päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,120
- 1,121
- 1,122
- 1,123
- 1,124
- ...
- 2,345
- Seuraava »
TJ 7 ja sitten paasee kullan syleilyyn *sydän*
tänää sain uuden mikserin kottii
Elämä on helvetin ihanaa, mulla on mahtavat vanhemmat, jotka osaavat kannustaa juuri oikeilla sanoilla olematta lällyjä! Lisäksi mulla on ihania veljiä, eli lähes 250kilon edestä rakastettavaa! Kun siihen lisää vielä mun oman palleroisen, niin rakastettavaa on jo sata kiloa lisää! <3<3<3
Mulla on todella kiva ja helppo työ, hauskat duunikaverit ja parempi palkka, kuin missään aiemmin.
Lisäksi mä alan kohta suunnittelemaan verhoja sisustukseen, vaikka yksi kielsikin mua...
tajusin just et korjaan kaikki mun sisustuksen ongelmat lisäämällä kiksukarvaa xDDD
Eurokankaaseen mars!
[q]lunake, 9.11.2007 15:15:
On kyl jo eilisen..
Joku poika laitto vahingossa mulle viestiä. Siinä sit päiviteltiin, et miten nimet on päätynyt luuriin ku kumpikaan ei muista (googletin jopa poitsun ja foto löyty mut ei naama näyttänyt tutulta *nauru*). Kysyin sit pokkana, et noh, onkos herra sinkku & hetero ja nyt on sit ens vkolle sokkotreffit. 
[/q]
hihi :D Näin se homma etenee!
lunta. *sydän*
Ihan huippuu, palkkapäivä ja olin viettää laatuaikaa kaupungilla <3
Just tulin kotiin, laitoin Aavikon soimaan ja pizzan uuniin, kohta suihkuun sit uutta vermettä päälle, likööriä jäillä ja rauhallista etkoilua yksikseni ennen virallisia etkoja :)
Ansaittua hemmottelua rankan duuniviikon jälkeen! Nautiskellen kaikesta pienestä ja omasta rauhasta <3
Ja sit Mamaan terkuttaa tutut ja sheikkaa bootya :P
Huomenna laivalle *pepsodent*. Pääsee taas nauraa ukolle kun se varmaan sammuu jo kymmeneltä :P
Aurinkoinen päivä ja aurinkoinen olotila. Love my life dot com. *sydän*
Perjantai , palkkis ja olo on huomattavasti paranemaan päin lallaa laaaa 
+mukavaa ohjelmaa tiedossa vklopuksi ei tarvi ankeilla ja tylsistyä yksinään 
pari päivää niin pääsee varmaan jo treenaamaankin taas!
Perjantai!!!!*aplodit*
Aika kiva huomata, että monien päivän :) liittyy työhön. Mukavaa että porukka oikeesti viihtyy työpaikoissan, tykkää työkavereistaan ja arvostaa yleensäkin sitä että työtä on. Itse voisin yhtyä tähän, ja kehua myös että mulla on nyt duuni missä viihdyn parhaiten koskaan ja tosi kivat työkaverit ja juuri saatiin positiivista palautetta, että lokakuun tulos oli erittäin hyvä, ja firman johto pohtii juuri kuinka meidät palkita siitä *plur*.
Lisäksi on kivaa, että on perjantai
ja oma muru *pihkassa*.
Tänään menee melkeinpä koko päivä elokuvissa :) Kiitos parhaimpien työkaverien ikinä!
--> Kohta siis Helsinkiin :)
Muutama minuutti hommia ja sit 4 viikkoo lommoo!
Aika perjantai fiilis ja jotenkii leikkisä olo
Päivän :) nro:1 :Mulle nousee hymy huulille ku nii monella tutulla ja kaverilla/ystävälle menee hyvin ja ovat saaneet elämäniloo takasin ja merkitystä elämälleen sekä ovat iloisia ja onnellisia
Päivän :) nro:2 : Nukuin todela levollisesti koko yön, näin kyllä ihan friikkejä unia mutta se varmaanki johtuu ku oon nii kauan plokannu mun mielikuvitusta kaikin mahdolisin tavoin, ja ku ressi o hellittäny ni se pulpahtaa taas pintaan
Päivän :) nro:3: Tänää reenit päivällä ja sit koko ilta aikaa hengata Tonin kanssa ja huomenna is taas sarjapeli (jonka mä oon päättäny et voitetaan perkele)
Kohta mökille viettää viikonloppu. arskaa grillaiusta ja viinaa
Mä oon ihan pirtee! 
Nukuin ihan hyvin kyl, ja heräsin vaan kerran. Kyl tää tästä ku saan vaa aamupuuron :)
On kyl jo eilisen..
Joku poika laitto vahingossa mulle viestiä. Siinä sit päiviteltiin, et miten nimet on päätynyt luuriin ku kumpikaan ei muista (googletin jopa poitsun ja foto löyty mut ei naama näyttänyt tutulta *nauru*). Kysyin sit pokkana, et noh, onkos herra sinkku & hetero ja nyt on sit ens vkolle sokkotreffit.
Opettajan palaute yhdestä ryhmätyöstä mun osuuden kohdalla: "Se kuka on tehnyt tämän osion lienee tiennyt mitä tekee (ainakin minut vakuutti)"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,120
- 1,121
- 1,122
- 1,123
- 1,124
- ...
- 2,345
- Seuraava »