päivän :)

Back to häröily O

ei enää neidin 3,5v kanssa taistelua kun tartte hiukset harjata! (hiukset reippaasti yli puolen selän)

tempasin eilen yli (noin) 10cm lyhyemmäks niitä ja niistä tuli hyvät! ja sopiiki vielä. Ja parhautta EI HUUTOA ja henkien taistoa kun tarttee harjata!

Hahahah, kyllä tämä tyttö taas herätettiin äsken kunnolla kun aamun eka puhelu tuli Ahvenanmaalta, ja tietenkin ruotsiksi *lmao*! No jotenkuten siitä selvittiin kunnialla läpi..

[q]Freja, Haha, duunikaveri puhui kuinka hänen lapsensa on ottanut ensiaskeleensa. Siihen yks miesduunikaveri tokasee et "älkää puhuko vauvoista, mulle tulee vauvakuume" johon 10 toimiston naista huokaisi "OIIIIIIIII" :D

Tyyppi sai heti kunnol pisteitä :D
[/q]

:D

Haha, duunikaveri puhui kuinka hänen lapsensa on ottanut ensiaskeleensa. Siihen yks miesduunikaveri tokasee et "älkää puhuko vauvoista, mulle tulee vauvakuume" johon 10 toimiston naista huokaisi "OIIIIIIIII" :D

Tyyppi sai heti kunnol pisteitä :D

2 ystävää raskaana
Kohta on Kialla leikkikamut

Eilinen puhelu kullan kanssa *super**Sydän*
Ikävä on kova mut kyllä tää menee päivä kerrallaan *sydän*

Kohta ostamaan Kialle ensikenkiä kun toi tepastelu alkaa jo sujuu niin hyvin.

Pizzapäivä töissä Tai siis joka päivähän mä syön täällä pizzaa mut nyt on ihan oikeata pizzaa Tulee samalla uudessa toimistossa kivasti yhteishenkeä kun olen täällä tietääkseni uusin tulokas

Kun vihdoinkin pääsin kotiin raskaan uuvuttavasta koulupäivästä niin kylmässä odotteli ihan rauhassa ja viileänä pullo skumppa ja ajatus mennä kuuntelmaan musaa illaksi*hymy*

Tänään ei oo enää niin kipeä jalka, pystyn jo kävelemään normaalisti :)

Koulun yks sairaala näyttö ohi.. oon niin helpottunu Nyt enää illalla oma työvuoro ja sit viikonlopun viettoon ku ois niiku vapaata..

Pikkari-iltama, jesh! *känni*

Kohta risteilylle

*minttukaakaota lipittel*

Tuli ennätyskokonen puhelinlasku. Hetken olin huolissani et miten mä oon saanu sen aikaseks, kunnes huomasin et tosiaan on pientä viivettä ollu Elisan laskutuksessa. Lasku oliki 8.5 alkaen ja neljältä kuukaudelta. :D

Edessä on kiva viikonloppu ja ensi viikollakin on jotain odoteltavaa.

...yksinkertaisesti: Viikonloppu!....

nimim. "pienest iloine"..

[q]tigger, 21.11.2007 19:59:
sain uudet patalaput viime viikolla saapuneeseen uuteen uuniin =)
[/q]

Ja mä sain kirjan 70-luvulta jossa on ohjeita neulottuihin ja virkattuihin patalappuihin *sydän*

sain uudet patalaput viime viikolla saapuneeseen uuteen uuniin =)

Kävin tänään yhden vanhan kamun luona kattomassa niiden uutta taloa sekä sen suurtakin suurempaa mahaa. Oli kyllä kivaa.*hihu* Tuli sit kasattua yhden rattaatkin siinä samalla. Kohta sit lakkoa viettämään parin siiderin äärellä baariin.*joo*

[q]-Fuzzy-, 21.11.2007 22:19:
JEEEE!!! The joulukalenteri tulee taas tänä jouluna!!:D Niiin loistavaa!!
[/q]

Komppaan! Oli ihan huippu, ainakin sillon viimeks

boxissa näkyy vaan ja tasan ne kanavat mitkä suosikkilistassa on

Pomo ilmotti, et merkatkaa lomanne kalenteriin.

Kesällä mulle maksettiin 3 vai 2 päivää enemmän lomarahaa ku ois pitäny. Kukaan ei tiiä miks, ja pomon kehotuksesta en sitä koskaan mistään lähteny kyselemäänkään. Meit tuli 3 tyyppiä samaa aikaa taloon ja olin ainoo meist jolle noin kävi. Työhön tullessa ilmotettiin ettei edellisestä duunista siirretä tänne lomia, mut vuosikokemukset vai mitkä lie säilyy.. Noh, nyt sitten mulla on näköjään vielä 2 mysteerilomapäivää pitämättä ja saan pitää ne ennen huhtikuuta. Pomo käski taas vaihteeks olemaan vaan hiljaa asiasta ja pitämään lomat.

(duunikaverit vetäs vähä herneet jostain syystä)

O