päivän :)

Back to häröily O

[q]nomic, 26.10.2007 14:54:
---
sapeli, 24.10.2007 22:36:
Jee, päästiin taas pelaamaan! Tykkään meidän peliporukasta
---
Saakos kysellä, että mikä peli on kyseessä?
[/q]

Tällä porukalla pelataan tässä vaiheessa Star Wars Saga-editionia, eli ihan tabletop-roolipelaamista

Tämä päivä sujuikin jo huomattavasti parempaan malliin, tuohon eiliseen verrattuna. Kunnon yöuni sai mielen huomattavasti parempaan suuntaan ja turha töissä kiukuttelu olikin jo kadonnut aamusta. Kummasti siis auttoivat nuo 11 tunnin nokoset.

Viikonloppu vapaa!!Pääsee rentoutuu pitkästä aikaan*plur*

[q]Verano, 26.10.2007 20:06:
---
Freja, 26.10.2007 18:49:
Nyt ihanaan laventelikylpyyn
---
Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/
[/q]

Jos sulla on perinteinen Helsinkiläinen kylppäri ni pistät vaan oven tiukasti kiinni, tukit lattiakaivon ja annat lorottaa

Minusta tuli tänään eno

[q]Verano, 26.10.2007 20:06:
Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta
[/q]

Mä olin ihan että: "wouwouwouuuuuu..", kun muutin Vuosaareen ja siellä oli kylpyamme. Mä kävin siellä kylvyssä 1,5 vuoden aikana vajaa 10 kertaa. Ajatuksena siis ihan älyttömän luxus, mutta usein se toteutus vaan jää uupumaan.

Löysin yli kuukauden kateissa olleen kovalevyn!
[size=6]Joka sisältää mm. yli 8000 kuvaa MM-kilpailuista....[/size]

[q]sapeli, 26.10.2007 19:59:
---

Tällä porukalla pelataan tässä vaiheessa Star Wars Saga-editionia, eli ihan tabletop-roolipelaamista
[/q]

Mahtavaa! Pitäisi itse kanssa laittaa porukka kasaan, mutta en ole pelannut tuota vielä. Pysyn perinteisissä. Tosin, tuo kiinnostaisi melkoisen paljon. Kiitos vinkistä!

uus tukka
uudet korvikset
uus pusero
ja muutenkin hyvä fiilis
uléta

Oon saanu laitettua neljään eri paikkaan työhakemuksen. Ja tänään halluihin :)

Mutaa, vettä, märkää hiekkaa, metsä ja polkupyörä, voiko yhdistelmä olla tämän täydellisempi. Parin tunnin pärsiminen pisin mutaisia ja vauhdikkaita polkuja sai taas pienoisen hurmoksen aikaiseksi *joo*.

Kissa tuli kotiin, kaupasta hain. Meni vanhan kissan päälle nätisti. Vaikuttaa kivalta.
(missään ei puhuttu lemmikeistä vaan omenoista)

Tää koko päivä on ollu just hyvä!*hihu*

joopas, töissä ollu maailman hiljasin päivä, joten olen tehnyt iltapäivän uusia levynkansia... hyvät tuli!

ystävä *sydän*

[q]Steven Hoaks, 26.10.2007 16:40:
Tehtiin katin kanssa kuvataidetta

8x4 A4 paperia... yhteensä 32kpl Näyttää kivalta... Nyt pitäis vaan säätää toi kunnolla pahville ja seinälle

Edit: Kuva on siis kuvattu ylhäältä ihan vaan lattialta
[/q]

Huh toihan on aika magee kyl :) Joku kiva pinta tonne alle tosissaa viel.

Late Lammaksesta on tullut uusia jaksoja!!!!! Kylläpä meitä korkeakulttuurin ystäviä lellitään.

[q]J Raninen, 4.12.2007 13:26:
---
thomas, 4.12.2007 13:15:
---
happosepi, 4.12.2007 12:15:
---
Voisin harkita mukaan lähtöä!
---
samma här !

---
En usko että kaveri teille maksaa lippuja, mutta autossa löytynee tilaa ;) Sen kärryn pitäs olla vielä joku ihan asiallinen lotja, että ei tartte sitä reissua millään nuhapumpulla lähtee tuhertamaan.
[/q]

No on aika mulkku ku ei maksa :( En sit lähe.

Elämäni ensimmäinen Porvoon-reissu ja oli kaunista *sydän*

Tänään selvis et meitsi lähtee keväällä Afrikkaan!*iloinen**jiihaa* Oon nyt ihan innoissani, enkä malta odottaa sitä reissua.*hihu*

O