päivän :)

Back to häröily O

[q]merqus, 19.11.2007 14:22:
---
sapeli, 19.11.2007 14:20:
---
merqus, 19.11.2007 14:17:
---
Paljonko makso? Toi kuulostaa niin upealta
---
1370€ + vielä viisumi siihen päälle Suht kovalla hinnalla lähti, mutta ku tuli pakollinen tarve päästä just tonne ni mähän en tommosista asioista välitä. Se on vaan rahaa ja sitä tulee lisää
[/q]

Huuh *pökr* No, ehkä ens vuonna

Ohohohohohohohoooooo AURINKOO!!!

Tuliulkoilureissu

sain parhaan biisin valmiiks mitä oon ikinä tehny wittu rokkaa*pahis**tanssittel**aplodit*

enää reilu kuukaus ni ei tarvii enää nukkuu yksin (pitää ajatella positiivisesti *vink*)

Keikka meni ihan helevetin hyvin.

Tää päivä ja sit viikon loma!

[q]ezzy, 20.11.2007 12:16:
OLEN ENO!
[/q]

Onnittelut

t. Setä vm. 2006

Viime perjantaina joku mummo tuli tiellä vastaan ja sillä oli sidottu pakettinarulla Olvin six pack rollaattoriin kiinni. Toivottavasti sai vietyä juomat turvallisesti kotiin. =)

OLEN ENO!

[q]-Fuzzy-, 21.11.2007 22:19:
JEEEE!!! The joulukalenteri tulee taas tänä jouluna!!:D Niiin loistavaa!!
[/q]

Miltäs kanavalt ja mihin kellon aikaa??

Kiva ilta toivottavasti ei ex-työkamujen kanssa. Hyvää ruokaa Teinissä ja improteatteria Manillassa. Nyt kotona kattomassa Sinkkuelämiä ja odottamassa kultaa aamuksi pleikkariturneelta :)

sain kortin mauritiukselta! se oli kyl tosi kiva yllätys!

Äsken fillaroidessani koulusta kotiin, näin jo pitkän matkan päästä miten joku vanha mies nojasi sauvojen kanssa puuta vasten. Miehen kohdalle päästessäni päätin varmistaa ja kysyä, että hänellä on kaikki hyvin (aika iäkäs kun oli). Kaikki oli onneksi hyvin, ja hän sanoi vaan lepäävänsä hetken (sauvakävelemässä kun oli). Tuli hyvä fiilis itsellekin vaikka ei mitään erityistä tehnytkään

GOOD NEWS EVERYONE!

Futurama - Bender's Big Score

Saanu nauraa taas aivan hemmetisti

[q]Kirsikka, 19.11.2007 22:56:
---
kindertin, 19.11.2007 11:23:
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3 ..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja

---

Hieno homma! Mullakin lähti kilot tosi nopeesti sillon aluksi, nyt on sit taas tullut jokunen lisää :D

[/q]

Ihan uskomatonta vauhtia ne näyttäs katoavan Sairaalaankin jätin jo 13kg
..vaikka pakko sanoa,ei mua haittais vaikka jotain jäiski

Nyt on kämppä puunattu ja hyvä mieli siitä.*hihu* Kohta vielä pumppiin ja päivä olis pulkassa. Illan vois sit vaan lueskella kirjaa ja kattoa telkkaria.*joo*

Kateltii leffakerhon jälkeen jotain uutisia ja siinä oli Tehyn jutusta jostain sairaalasta kuvaa, kun hoitaja meni ovesta sisään. Oven vieressä oli kyltti OVEN AVAUS. Hetkisen mietin, että jopa on lääkärillä hauska nimi, kunnes tajusin, ettei se ollut nimikyltti oven vieressä, vaan....oven avaus- kyltti. Hihitytti.

Musiikki työmatkalla Jotenki tullu mentyä niin pitkän aikaa bileisiin mitkä on kivoissa paikoissa tai missä on kivoja ihmisiä, mut en oo pitkään aikaan ollu bileissä missä olis tullu just mun mieleistä musiikkia, ja olin jo ehtinyt unohtaa kuinka hyvältä se kuulostaa

Päätin tehdä tulevaisuudessa niin että päätän bileisiin menon tietoisesti muistaen että musiikki värittää voimakkaasti sen koko kokemuksen Muutenkin sai tajuamaan kuinka automaatiolla olen toiminut viime aikoina, ajatellen että jos en ajattele mitään niin eipähän ole liian korkeita odotuksia mitkä sitten pääsisi pettymään... Paitsi että siihen automaatioon kuuluu tietyt odotukset ja pelot, mä en vain huomaa niitä jos teen kaiken niinkuin aina ennenkin, sen enempiä ajattelematta.

Tiedostamalla kaiken minkä tekee pystyy aidosti pyyhkimään pois turhat odotukset ja murheet ja kokemaan asiat puhtaina, ilman menneisyyden heittämiä varjoja.

uusia vaatteita

O