päivän :)

Back to häröily O

Lähikaupan tytöt on niin mukavia :)
Äsken valitin väsymystä ja pohdin ostaako hernemaissia paprikan vai porkkanan kera... Ja sit ne sano et biletä vähemmän ni et oo niin väsy :D TOTTA.

Canonin 50mm f1.8 :)
Rahat viety pankkiin tilille :)
Espritin ihana kesäinen pellavamekko :)
Hieroja :)
Tuoretta ananasta :)
Ylihuomenna! *sydän*
Kevät :)
On jokseenkin hyvä fiilis :)

Huomenna vika duunipäivä piiiiiiiitkään aikaan!*hihu*

Mese toimii taas*jiihaa*

Higher ground -konsertti Kulttuuritalolla. Vaikken kirkollisista asioista perustakaan, niin varsinkin menevämpi gospel-kuoromusiikki uppoo aika hyvin. Konsertissa esiintyi myös loistavia street- ja breaktanssijoita.

[size=6]Muutama huvittava seikka: ei valkoihoisista saa tummaihoisten veroista, fiilistelevää gospel-kuoroa tekemälläkään, vaikka yritys olikin hyvä. Tosin kun yritetään liikaa, siitä tulee hassun näköistä.
Suomalaiset nyt vaan on hiljaista kansaa ja sillä siisti - ei se auta, että joka välissä juontajat käskee taputtamaan ja huutamaan. Kuuntelemme hiljaa ja nätisti, emme ryhdy spontaaneihin suosinosoituksiin kesken esityksen vaan vasta sen jälkeen. Varsinkin, kun on kirkollisista asioista kyse.[/size]

Kurko Wappu kokonaisuudessaan

Mul on nyt niiiiiiiiiin hyviä uusia biisejä, miten voi ollakin, koko päivä meni näitä etsiessä, mut huh!! I´m in love to trance again*sydän**super**sydän*

vihdoin pääs muuttaa takas kotii. oma rauha, oma tila. *sydän*

[q]MiMoSa, 28.10.2007 17:47:
Tänään selvis et meitsi lähtee keväällä Afrikkaan!*iloinen**jiihaa* Oon nyt ihan innoissani, enkä malta odottaa sitä reissua.*hihu*
[/q]

kivaa, mitäs siellä?
:)

Ei hedaria

[q]smä, 29.10.2007 14:47:
---
MiMoSa, 28.10.2007 17:47:
Tänään selvis et meitsi lähtee keväällä Afrikkaan!*iloinen**jiihaa* Oon nyt ihan innoissani, enkä malta odottaa sitä reissua.*hihu*

---

kivaa, mitäs siellä?
:)
[/q]
Ei mitään ihmeempiä, lomailua ja uuteen paikkaan tutustumista.*joo*

Jei.
Mä oon saanut tänään paljon aikaiseksi:)

Varattiin äipän kaa jouluks mökki Tahkolta
Ihanaa päästä jouluks pois täältä ja LASKEMAAN!!!! *sydän*

Puhuin just pitkästä aikaa yhden kaverin kanssa, joka on asunut jo jonkin aikaa Los Angelesissa. Oli kivaa kuulla pitkästä aikaa sen ääntä ja muutenkin paljon kivempi jutella eikä aina vaan mesessä kirjotella.*joo*

Kohta pääsee muuttamaan*hihu*

kesä alkaa

Ollut tässä firmassa töissä 5,5kk ja nyt on selkeästi eka yritysasiakas jonka voi sanoa olevan tavallaan "mun asiakas". Tänäänkin kaveri tuli hankkii taas tavaraa ja palveluita niin halus, että pääsee asioimaan just mun kanssa vaiks ois ollut kaveri vieressä joka on ollut duunissa jo monta vuotta. "Monees Mikko oon duunis tänään? Tuun koht käymään" Kiva kun nimikin on jo tuttu :).

Kämppä kiiltää ja kohta hohtokeilaamaan!*joo* Illalla sit*känni*

dexterin tokan tuotantokauden vikat jaksot vuotanu nettiin. Joulu tuli etuajassa tänä vuonna <3<3<3

sain noi ties kui kaua rästissä olleet työraportit vihdoinkii valmiiks

vanhat kamut @ oldi

O