokonaista kuukautta PORTUGALISSA

Nyt sit ostaa slurps-tonnikalaa jota oon tähän asti pongannu ainoostaan yhestä (!) kaupasta (luulis että siitä joku muuki tykkää *ding*), sit passikuvaan ja salille hikoilemaan puntin lisäks aerobinen

Viikonloppuna pelkkää rentoilua, AHHH *sydän*

Elämä on

p.s. voitin mini ässäarvasta 2 euroo

kävin shoppaa ruokiksella vaiks kui paljon kivoi ja värikkäit tissiliinei ja pikkareit @ seppälä hihih

Aaaaaw syksyyyyy!!!
Ilma raitis.. Salii, lenkkiä, bileitä, nukkumista, leffoja, chillailua, matkoja ja paljon hauskaa vapaa ajan viettämistä tiedossa. Aika jees wiivis *ökkö*

-Careeeeeen-

Tajusin just, et enää vähä reilu 2 kk ni systeri tulee Suomeen *sydän*

[q]hane, 17.11.2009 23:00:
Tänään katusoittajat (vai miksikä muuksi heitä voisi kutsua, tuo nimitys kun kalskahtaa halvennukselta hieman tässä tapauksessa) saivat pysähtymään ja melkein aukes kukkarokin. Heitä oli kolmen hengen joukko; yhdellä muhkeaäänien sello ellei siis jopa kontrabasso, toisella varmastikin alttoviulu ja kolmannella joku muu viulu. Olivat valinneet asemakongista mitä parhaimman paikan akustiikan kannalta, soittivat täydellisesti yhteen ja vieläpä kaunista klassista kappaletta. Eipä ois tälle päivälle voinu parempaa :) sattua!
[/q]

Mulla tuli samanlainen tunne viime perjantaiaamuna, kun kävelin Kampin metroasemalle Kluuvin putkea. Kolmikko soitti tosin joululauluja, mutta hyvältähän se kuulosti bassolla ja kahdella viululla. Epäilenpä, että sama kolmikko ollut varmaankin asialla.

Ja kyllä, se oli ihan oikea basso, mitä se yksi niistä soitti

Itselläni harmittavasti oli vain 30 senttiä kukkarossa, olisin antanut kympin, jos olisi ollut.

Kevät ja aurinko *sydän*

Golf 1,4 TSI <3

Ella 2v <3

Aikoja sitten poltetut CD:t joilta löytyi kaikkea Fintelligensistä Rammsteiniin ja aivan liikaa Britney Spearsia

Ihana päivä! Laiska aamu beibsin kanssa, Salvador Dalia keskellä päivää ja illalla nannaa possu-aurajuustopastaa ja sulattelua sohvalla musa helkkyen ja paukkuen...
Nyt saa tulla vaikka millanen työviikko! I'm ready!!

O