päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,109
- 1,110
- 1,111
- 1,112
- 1,113
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pääsen tänään aikasin töistä ja on koko viikonloppu vapaa :)
tänään alkaa pieni loma*hihu*
olis jo ilta*sydän*
[q]Zenni, 25.10.2007 20:43:
---
Kriss G, 25.10.2007 15:12:
Jos joskus on ollu vaikee pidättää naurua ni silloin. Se vesisade viel kruunas koko komeuden.
---
Et sä mitään naurua sillon pidätelly, on varmaan vielki vahingonilosin nauru jonka kohteeks oon koskaan joutunu :D
[/q]
Kyllä muuten pidättelin. Se mun ulos anti oli kuule pientä verrattuna siihen kuinka paljo mun vahingoniloelimistö kiehu siin tilanteessa. Oli filtterit niin kovilla et vähän ne joutu päästää läpi sitä naurua mut todellisuus on jotain paljon suurempaa.
ihana aamu 
nyt on kasa laskujakin maksettu 
kohta kauppaan ostaa fetaa et voi tehdä fetapiirasta *slups*
Tanaan juhlitaan Hallewwnia!
Saa ihan luvan kanssa tallaytya hirvioksi!
Nyt vaan kun viela toipuis eilisesta, jotta notta olis energiaa tulevaankin iltaan...
Nenäpäivä: http://www.nenapaiva.fi.
Terveisin, nenäkäs Chatte
Istutin n. 1000 tulppaania.
Tietyn asian suhteen asiat rullasivat tänään taas askeleen eteenpäin ja oon ihan *super**iloinen* Tätä odotettu jo kauan ja nyt se tapahtu.
Laitoin epäsuoran työhakemuksen toiselle osastolle
ja sain mailiin vastauksen:
"Voit olla varma että ilmoitan jos assarin paikkaa on tulossa."
[q]Sand3, 16.10.2007 22:01:
Nyt meni neitsyys savusukellukseen *sydän* ihan sairaan siistiä. Nyt kun jaksais alkaa treenaa niin saattais jossain vaiheessa päästä kurssille asti.
[/q]
LOL, se on kyl aina hienoa kun pääsee laitteiden kans sukeltelemaan..
Vähän kyl ihmetyttää et nytkö se immenkalvo vasta poksahti tossa hommassa..?
Mä kun luulin et teidänkin veparin harjoituksissa se ois kuvioissa niin usein ku mahdollista..
IHANIA uutisia! 
Mun ihana ystävä tulee tänne joulukuussa *sydän*
[q]Chatte, 26.10.2007 11:57:
Nenäpäivä: http://www.nenapaiva.fi.
Terveisin, nenäkäs Chatte
[/q]
*nenäil*
Melko nopeesti alkanut oloa helpottaa noi kaks lääkekuuria, huomenna päivällä selviää tarviiko toi kolmas lääkuurikin vielä alottaa. Ehkä tää tästä vielä. 
Ainiin, ja maija tulee tänään turkuun *sydän*
[q]sapeli, 24.10.2007 22:36:
Jee, päästiin taas pelaamaan!
Tykkään meidän peliporukasta 
[/q]
Saakos kysellä, että mikä peli on kyseessä?
Jesssh!!! Mahtava päivä, eilen jo pois intistä ja pitkä loma edessä. Aamu alko ihan vaan sillä et tää poeka läks salille ja sen jälkeen hoiti kaikki valmistelut huomista varten
Huomen aamulla Englantiin ja mikä parasta tänä iltana ehtii vieläpä aeroihinkin jammailemaan ja virkistäytymään. Nyt pakkaamaan ja sitten nauttimaan tästä aivan ihanasta päivästä. Kiitokset kyllä kuuluu tästä kaikesta järjestelystä teille siskoseni, make ja mama *sydän* Eipä tuolta paratiisi saarelta ois pystyny hoitaa tätä kaikkea kondikseen huomiseen mennessä 
-Careen-
Palkankorotus!
kolme ylityö viikonloppua tiedossa. Saa oikaistua vähän talousasioitaan. Yksi nollaus viikonloppu välissä. Hieno homma ja totiseen tarpeeseen.
Tää on kyl vähän kulunut läppä, mutta PERJANTAI
[q]Steven Hoaks, 26.10.2007 16:40:
Tehtiin katin kanssa kuvataidetta 
8x4 A4 paperia... yhteensä 32kpl
Näyttää kivalta... Nyt pitäis vaan säätää toi kunnolla pahville ja seinälle 
Edit: Kuva on siis kuvattu ylhäältä ihan vaan lattialta
[/q]
tein kans tommosen ison rasterbaation emännälle lahjaks taannoin :)
oma päivän :) : uus työpaikka
Hjyva fiiwis!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,109
- 1,110
- 1,111
- 1,112
- 1,113
- ...
- 2,345