päivän :)

Back to häröily O

herätä virkeenä aamulla, ja ihan rauhassa käydä suihkussa ja lukea hesari ku syö aamupalaa.. Taustalla hyvää musaa.. Muuteki tosi plur-fiilis.. Mii häpi

Taronga Zoossa kaynti :)

Oli kylla mukava reissu...

[q]Kirsikka, 18.11.2007 10:19:

Onnea Miinalle! Aika menee kyl hurjan nopeesti, Tinjakin jo yli 8 kk!
[/q]

kiitos

juu, välil tuntuu et se aika menee vähän liiankin nopeesti, vastahan mä kannoin sitä pikkusta nyyttiä kotiin sairaalasta ja nyt se on jo omatoiminen ja tomera pikkuihminen

ja tää toinen (lue:ensimmäinen *nauru*) niin iso poika jo (näsäviisas, omatoiminen ihanuus)

*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

Ihanaa, pitkästä aikaa äitin patojen ääressä ja hyvässä hoidossa.

Kultsi tulee viikonlopuksi mun luo, viimeisimmästä käynnistä ei oo ku 5kk aikaa

...enää muutama tunti!

[q]Vampyrella, 18.11.2007 16:56:
---
anis, 17.11.2007 15:23:
Jee pääsen tänään kokeilemaan uutta Puman suihkugeeliä+bodylotionia+hajuvettä+deodoranttia Kyllä on ihmisellä pienet ilot =D

---

Ei oo sattumalta Puman Flowing? Mulla just loppu se hajuvesi ja tahtois lisää. Mut en vaan tiedä saako sitä enää mistään. Siihen kuului suihkugeeli ja suihkutettava dödö kans.
[/q]

Hmm tais olla se Kivan tuoksusta kyl.

vapaa viikonloppu!

Tehtiin ihan saakelin hyvää wokkia

[q]RainChild, 14.11.2007 18:33:
---
vinsku, 14.11.2007 14:48:
Mun ihana silkkisen sileä, itse tehty ja juuri valmistunut, pehmeä ja kaunis pitsihuivi <3

http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/11819/1054629.jpg

---

Täytyy sanoa, että on kyllä kaunis :)

Menikö tekemiseen kuin kauan?
[/q]

Kiitos paljon kehuista :)) Tekemiseen meni noin puoltoista viikkoa enemmän ja vähemmän säännöllisesti tekemällä.

Ollut töissä, lenkillä, pessyt pyykkiä, siivonnut ja kirjoittanut seminaarityötä. Skarppausta vaikkei vähempää vois kiinnostaa.*hihu*

[q]Hyzenthlay, 18.11.2007 21:32:
Tehtiin ihan saakelin hyvää wokkia
[/q]

Reseptiä kehiin tonne reseptitopikkiin!

Hulvaton puhelinkeskustelu kaverini kanssa. Myös hyvä mieli viikonlopusta.

Erittäin mainio viikonloppu oli

Tuntu ku oisin ollu vapaalla ekaa kertaa kuukauteen, kun oon edelliset kolme viikonloppua ollut reissussa, enkä oo ehtiny palautua työviikosta ja ladata akkuja.

Nyt tulikin sitten nukuttua 2x kymmenen tunnin yöunet Tosin viime yö jäikin sitten ~4,5 tuntiseksi, mutta silti olin virkeenä ja ajoissa töissä tänään

Tästä on hyvä aloittaa uusi viikko

Nukuin yli 12 tunnin yöunet, nyt on jotenkin tosi levännyt ja hyvä olo.

Löytyi vihdoin tuuletin mun koneeseen, ihanaa! 1-3 viikkoa toimitusaika, mut hei, löytyi kuitenkin! :)
Tänää o taas hymyilyttäny ja naurattanu.

Varasin just matkan Goalle jouluks Ihanaa! Hetkeen ei oo tämmöstä fiilistä ollu ku nyt

[q]merqus, 19.11.2007 14:17:
Varasin just matkan Goalle jouluks Ihanaa! Hetkeen ei oo tämmöstä fiilistä ollu ku nyt
[/q]

Paljonko makso? Toi kuulostaa niin upealta

Mun hukkaamat kengät ja kaulahuivi löytyi sittenkin.*iloinen*

[q]sapeli, 19.11.2007 14:20:
---
merqus, 19.11.2007 14:17:

---

Paljonko makso? Toi kuulostaa niin upealta
[/q]

1370 + vielä viisumi siihen päälle Suht kovalla hinnalla lähti, mutta ku tuli pakollinen tarve päästä just tonne ni mähän en tommosista asioista välitä. Se on vaan rahaa ja sitä tulee lisää

Loma.

O