päivän :)

Back to häröily O

Enää 5 herätystä jäljellä 19 pvn "työviikosta". Ensi viikonloppuna nollataan. Ja se tuleva muhkea tili 2 vkon päästä.

[q]H3li, 14.11.2007 09:33:

ne ei ees oo kovin vanhoja O____o
[/q]

haha, sepä se

Seuraava palkka saattaa hymyilyttää : ) Mutta on sitä raadettukin! Ehkä joskus vielä pääsen lähtemään tuonne toiselle puolelle tätä palloa.

Noh.. ei nukkuminen oikww luonnistunut viime yönä mut nyt oon kuiteski ajoissa hereillä, kerkeen rauhassa pakkaamaan ja jopa syömään ennen peliin lähtöä ehkis tästä tulee ihan kiva päivä kuiteskii :)

Juon tassa itseani mukavaksi ja suunnataan sitten tyttojen kanssa Playboy-kekkereihin... ;)

Isänpäivä
Tänään hemmotellaan kulta pilalle, Kiakin jo piirsi isin korttiin oikeen hienon taidepläjäyksen

Yks ihanuus soitti yöllä ja rupatteli melkeen tunnin

Tuleva isänpäivälounas Tytär enemmän ja vähemmän kaasussa ja isä normitapaansa kaasussa. Pitäs mennä mukamas baariin ennen lounasta, mitvi?! *lmao**pökr*

...ja eilen oli hirmu kivaa luuppailemassa, oli hyvää skumppaa ja pahoittelen yöbussiriekuntaani *blush*..

huomenna vapaata reeneistä ja hieronta ja lounas joukkuekamujen kanssa :)

ja nyt leffa ja pullo viiniä <3

Serkkuni sai tänään tytön

pikkujoulu- ja glögikausi alkoi tänään

[q]Vampyrella, 11.11.2007 13:44:
---
Janisa, 11.11.2007 02:53:
Juon tassa itseani mukavaksi ja suunnataan sitten tyttojen kanssa Playboy-kekkereihin... ;)

---

No nyt olen kade! Oliko siellä tyttöjä pupuasuissa? :)

[/q]

Jep.

Saanu paljon uutta musiikkia*jiihaa* Ei tarvii enää samoi vanhoi kuunnella uudestaan ja uudestaan*nauru*

[q]gnomex, 5.11.2007 12:07:
Takana megamageet Halloweenbileet, kahen päivän darra + yhtä pitkä siivous. Kiitos
[/q]

Kiitos ja anteeks...

Ja sä kun väitit, et koko touhu olis lapsellista...

Ens vuonna sit kympillä mukana

(mut ei meillä!!!*eiei*)

Sain Lauantai-karkkipussin melkein tuntemattomalta pojalta

Kevät! *sydän*

Haukku *sydän*
(kaivautu itse sänkyyn käärmeen viekkuun)

Päivän totaalireps.. Oon lähettäny asiakkaalle jossain välissä päätöksen, jossa luki lause;

Autovakuutuksen ehtojen kohdan 4.11.1.1 mukaan vakuutuksesta korvataan vakuutustapahtumasta aiheutunut suoranainen esinevako

Ja tarkastajalle laitoin kerran mailia avaruuskypärästä sanoilla avaruuskyrpä..

Mun hevoseni Aivan käsittämättömän hieno ja hyväpäinen otus! *sydän*

Multa meni tänään palvelulinjaneitsyys :D Oli kyl nii hulvaton meno et siinä nopsaa kivutkin unohtui :D

O